دانلود رایگان فیلم و سریال، موزیک و انیمیشن

دوستی ها

کانال رسمی دوستی ها
تبلیغات
دانلود فیلم برادرم خسرو پایان نامه طراحی سایت

موبودید

سفارش

میهن وب هاست

تبلیغات

فرادرس

به بزرگترین دانشگاه آنلاین کشور با 120 هزار دانشجو بپیوندید

بیش از پنج هزار ساعت آموزش‌های ویدئویی به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

 

🔷 مجموعه فیلم‌های آموزشی رایگان 🔷 فیلم‌های آموزشی نرم افزارهای گرافیکی
🔷 فیلم‌های آموزشی برنامه‌نویسی 🔷 فیلم‌های آموزشی مهارت‌های کامپیوتری
🔷 فیلم‌های آموزشی فنی مهندسی 🔷 فیلم‌های آموزشی طراحی سایت و وردپرس

دانلود رایگان فیلم “زمزمه” با کیفیت عالی

-

دانلود رایگان فیلم جدید و ترسناک زمزمه با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

دانلود مستقیم فیلم زمزمه با کیفیت عالی

کارگردان: مسعود آب پرور | موضوع: اجتماعی | تولید: 1391 | تاریخ انتشار: 1393

تهیه کننده: کیانوش گرامی | مخاطب: بزرگسال | مدت زمان: 97 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 801 + 445 مگابایت

خلاصه داستان:
مردی که در کار فروش کودک است، هر فرزندی که همسرش به دنیا می آورد توسط رابط به خانواده هایی که فرزند ندارند، میفروشد. زن که دیگر تحمل کارهای همسر خود را ندارد او را می کشد و بدنبال کودک خود…

بازیگران:
کیانوش گرامی، لعیا زنگنه، یوسف مرادیان، بهزاد خدا ویسی، نرگس امینی و …

Download Film Zemzemeh

دانلود با کیفیت عالی و با حجم 801 مگابایت

Download Download Download

دانلود با کیفیت خوب و با حجم 445 مگابایت

Download Download Download

دانلود با کیفیت متوسط و با حجم 201 مگابایت

Download Download Download

دانلود نسخه کم حجم

دانلود فیلم زمزمه با لینک مستقیم


کانال تلگرام دوستی ها

مطالب پیشنهادی:


لینک های مفید:

» راهنمای دانلود از لینک های دانلود سایت

» آموزش سوئیچ و تغییر زبان فیلم های دو زبانه

» آموزش اضافه کردن صدای دوبله فارسی به ویدیوها

» دانلود نرم افزار پخش کننده ویدئوهای کم حجم x265 HEVC

» آموزش رفع ارور و تعمیر فایل های RAR هنگام اکسترکت Extract

دانلود

۳۵ دیدگاه ارسال شده

  1. Neda گفته:
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۹

    این کیانوش گرامی هم که دیگه زده رو دست سحر قریشی!تو هر فیلمی میبینی هست!

    0

    پاسخ به این نظر

    بنیامین: (در ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱)

    کیانوش گرامی 100 سال سابقه کار داره ! از اون پیشکسوت هاست وقتی من و تو به دنیا نیومده بودیم بازی میکرده . البته من به دنیا اومده بودم (!). اسمش هم در پوستر فیلم درست نوشته شده ( … و کیانوش گرامی ) اما اینجا اسمش بعنوان اولین بازیگر نوشته شده

    0

    پاسخ به این نظر

    Neda: (در ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴)

    اولا که ایشون متولد 41 یا 42 هستن..ضمنا همیشه بازیگری نبوده گاهی مدیر تدارکات یا ..بودن پس سابقه فقط وارد سینما شدن نیست..ضمنا گفته ی خودشون تو یکی از مصاحبه ها اینه: سینما خیلی ارزان شده ..دم دستی شده..صدتا کانال ایرانی خارجی هست که مردم میگن این نشد یکی دیگه..قبلنا یکی دوتا کانال بود ..ماهواره نبود..مردم هنرپیشه هارو مثل اسطوره قبول داشتن.
    برای این که حرفم صحت داشته باشه دنبالش گشتم و خوشبختانه تو نت پیدا کردم..فکر میکنم شما هنوز تو اون دورانی که اقای گرامی اشاره کردن موندین!
    خودشون گفتن در سال 20تا فیلم بازی میکنن و کامنت من هم در مورد تعداد فیلماشون بود نه بازیشون یا پیشکسوتیشون..!
    ضمنا *شما*!

    0

    پاسخ به این نظر

  2. نعیمه گفته:
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

    سلام خسته نباشید..
    میدونم نظری که ثبت میکنم بیربط به این پسته، ولی نمیدونستم کجا باید عنوان کنم!
    میخواستم اگه براتون مفدوره فیلم دوستان که واسه دهه هفتاده رو هم برای دانلود بذارین..
    ممنون..

    0

    پاسخ به این نظر

    یاسان: (در ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۷)

    بی ربط-مقدوره
    از قسمت تماس باما مراجعه فرمایید

    0

    پاسخ به این نظر

  3. الی گفته:
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲

    بچه ها شما دان کردین دیدین قشنگ بود فیلمش؟!

    0

    پاسخ به این نظر

    قاسم: (در ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸)

    من دیدم ولی نه ضعیف ضعیف بود نه قوی یه فیلم متوسط
    ولی خب میشه دید

    0

    پاسخ به این نظر

  4. دکی.محمود گفته:
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۱

    فیلمهای آب پرور مثله هوش سیاه دیدنی و فوق العادست

    0

    پاسخ به این نظر

  5. فرید گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۳۴

    سلام من امروز فیلمو دیدم زیاد جالب نبود
    البته هرکس یه نظری داره اما اونایی که از فیلمایی مثل جدایی نادر از سیمین خوششون میاد این فیلمو دانلود کنن 🙂

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸)

    من این فیلم را ندیدم ولی با توجه به کامنت شما که گفتید زیاد جالب نبود اونایی که جدایی را دیدهند خوششون میاد پس به این نتیجه باید برسیم که این فیلم هم مانند جدایی زیاد جالب نیست؟! دوست عزیز جدایی نادر از سیمین یک از شاهکار های سینمایی سال بوده فقط در یک مورد مجله سایت اند سوند (از نشریات معتبر سینمایی جهان) بر اساس نظر خواهی از منتقدین مطرح کشور های جهان این فیلم را به عنوان دومین فیلم برتر سال انتخاب کرده، زیاد جالب نیست؟! اینکه شما ارزش یک اثر هنری شاخص را درک نمی کنید دلیل نمی شود که ارزش گذاری کنید مگر اینکه بر این باور باشیم قاطبه منتقدان مطرح سینمای جهان اشتباه ارزش گذاری کرده اند و شما درست.

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۸)

    ببخشید آقای ساسان میتونم بپرسم شما چقد اطلاعات سینمایی دارین و از لایحه های یک فیلم سر در میارین؟
    تشکر میکنم اگه جواب بدین.

    اگر شاهکار سینمای ایران جدایی محسوب میشه.. الفاتحه برای این سینمای ایران.

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۲)

    با توجه به پيشينه هيت داورى اسکار و علت انتخاب فيلم ها همين که اين فيلم جدايى اسکار گرفته کافى براش…. ارزش هنرى ؟؟؟؟

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴)

    جناب مائده

    من رشته و زمینه فعالیتم سینماست.

    مشخصه که شاهکار سینمایی ایران جدایی محسوب میشه البته تا زمانی که کارهای قوی تر از جدایی در ایران تولید شوند منظور شما را از “لایحه” متوجه نشدم؟ لایحه مصوبه هیئت دولته که به مجلس ارائه میشه اگر هم منظورتون لایه است که بحثی مجزا داره، جدایی نداره از سیمین چه از لحاظ ساختار فیلم نامه نویسی چه از لحاظ پرداخت در تاریخ سینمای ما نمونه نداره در ابتدایی ترین شکل بحث ساختاری فیلم، شما هیچ اثری با چنین دکوپاژ و میزانسنی در سینمایی ایران پیدا نمی کنید شما هیچ اثری در سینمای ایران پیدا نمی کنید که چنین کارکتر های عمیق، چند بعدی و کاملا بک گرند سازی شده داشته باشند. من قصد ندارم دراینجا نقد فیلم ارائه بدهم اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید طیف وسیع نقد های منتقدین جهان را که اکثرا از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند و کاملا بصورت ساختاری به تحلیل این اثر پرداخته اند بخوانید. به متاکریتیک مراجعه نمایید.

    در ضمن خط اخر کامنت شما “” اگر شاهکار سینمای ایران جدایی محسوب میشه.. الفاتحه برای این سینمای ایران”” بسیار جالبه که تحسین شده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را در دنیا چه از نظر منتقدین و چه از نظر بییندگانی بین المللی مناسب برای الفاتحه برای سینمای ایران می دانید، اگر اندکی با سینمای آشنایی داشتید که از کامنتان گویاست ندارید در اولین قدم کافی بود سری به سایت imdb (بزرگترین مرجع اطلاعاتی فیلم در جهان) می زدید و در قسمت 250 فیلم برتر سینمای که با رای اعضای سایت جمع آوری می شود متوجه می شدید مردم دنیا چه نگاهی به این اثر دارند و چگونه از بین بیش از صد هزار فیلم تاریخ سینما، جدایی رتبه 102 را دارد و با بیش از 100 هزار رای چگونه نه تنها در بین 250 فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفته بلکه چه آثاری رتبه های بعد از آن را دارند. هیچ کس در سینمای ایران تا قبل از پدیده شدن آقای فرهادی با ساخت درباره الی و جدای نادر از سیمین و گذشته به ذهنش خطور نمی کرد که روزی فیلمی از ایران در بین 250 فیلم imdb قرار گیرد اگر در حوزه سینما فعالیت می کردید متوجه می شدید که حتی کسب این حداقل و چنین جایگاهی چقدر دور از دسترس بوده و چه اتقاقی افتاده. (حتی می توانید به سایت آمازون بروید و به بیش از 120 رویویی که اکثرشان را بیننده ها و خریدار ان خارجی ارائه داده اند سر بزنید تا متوجه شوید که چه خبر است).

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶)

    جناب آرامش

    با توجه به پیشینه هیت داورى اسکار و علت انتخاب فیلم ها همین که این فیلم جدایى اسکار گرفته کافى براش…. ارزش هنرى ؟؟؟؟

    منظور شما را متوجه نشدم پیشینه هیت داوری اسکار؟!؟ و علت انتخاب فیلم ها؟!؟؟همین که این فیلم جدایى اسکار گرفته کافى براش…. ارزش هنرى؟!؟؟! بد نیست توضیح دهید من بسیار به مباحث مربوط به فستیوال ها و …، قواعد و قوانین و شکل اجرایی آنهایی آشنایی دارم کامنت خود را روشن تر بیان کنید تا پاسخ و یا توضیح دهم از این کامنت شما اینگونه بر داشت می شود که فکر می کنید یک تصمیم خاصی بوده که به جدایی اسکار دهند؟!؟! اگر اشتباه برداشت می کنم توضیح دهید، حتی کسی که کم ترین سطح آشنایی با فستیوال های فیلم و حتی مراسمی چون اسکار را داشته باشد می دانید چقدر این ادعا مضحک و کوته فکرانه است، در صورت تمایل کامنت خود را باز کنید تا توضیح دهم. (در ضمن جدایی تا به امروز بیش از صد جایزه و نامزدی از فستیوال های مختلف بین المللی کسب کرده.)

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴)

    آقای ساسان ممنون ک پاسخ دادین ولی بر حسب تصادف باید بگم منم سینما میخونم.
    اما فرق من با شما اینه شما تکیه کردی ب بزرگان سینما و سایتا و جوایزی ک مشخصه چ تاریخچه و گذشته ای دارن اما من حرفم سر کلیت فیلمه.
    منظورم لایه های فیلم بود ک اشتباه تایپی بوده. لایه بحث مجزا داره؟؟ همین لایه ها فیلمو تشکیل داده. شما میتونید بگید این فیلم از لحاظ دکوپاژ قوی بوده ولی نمیتونید کل فیلم و قوی بگید.محتوای فیلم مهم نیست؟ لایه ی سوم و چهارم ک ببیننده ی عادی ب ظاهر متوجه نمیشه مهم نیست؟ فیلم قویه از الحاظ اینکه خوب تونست پشت اسم اینکه این صرفا فیلمه توهیناشو بیان کنه.
    بعیده شما سینما بخونید و ندونید جدایی چرا اسکار گرفت؟ چرا اصغر فرهادی ی شبه بزرگ شد؟ واقعا نمیدونید یا دوست ندارید بدونید؟
    تاریخچه ی تشکیل اسکار و بخونید؟ صاحبان اینایی ک عاشق این فیلم شدن و امتیاز دادن و بخونید بعد ذوق کنید از انتخاب اونا..
    جدایی تحسین شده ترین فیلم میشه هزارتا علت داره!!
    فک میکنم بد نباشه برا ی روزم ک شده بیخیال این القاب دهن پر کن بشید و چندتا نقد درست درمون از این فیلم تو همین کشور بخونید.

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳)

    جناب مائده

    منظور من از لایه بحث مجزا دارد: اصول لایه سازی در پلات و داستان و ساب پلات هاست که فکر نمی کنم اینجا جای درس فیلمنامه نویسی باشد.

    منظور شما را از محتوا متوجه نمی شوم فیلمساز آزاده در هر مضمونی که دوست داره فیلم بسازه و هر محتوایی را که مد نظر داره دنبال کنه اگر شما و امثال شما مضمون و یا محتوا را نمی پسندید یا هر فردی ان را نمی پسندد دلیل بر این نمیشود فیلم به عنوان فیلم قضاوت نشود جدایی نادر… از لحاظ ساختار، نوع پرداخت و تمامی مولفه هایی ارزش گذاری چه در حوزه فیلمنامه و چه ساختارشناسی در سینما اثر بسیار قابل تحسینه همانطور که در دنیا تحسین شده.

    شما معتقدید فیلم توهین کرده؟ این برداشت شخصیه نه برداشت حرفه ای. نه برداشت فنی و تخصصی، اتفاقا فیلم هایی توهین دارند که بجای ارائه واقعیت جامعه عکس آن را منعکس می کنند و ژست واقع گرایانه بودن و ادعای آن را دارند.

    بعید می دانید من سینما بخوانم؟! اتفاقا کاملا مشخص و محرز است شما کوچکترین اشنایی با اصول و مباحث اول فیلمسازی و سینما ندارید.

    اشاره کردید نمی دانید چرا جدایی… اسکار گرفت!؟!؟ نه نمی دانم شما توضیح دهید؟! تئوری توطئه؟؟! البته اگر قصد دارید اتهام بزنید که دستی در کار بوده و فلان فلان باید مستند و مستدل باشد منتظر هستم با استدلال بیان کنید من بعد از شنیدن و خواندن مستندات و استدلال های شما مسئله را برایتان باز میکنم این توهمات که عده ای در مورد جایزه گرفتن های فرهادی و در راس ان اسکار ساخته اند چقدر بی پایه سطحی و کوته فکرانه است، با استدلال و مستند بیان کنید.

    اصغر فرهادی یک شبه بزرگ شد؟! شما حتی تاریخچه کاری و موفقیت فیلم ساز را هم نمی دانید یک شبه بزرگ شد؟! که البته حتی اگر فیلم سازی به قول شما یک شبه بزرگ شد هم ایرادی ندارد اگر کمی با سینما دنیا آشنا باشید که مشخص است ندارید در همین یک دهه اخیر ده ها فیلمساز که اسمی از انها در دنیا نبوده با ارائه اثری فاخر به قول شما یک شبه بزرگ شده اند زویاگنیتسف را می شناسید امیر کاستاریکا(البته اسم ایشان جوری دیگری تلفظ می شود) اینها چند شبه بزرگ شدند؟ و ده ها تن امثال این ها فقط در همین سینمای یک دهه، می خواهید باز هم اسم بیاورم؟ توطئه بوده؟!

    اشاره کردید “”تاریخچه ی تشکیل اسکار و بخونید؟ صاحبان اینایی ک عاشق این فیلم شدن و امتیاز دادن و بخونید بعد ذوق کنید از انتخاب اونا..””” دوست دارم شما برای ما بگوید البته مستند و بعد توضیح دهید اصلا روند اسکار دادن به فیلم ها چگونه است .

    همه منتقدان بزرگ سینمایی دنیا از آسیا، امریکا و اروپا با هم دیگر دست به دست هم دادن و توطئه کردند؟!؟؟! بهشان دستور دادند؟!؟ یا پول گرفتن؟! سر سپرده بودند؟!؟ لطفا ما روشن کنید. نشریات معتبر سینمایی دنیا چطور همه را خریده اند و تمامی فستیول های معتبر مستقل؟!؟

    فرمودید “””جدایی تحسین شده ترین فیلم میشه هزارتا علت داره!””” ما منتظریم مستند و مستدل بشنویم.!!

    اشاره کردید “””فک میکنم بد نباشه برا ی روزم ک شده بیخیال این القاب دهن پر کن بشید و چندتا نقد درست درمون از این فیلم تو همین کشور بخونید.”””

    بنده بسیاری از منتقدین داخلی را ازنزدیک می شناسم اکثر نقد های داخلی را هم از منتقدین کشور خوانده ام قاطبه منتقدین در داخل یکسره این اثر را تحسین کرده اند در ضمن اکثر مطلق منتقدین داخل کشور هم که صاحب فن هستند درس سینما را از آثار و نقد و کتب همین منتقدین خارجی یاد گرفته اند. گفتید سینما خونید!؟!؟؟

    شما بجای نقد دارید تهمت و توهین به فیلم نثار می کنید بدون اینکه کوچکترین اطلاعی در مورد دنیای نقد فیلم و فستیوال ها داشته باشید منتظر هستم مستدل برای ما باز کنید که چه خبر بوده و مکانیسم اسکار به چه شکلی است، نقد ها در دنیا خارج چگونه نوشته می شنود و فستیوال ها چگونه فیلم ها را انتخاب می کنند و جایزه می دهند البته با استدال و مستند.

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۴)

    آقا ساسان
    با یک سرچ در اینتر براحتی می تونید بفهمید که اسکار چگونه اداره میشه ،چه کسانی عضوش هستند و بر چه اساسی هیت داورانش انتخاب می شوند …می تونید بفهمید که فلیمها بر چه اساسی جایزه می گیرند ،می تونید بفهمید ….خیلی چیزارو ..بله درست گفتید حتی کوتاه فکران هم اگر منطقی باشند و دور از یکطرفه قضاوت کردن مثل آب خوردن می فهمند دلیل انتخاب فیلم جدایی چی بوده ..و چرا جایزه گرفته ..فستیوالهای معتبر هم البته بنظر چه کسی معتبر ?? خوب شما طرفدارش هستید و ازش دفاع می کنید و ما هم ضدش هستیم و دلایل خودمون رو داریم البته با سند و مدرک …نه همینطوری ..ولی خوب نظر هر کس محترم است و قابل بحث،که مجالی دیگرمیخواهد ..امیدوارم بنظرات همدیگر احترام بگداریم بدون توهین و اهانت کردن …ان شالله در جای مناسب با همدیگر تبادل نظر خواهیم داشت .

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷)

    جناب آرامش

    اشاره داشتید: “””ا یک سرچ در اینتر براحتی می تونید بفهمید که اسکار چگونه اداره میشه ،چه کسانی عضوش هستند و بر چه اساسی هیت داورانش انتخاب می شوند”””
    بنده بسیار به شکل و روند، اصول و قوانین و حتی جزئیات جشنواره ها و مراسم اسکار اشنا هستم ، اشاره کردید هیئت داران اسکار بر چه اساسی انتخاب می شوند؟! که خودش گویای مطلب است شما و همفکرانی که این گونه مدعایی دارند کوچکترین آشنایی با این مسئله ندارید. مگر جشنواره فجر است که هیئت داورانی انتخاب شوند؟! کامنت شما نشان می دهد که حتی با شکل برگزاری مراسم و رای دادن ها آشنا نیستید.

    فرمودید: “””می تونید بفهمید که فلیمها بر چه اساسی جایزه می گیرند ،می تونید بفهمید ….خیلی چیزارو ..بله درست گفتید حتی کوتاه فکران هم اگر منطقی باشند و دور از یکطرفه قضاوت کردن مثل آب خوردن می فهمند دلیل انتخاب فیلم جدایی چی بوده ..و چرا جایزه گرفته”””
    در اکثر مطلق فستیوال های معتبر فیلم آن اساسی خاصی که شما فکر می کنید وجود ندارد که به فیلمی جایزه دهند فیلم ها بر اساس فیلم بودنشان بررسی می شوند مگر در مسابقات ورزشی یا المپیک بر اساس خاصی به ورزشکاری مدال می دهند؟!؟ که حالا در فستیوال های فیلم اینگونه عمل کنند؟! همانطور که بارها اشاره کردم منتظریم شما با ارائه مدرک و سند و مستدل این اتهام ها را توضیح دهید می گویید کوته فکران مثل آب خوردن می فهمند بسیارقابل قبول، فقط مستند و مستدل اثبات کنید تا همه بفهمند.
    اشاره کردید: “””ما هم ضدش هستیم و دلایل خودمون رو داریم البته با سند و مدرک …نه همینطوری “””
    ما هم منتظریم سند و مدرک را ببینیم.
    فرمودید:”””.ولی خوب نظر هر کس محترم است و قابل بحث،که مجالی دیگرمیخواهد ..امیدوارم بنظرات همدیگر احترام بگداریم بدون توهین و اهانت کردن …ان شالله در جای مناسب با همدیگر تبادل نظر خواهیم داشت .”””
    بنده با احترام به نظر یکدیگر کاملا موافقم و در کنار آن معتقدم زمانی کسی اتهام و تهمت به کسی و اثری وارد کرد ان هم در فضایی سایت های اینترنتی که می تواند از صدها تا میلیون ها مخاطب و بیننده داشته باشد باید مستدل و مستند از ان دفاع کند خودتان را جایی فرهادی و هر فیلمسازی دیگری قرار دهید که عده ای بیایند به شما و فیلم شما اتهام وارد کنند و حتی یک دلیل و سند قابل قبول ارائه ندهند چه احساسی خواهید داشت شاید شما هم روزی فیلمی بسازید بعد عده ای همین گونه با شما رفتار کنند آنوقت چگونه خواهید بود؟!؟ اگر تمایل ندارید به بحث ادامه دهید اصراری نیست مجاز و مختار هستید و محترم است، بنده هم با توجه به این که سند و مدرکی و حتی استدلال قابل بحثی ارائه نشده تمایل ندارم به بحث اینچنینی ادامه دهم.

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶)

    تو بحث نمیخوام دخالت کنم، فقط جسارتا جناب ساسان…واژه “جناب” ، برای آقایان به کار میره!!
    خانوم مایده و آرامش هم که واضحه خانوم هستن!!

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵)

    آقا ساسان
    گمان کنم شما خیلی ادعای دانستن دارید و بقیه را نادان می دانید پس بحث با شما بی فایدست ..شما همان بگمان خود بمانید ،آدم خواب رو نمیشه بیدار کرد ،سند و دلیل اینکه شمازحمت بکشید و در اینتر سرچ کنید پشینه اسکار و چگونگی ادارش و چرای انتخاب فیلمها گفته شد گر چه حتما شما رد می کنید چرا که بمزاقتان خوش نمیاد و فقط خودتون رو قبول دارید وبس ،در زیر اشاره کوچکی می کنم اگر کسی طالب بود می تواند در اینتر براحتی پیدا کند ..والسلام .
    کارکرد مراسمی مانند اسکار صرفا جهت گیری سیاسی و بلکه ایدئولوژیک در سمت و سوی طرح و برنامه های کانون هایی است که گرداننده اصلی هالیوود و ویترین آن یعنی مراسم اسکار به شمار می آید. این واقعیت دیگر نکته و مسئله پنهان و رمز آلودی نیست بلکه امروزه بسیاری از روشنفکران غربی، رسانه های آمریکایی و حتی خود سردمداران رسانه های صهیونی برآن تایید دارند.

    فی المثل پال اسکات در نشریه معتبر “دیلی میل” در سال 2004 پس از پیوستن برخی از هنرپیشه ها و سینماگران هالیوود به فرقه کابالا، از فعالیت های شدید این فرقه صهیونیستی و رهبر 75 ساله آن به نام فیووال کروبرگر یا فیلیپ برگ پرده برداشت و تاکید کرد که فرقه کابالا عملا بر هالیوود حکومت می کند.فيليپ برگ براي اوّلين بار در سال 1969 دفتر فرقه خود را در اورشليم (بيت‌المقدس) گشود و سپس کار خود را در لس‌آنجلس ادامه داد. دفتر مرکزي فرقه کابالا در بلوار رابرتسون، واقع در جنوب شهر بورلي هيلز (در حومه لس‌آنجلس و در نزديکي هاليوود)، واقع است. اين رهبر «خودخوانده» فرقه کابالا فعاليت خود را بر هاليوود متمرکز کرد، در طی دو سه ساله از طريق جلب هنرپيشگان و ستاره‌هاي هاليوود و مشاهير هنر غرب به شهرت و ثروت و قدرت فراوان دست يافت، خانه‌هاي اعياني در لس‌آنجلس و مانهاتان خريد و شيوه زندگي پرخرجي را در پيش گرفت. امروزه، شبکه فرقه برگ از توکيو تا لندن و بوئنوس‌آيرس گسترده است و اين سازمان داراي چهل دفتر در سراسر جهان است. در سال 2002 دارايي فرقه برگ حدود 23 ميليون دلار تخمين زده مي‌شد ولي در سال 2004 تنها در لس‌آنجلس 26 ميليون دلار ثروت داشت. فرقه کابالا ادعا مي‌کند که داراي سه ميليون عضو است.

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵)

    آقای ساسان چجوری سینما میخونی ک میگی لایه فقط برا پلاته و غیره؟؟؟ساده ترین مدل گفتنش اینه ک بگم هر فیلم حداقل 4 لایه داره! فرصتش نیست من توضیح بدم چ لایه هایی ولی شما ک ادعای سینما دارین دیگ چرا این حرفو میزنید!!؟بعیده..
    بله فیلم ساز آزاده مضمون فیلمشو انتخاب کنه اما جرات داشته باشه حرفی ک میخواد بزنه رو نره قایم کنه تو لایه ی 3 و 4 ک همه متوجش نش. توهینشو تو روی فیلمش بزاره ببینم باز شما از پسنیده شدن و نشدن صحبت میکنید!
    شما واقعا عجیب صحبتید میکنید! برداشت شخصی چیه!؟ اگه قرار بود از برداشت شخصیم بگم طور دیگه ای حرف میزدم.. دلیل نداره اینجا من باز کنم صحبتو ولی فقط ب دوتا نکته در مورد این فیلم اشاره میکنم شما خودت زحمتشو بکش درموردش ی تحقیق بکن :
    1- از وجه توهین ب دین:مشکوک بودن علت سقط جنین خانم چادری ب نام “مرضیه”… بزرگ ترین توهین فیلم.. ب قول یکی از استایدمون چیزی رو ک کارگردان جرات نکرده تولایه های ابتدایی فیلم بزاره ما هم نباید بگیم. ب همین اشاره بسنده میکنم.
    2-وجه سیاسی فیلم هم ب سکانس مشاجره ی سیمین و نادر در آشپزخانه و ترکیب رنگی” پوشش “سیمین و آشپزخانه و ارتباط عجیب دیالوگ ها ب رنگها اشاره میکنم!! حالا توهین ب مردم این کشور و دروغگو بودن و .. هم کاری نداریم.
    من از توطئه و لابی حرف نزدم. من از محتوای فیلم صحبت کردم.”محتوا “.
    رزومه ی اصغر فرهادی ک مشخصه. کجاش درخشان بوده؟ چهارشنبه سوری ک ب نوعی ابتدای فیلم جداییه , بر عکس بگم بهتره.. جدایی ادامه ی فیلم چهارشنبه سوریه؛ فوق العاده بود یا فیلمنامه ی کنعان!! شما انقدر افکارتون پر از نام و جایزه و کلا فستیوالای خارج هست ک اصن حاضر ب خوندن نقد این فیلم نیست و هرکی مخالف شما فک کنه و نظر بده برچسب چسبونده میشه بهش. ب نظر شما چون تایید شده ی ب قول شما جهانیه یعنی عالیه و کسی ک میگه فیلم “چرکیه” منتقد محسوب نمیشه.
    من ن تهمت زدم ن گفتم توطئس ولی با این فریادای شما درمورد توطئه نبودن یاد این ضرب المثل افتادم :”چوبو ک برداری گربه دزده خودش فرار میکنه” 🙂
    من از توطئه نمیگم اما تبریک گفتن سخنگوی وزارت خارجه ی آمریکا بابت این جایزه و حرفش ک”فیلم جدایی از ایران چیزی رو نشون داد ک ما میخواستیم “خودش گویای خیلی چیزاست.یا حتی جایزه دادن مدونا یک خواننده ی ماسون مشخص کننده گرداننده های اسکاره و یا حتی اسکار گرفتن فیلم آرگو و دادن جایزه توسط همسر رئیس جمهور آمریکا… شما فک میکنم از سینما فقط همینو میدونید ک باید توسط خارجی ها جایزه بگیره و دور همی خوش بگذرونیم بادیدن یه فیلم.
    مطمئنم از من انتظار ندارین ک من تاریخ سینمای ایران و جهان ک فشرده شدش 25 جلسه ی 5 ساعتس رو برای شما اینجا تایپ کنم ک!!؟
    دلیل و مستند زیاده.. ولی فرصتش اینجا نیست. شما ک ادعای این میکنید ک سینمای میخونید اینا کمترین چیزیه ک باید بدونید.
    آقای ادمین واقعا شرمندم از اینکه کامنتم طولانی شد.عذر میخوام.

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۰)

    جناب مائده

    من ابتدا پاسخ شما را می دهم:
    اشاره کردید:”””آقای ساسان چجوری سینما میخونی ک میگی لایه فقط برا پلاته و غیره؟؟؟ساده ترین مدل گفتنش اینه ک بگم هر فیلم حداقل 4 لایه داره! فرصتش نیست من توضیح بدم چ لایه هایی ولی شما ک ادعای سینما دارین دیگ چرا این حرفو میزنید!!؟بعیده.. “””

    بنده نگفتم لایه فقط برای پلاته و غیره؟؟؟ حرف در دهان من نگذارید من در کامنت اول گفتم لایه بحث مجزا داره بعد در واکنش شما به این جمله توضیح دادم منظورم از لایه بحث مجزا دارد مباحثی از قبیل لایه سازی در پلات و داستان و… است ما حتی در بحث شخصیت پردازی لایه سازی داریم و … که بحث اینجا نیست.

    اشاره کردید:”””بله فیلم ساز آزاده مضمون فیلمشو انتخاب کنه اما جرات داشته باشه حرفی ک میخواد بزنه رو نره قای…………………………………سیمین و آشپزخانه و ارتباط عجیب دیالوگ ها ب رنگها اشاره میکنم!! حالا توهین ب مردم این کشور و دروغگو بودن و .. هم کاری نداریم.””””

    ایراد بسیار پایه ای و گاها منطقی به نکاتی که اشاره کردید وجود داره:

    1 – فیلم ساز آزاده با هر مضمونی که دوست داره فیلم بسازه حتی اگر هم دوست داشت توهین کنه یا به قول شما توهین را در لایه های فیلم پنهان کنه این هیچ ارتباطی با ارزش هنری اثرش نداره مانند مجسمه سازی که مجسمه ساخته با طراحی و ساخت بی نظیر و حتی شاهکار ولی مجسمه که پکیر انسان با دستانش حالتی را نشان می دهد که توهین آمیزه، شاید اثر توهین آمیز باشه و اخلاقا نکوهیده ولی در واقعیت مجسمه/اثر/فیلم و… از لحاظ هنری شاهکاره نمونه در دنیای هنر زیاد داریم من هم مثل شما اگر اثری سراسر توهین علنی یا غیر علنی در آن باشد ان را اخلاقا نمی پسندم و نکوهیده می دانم ولی اگر قرار باشد ارزیابی تخصصی به عنوان فیلم داشته باشم نگاه فنی ساختار شناسانه دارم نه شخصی. در دنیای انسان های اهل فن سینما فیلم ها را بر اساس مضمون و سازنده و دیدگاه او ارزیابی نمی کنند بر اساس اینکه حرف فیلم توهین داشته یا نداشته ارزیابی نمی کنند به فیلم به عنوان فیلم نگاه می کنند چون مفهوم توهین هم نسبی است و هم ارتباطی با شاخص بودن یا نبودن اثر به عنوان فیلم ندارد یعنی اصل بی این سادگی درکش مشکل است.
    2 – برداشت شما محرز است که شخصی است شما برداشت توهین کردید و معتقدید که در لایه های فیلم توهین گنجانده شده بسیار خب خیلی ها بر خلاف شما هیچ گونه توهین برداشت نکرده اند و نگاهی دیگری دارند در نکته سوم بیشتر توضیح می دهم در ضمن اصلا حسن و نکته مثب کار فرهادی همین گنجاندن مباحث پنهان است که البته در اکثر موارد گره گشایی می شوند این فن فیلمنامه نویسی است اصول فیلم نامه نویسی است شما مگرادعا نمی کنید سینما خوانده اید؟!؟ به نکته چهارم رجوع کنید.
    3 – این که شما از سکانس ها یا صحنه یا دیالوگ یا شخصی و یا هر چیز فیلم برداشت توهین می کنید همانطور که اشاره کردم بسیار شخصیه شما چنین برداشت را دارید دیگران ندارد اگر قرار باشد هرکسی هر فیلمی را که ساختند برداشت توهین از آن یا بخشی از داشته باشد با این حساب تمامی فیلم های سیمایی تولید بشر حاوی توهین هستند شما نام ببرید تا برایتان ده ها توهین از دل آن تاویل کنم مثال خارجی روز می زنم تا متوجه شوید چقدر این برداشت سطحی است مثل فیلم برنده اسکار امثال 12 سال بردگی، عده ای میتوانند بگوید این فیلم با سکانس های شکنجه سیاه پوستان نشان ندادن مقاومت انها توهین به سیاه پوستان و تحقیر انهاست عکس ان هم عده ای می توانند بگویند به سفید پوستان با نشان دادن بیش از حد شکنجه ها توهین شده، من حتی می توانم از هرسکانس در هر فیلم به همین شکل توهین بیرون بکشم متوجه میشوید چقدر استدلال دم دستی ارائه می دهید؟! می خواهید فیلم نام ببرید تا من هم از بطن ان توهین بیرون بکشم!؟ داخلی یا خارجی فرقی نمی کند.
    4 – از اصول اولیه فیلمنامه نویس و فیلمسازی این است که صاحب اثر و نویسنده از بیان عریان دیدگاه ها، اتفاقات و حوادث و کنش و واکنش ها و… بصورت علنی خوداری کنند اصلا اصول اولیه لایه سازی یعنی همین، بخش قابل توجی از عمق سازی در فیلم از همین جا نشات گیرد شما به این ایراد وارد می کنید؟! در ضمن شما حتی فیلم را هم با دقت تماشا نکردید همه مشکل در مورد سقط شدن بچه این است که خانم خدمتکار باردار متوجه نشده علت فوت بچه تصادف بوده یا هل دادن و تردد بسر می برد کجای این توهین به دین است؟! این یکی از ویژگی ها کار محسوب می شود؟! و برعکس شما با گره گشایی فرهادی احترام کامل به دین ارائه می شود جایی که زن حاضر نیست حرمت دین و قران را با قسم خوردن بشکند و به واسطه تردید قسم نمی خورد. (البته این توضیحات اضافی است چون از بحث اصلی دور است) وجه دوم که اشاره داشتید را هم که کاملا شامل مطالبی که اشاره کردم می شود در کنار اینکه “”” مشاجره ی سیمین و نادر در آشپزخانه و ترکیب رنگی” پوشش “سیمین و آشپزخانه و ارتباط عجیب دیالوگ ها ب رنگها “””تحلیل این مدلی را دیگر ندیده بودیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اشاره کردید:””””من از توطئه نمیگم اما تبریک گفتن سخنگوی وزارت خارجه ی آمریکا بابت………….. توسط خارجی ها جایزه بگیره و دور همی خوش بگذرونیم بادیدن یه فیلم.””””

    این مطالب که اشاره شد که حرف ها ساده انگارانه است با این استدلال زمانی که اسرائیلی های تندرو هم از صحبت فلان فرد ایران جشن می گیرند باید برداشت رابطه کرد متوجه می شوید چقدر سطحی است،سخنگوی وزارت خارجه تبریک گفته شما سند بیاورید که ایشان باعث شده فرهادی اسکار بگیرد شما حتی نمی دانید به چه صورت به فیلم ها رای می دهند و فیلم ها جایزه می گیرند (در پاسخ به کاربر آرامش توضیح خواهم داد که چقدر این گونه برداشت دور از عقل است.) با حرف شما همه منتقدان جهان هم سر سپرده هستند یا پول گرفته اند و یا….. چون یکسره اثر را ستایش کرده اند این طور نیست؟!؟ متوجه می شوید چقدر سطحی است؟!؟

    اشاره داشتید”””” جایزه دادن مدونا یک خواننده ی ماسون مشخص کننده گرداننده های اسکاره و یا حتی اسکار گرفتن فیلم آرگو و دادن جایزه توسط همسر رئیس جمهور آمریکا… شما فک میکنم از سینما فقط همینو میدونید ک باید توسط خارجی ها جایزه بگیره و دور همی خوش بگذرونیم بادیدن یه فیلم.””””
    بسیار جالب وخنده دار بود این هم از انجا ناشی می شود که امثال شما اصلا شکل برگزاری اسکار و رای دهی آشنایی ندارید و فکر می کنند مثلا یک هیئتی رفته فیلم را انتخاب کرده اصلا در سیستم رای دهی به اسکار امکان ندارد فردی یا گروهی تاثیر داشته باشند (در پاسخ به کاربر آرامش توضیح خواهم داد).

    البته من اباز هم سند و مدرکی ندیدیم فقط اتهام و اتهام، سخنگوی وزیر خارجه تبریک گفته من نشنیدم اگر هم گفته باشد سندش کو که ایشان دستی داشته؟؟!؟،این شد دلیل؟!؟ اگر کمی سینما را می شناختید از همان اکران جدایی در فستیوال برلین برای همه اهل فن مشخص بود که فیلم فرهادی نامزدی اسکار خواهد داشت البته در دنیای شماها برنامه از قبل بوده فکرش را کنید امریکایی ها و …. از قبل تصمیم داشتند به این فیلم جدایی اسکار دهند ماه ها قبل همه منتقدان را در دنیا خریده اند همه نشریات سینمایی را خریده اند تمامی از اعضای آکادمی 6000 نفر رای دهنده را خریده اند از تام کروز شروع کنید تا ترنس مالیک و نولان و جانی دپ و …. تمامی تدوین گران و صدابرداران و بازیگران و… خریده اند که فیلم فرهادی اسکار بگیرد متوجه میشوید چه دنیایی بامزه ای است.

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۷)

    جناب آرامش

    اشاره کردید:””””گمان کنم شما خیلی ادعای دانستن دارید و بقیه را نادان می دانید پس بحث با شما بی فایدست ………………………………………….والسلام .””””
    مشخص است که پاسخ دادن به کامنت اینچنینی به کجا می رسد. چیزی نمی گویم.
    اشاره داشتید:”””کارکرد مراسمی مانند اسکار صرفا جهت گیری سیاسی و بلکه ایدئولوژیک در سمت و سوی طرح و برنامه های کانون هایی است که گرداننده اصلی هالیوود………………………….بلکه امروزه بسیاری از روشنفکران غربی، رسانه های آمریکایی و حتی خود سردمداران رسانه های صهیونی برآن تایید دارند.”””””

    اینها که شعار بود لطفا سند و مدرک ای مدعا را نشان دهید. من و هر کسی هم می تواند عین این حرف ها را در مورد سینمای هر کشوری در هر کجای دنیا بیان کنم و سند مدرک هم ارائه ندهم سند و مدرکتان کو؟!؟

    اشاره کردید:”””ی المثل پال اسکات در نشریه معتبر “دیلی میل” در سال 2004 پس از پیوستن برخی از هنرپیشه ها و سینماگران هالیوود …………………….. در سال 2002 دارایی فرقه برگ حدود 23 میلیون دلار تخمین زده می‌شد ولی در سال 2004 تنها در لس‌آنجلس 26 میلیون دلار ثروت داشت. فرقه کابالا ادعا می‌کند که دارای سه میلیون عضو است.”””

    از سایت رجانیوز کپی کردید؟!؟ سند و مردکش کو، حتی این آقایی که رجانیوز باهاش مصاحبه کرده نکرده ارقام بزرگتر تهیه کنه 26 میلیون دلار هزینه ساخت یک فیلم معمولی هم در هالیوود نیست فروش بسیاری از فیلم های هالیوود در سال بالا ی100 میلیون دلاره فروش سالانه هالیوود میلیارد ها دلاره، 26 – 23 میلیون دلاره فقط دستمزد یک بازیگر شناخته شده در یک فیلم هم نمی شه با این میزان دارایی بر هالیوود حکم فرما هستند!؟!؟؟!؟!؟!؟ خدایی خنده دار نیست.

    اجازه بدهید کمی مراسم اسکار را باز کنم تا شما و همفکرانتان متوجه بشوید چقدر این گونه تحلیل ها خام و سطحی و کوته فکرانه هستند. مراسم اسکار سالی یکبار برگزار می شود و به فیلم های تولید امریکا و فیلم های خارجی که در امریکا اکران عمومی داشته باشند جایزه می دهند در ضمن برای اینکه فیلم های خارجی هم شانس داشته باشند بخش فیلم خارجی را گذاشته اند که هر کشوری یک فیلم برای این بخش مجاز هستند بفرستند
    این مراسم توسط اعضای آکادمی سینمای امریکا برگزار می شود و آنها هستند که فیلم ها انتخاب می کنند و به انها رای می دهند هیئت داوری وجود ندارد اکادمی 6000 عضو دارد که همه حق رای دارند و رای می دهند این اعضای آکادمی هم از مریخ نیامده اند و انتخاب خاصی نیستند همه چهره های معروف سینمای امریکا هستند که در این صنعت مشغول اند از بازیگران و کارگردانان گرفته تا فیلم بردار و مسئول جلوه های ویژه و…. و حتی منتقدان، بیش از 6000 نفر، از تام هنکس و براد پیت و کروز، واتسون، هاپکینز بگیرید تا اسپیلبرگ و نولان، جیلیام، کوئن، و…. از لوبزکی بگیرید تا اریک راس حتی فیلمساز های خارجی چون فرهادی و هانکه، برتولوچی و… هم عضو هستند و رای می دهند فیلم ها اینگونه انتخاب می شوند با رای این 6000 عضو، رای ها جمع آوری می شوند و کاندید ها و برنده ها بر اساس این رای ها اعلام می شوند.
    حالا کجاش کوته فکرانه است؟! این که شما فکر کنید مثلا یک جریانی یا گروهی برود به اینها بگوید بروید به مثلا آرگو رای دهید 6000 عضو اکادمی که بسیاری از آنها جزو متفکرین سینمای جهان هستند در کار خود صاحب فن هستند گوش به فرمان یک جریان یا یک فرد و گروه می روند به آرگو رای میدهند این مضحک نیست؟! کوته فکرانه نیست؟! حالا همشون هم نه 1000 نفرشون رفته اند به آرگو رای داده اند با دستور!!!!! کمی فکر و تعقل هم بد نیست!!؟؟ یک نفر هم نمی فهمد!؟؟! خبری هم درز نمی کند؟! اصلا شدنی است؟!؟ از همه جالب تر اعضای اکادمی اگر نامزد باشند (نمی توانند در بخش که نامزد هستند رای دهند) اگر ناراضی باشند از رای می توانند بعد از اسکار رای ها را بررسی کنند که چه میزان و کی و چگونه و کجا رای داده حتی یک مورد هم در طول تاریخ اینگونه نبوده همین مسئله در مورد جدایی نادر… صادق است.

    افردی که اتهام وارد می کند دست پست پرده بوده که آقای فرهادی آخر کمی فکر هم بدنیست: فستیوال های فیلم کن، برلین و ونیز معتبر ترین فستیوال های فیلم مستقل دنیا هستند(با جشن و مراسم اسکار کاملا متفاوته) هر سال بیش 3000 فیلم از سراسر توسط فیلمسازان برای حضور در این جشنواره ها ارسال می شوند و فقط تعداد کمی در بخش اصلی مسابقه این جشنواره ها شانس حضور دارند هیت داوران این جشنواره از همین فیلمسازان و بازیگران و دست اندرکارن مطرح دنیا انتخاب می شوند نمونه ان خانم حاتمی که امسال در کن داور بودند غالبا فیلم هایی که در این فستیوال ها جایزه های اصلی را می برند منتقدین هم پشت آن نقد های مثبت می نویسند شانس بالایی کسب می کنند که در صورت ارسال از طرف کشور خود برای اسکار نامزد بهترین فیلم خارجی اسکار شوند، حالا فرهادی فیلمش برنده جایزه بهترین فیلم برلین شده سال قبل برنده بهترین کارگردانی شده بود با موفقیت فیلم در جشنواره معتبر برلین که پوشش خبری و رسانه ای بسیار گسترده ای هم دارد (یک دلایل اصلی اعتبار این فستیوال ها همین میزان پوشش رسانه ای است) نقد های بسیار مثبتی از منتقدین در سراسر جهان نیز به دنبال داشت و حضور در فستیوال های دیگر و کسب جوایز دیگر هم زمینه را برای نامزدی این فیلم در اسکار را ایجاد کرد.
    حالا شما فکرکنید هئیت داوران برلین که همه چهره های شاخص صنعت سینما از کشور های مختلف هستند پول گرفته اند یا تحت تاثیر فرقه خاصی بود ه اند و از این دست، تمامی منتقدین سینمای جهان در کشور های مختلف هم به همین شکل خریدار شده اند و یا از فرقه خاصی هستند بعد نشریات معتبر سینمایی هم در همین راستا حرکت کرده اند و در آخر هزاران اعضای آکادمی هم خریده شده اند و یا فرقه خاصی انها را کنترل می کنند تا دو نامزدی و اسکار به فرهای رسیده. کوته فکرانه نیست؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟ توهم نیست؟!؟!؟؟!؟
    نکته آخر هنوز ما سند و مدرک ندیدیم و منتظریم که سند و مدرک ارائه شود.
    (لازمه اشاره کنم جزئیات زیادی در مورد روند برگزاری اسکار وجود دارد که اشاره نکردم)

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۸)

    دوست عزیز با توجه به اینکه بنده وقت خواندن کامنت طولانی ندارم، لطف دیگه متن طولانی نفرستید. این متن هم اگر دوستان اطلاع بدن که مشکل داره پاک میشه.

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۴)

    سرکار خانم فاطمه یاس

    حرف شما متین است، من هم به این مسئله واقف هستم، من هم قصد داشتم در ابتدا از سرکار خانم یا خانم استفاده کنم ولی در بین دوستان اینجانب عزیزی هستند که نام فامیل ایشان (نام خانوادگی) مائده هستند در حالی که مردند و اسم کوچکشان هم مردانه است، آرامش هم که فامیلی بسیار رایجی است. من هم از روی شک برای اینکه خدایی ناکرده به کسی بی احترامی نشود، در وهله اول بر آن شدم بنویسم آقا/خانم بعد تردید کردم که احتمالا این هم موجب رنجش شود و از جناب استفاده کردم من چندین بار در سایت ها شاهد بودم که خانمی آقا و آقایی خانم لقب داده شده اند و بعضی از دوستان با اسم کوچک می آیند یعضی با نام خانوادگی و برای اجتناب از اینگونه آزردگی ها از جناب استفاده می کنم که عادت هم شده و حرف شما صحیح است. در ضمن در گفتار ها بسیار رایج است که در خطاب خانمی جناب سر کار خانم استفاده می شود مجریان بسیار از این ترکیب استفاده می کنند.

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲)

    جناب آقا ساسان
    دیگه نشد ..چطور حرفهای …شما سند و مدرکش قبول ولی حرفهای ما سند و مدرکش ناقبول ?? چطور حرفهای شما کپی شده از هر جا که میشه حدس زد از کجا خوب و معتبر ولی حرفهای ما بی سند و نامعتبر و تازه شما منبع حرف هم قبول ندارید و نامعتبر میدونید جالبه ?? نه جناب ازین خبرا هم که فکر می کنید نیست همانطور که شما حرفاتون بنظر خودتون و هم فکاتون بظاهر درسته ،حرفهای ما هم بنظر خودمون و بقول شما همفکرامون درسته و کسانی که دنبال حقیقتن می تونن سرنخ رو از حرفهای ما دنبال کنن و خودشون به نتیجه برسند .
    جناب
    توصیه می کنم عوض مغلطه کردن و حرف تو حرف آوردن برید کمی تو این مقوله به سخنرانی های استاد رائفی پو ر ،استاد شاه حسینی ،ازغندی ،عباسی گوش بدید ،کمی مخالف نظرتون رو گوش بدید بد نیستا ..گوشاتون رو نگیرید و حر ف خودتون رو داد بزنید کمی هم گوش بدید اگر غیر منطقی بود بکار خودتون ادامه بدید و در خوشی اینکه ما در اسکار بودیم بمونید و افتخار کنید و حالا به چه قیمتی و بر چه اساسی ..مثل اینکه زیاد مهم نیست براتون …
    جناب ..
    برای بار هزارم تاریخچه اسکار و صحنه گردانانش برای همه اظهر من الشمسه ..حالا شما می خواید خودتون رو گ ل بزنید باشه اصراری نیست ..شما با این طرز استدلال و فکرتون من اگر صد تا سند بیارم و اصلا بگم خودشون اعتراف کردند میگید نه ..خود منبع حرفتون ایراد داره ..خود فرد اقرار کرده حالیش نبوده اصلا اون نبوده پس ..شما به همون طرز فکر عالیتون باشید هر فردی خواست تو نت سرچ کنه و همه نظرات راجب اسکار رو بخونه و بعد قضاوت کنه حق کدوم ور هست ..
    جناب ..
    اون اساتیدی که نام برید همون تام کروز که عضو فرقه سانیتولوژی هست که همردیف کابالاست و اونقد کثیف و من در آوردی هست که خود دین مسیحیت بهش اعتراض داره و خانواده خودش ترکش کردن بخاطر اعمالش و یا اسپیلبرگ صهیونیست معروف هالیودی که از برجسته ترین مبلغان کابالا و ماسون است از این دو تا بقیه افراد تشکیل دهنده و ناظر و گردانندگان اسکار رو میشه حدس زد چکارن و چه اهدافی دارند ..ان شالله ماسون و کابالا رو میدونید چی هستن دیگه …البته اگر شما این حرفها رو هم قبول کنید و نگید سندش کو ?? و بعد سندش بگید اونو قبول ندارید ..
    جناب
    مضحک و کوته فکر میدونید چیه و کیه ?? اینکه آدم سرشو مثل کبک بکنه تو برف ..اینکه مثلا بخواد حرف مخالفشو نشنوه و یا بهر قیمتی اونو بی ارزش کنه ..اینکه نخواد حتی کمی فکر کنه و کور کورانه و متعصبانه فقط دفاع کنه …راست گفتید فکر و تعقل خیلی خوبه ..خیلی برای اونای که بخوان بفهمند و بدونند بدون تعصب و جانبداری از فرد ،گروه و ..
    من باز والسلام میکنم ..امیدوارم هر کسی طالب حقیقت بود در نت سرچ کنه و تمام نظرات رو بخونه و بعد قضاوت کنه …و درست و نادرست رو تشخیص بده .

    0

    پاسخ به این نظر

    ساسان: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸)

    این آخرین کامنت من در این مبحث خواهد بود و دیگر به هیچ عنوان کامنتی و پاسخی در کار نخواهد بود با توجه به این که وقتش را ندارم. جمع بندی :

    ادعا شده موفقیت و تحسین جهانی که فیلم جدایی نادر… کسب کرده به واسطه مسائل پشت پرده و دستهای خاص، جریان یا فرقه های خاص، دولت یا افراد خاصی و از این دست اتهامات بوده و این فیلم ارزشی ندارد.

    با توجه به این ادعا می توان نتیجه گرفت که تمامی منتقدان جهانی که از ماه ها قبل از اسکار اثر را تحسین کرده اند و شاهکار خطاب نموده اند، تمامی فستیوال ها و دست اندرکارانشان و هئیت های داوری انها که سینماگران و بازیگرانی هستند که از سراسر جهان آمده اند و کار را تمجید کرده اند و جایزه داده اند، تمامی نشریات و روزنامه ها، و حتی مردم عادی و مخاطبین جهانی و بیش از 100 هزار مردمی که از سراسر دنیا در imdb به این اثر رای دادند تا رتبه 102 از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را کسب کند و بیش از 6000 عضو آکادمی اسکار که بسیاری از انها را همه می شناسند و چهره های مشهور سینمای امریکا جهان هستند و…. همه و همه یا پول گرفته اند و خریده شده اند یا سر سپرده بودند و دستور گرفتند و یا از فرقه و جریان خاصی خط گرفته اند.!!!!!؟؟؟؟ تا فیلم فرهادی به چنین جایگاهی برسد اسکار بگیرد جوایز بیشمار دریافت کند و شاهکار سال نامیده شود.

    شما پیدا کنید عقلانیت را در این ادعا.

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱)

    من نمیدونم شما چرا انقدر مقاومت میکنید در برابر فهمیدن؟ 🙂
    شما ی حرف غلط و برداشتید هم جواب من هم آرامشو با این برداشت میدی و هی برا خودتون استدلال میکنید ک اسکار جدای لابی نبوده و دستی پشت پرده نبوده! اقای محترم کسی از این چیزا حرف نزده بخدا.اصن من از ی چیز دیگ حرف مینزم شما بخاطر اینکه درمورد اون موضوع صحبت نکنید زدین دشت کربلا.
    من حرفم اینه ک علتی جدا از “هنری” بودن این فیلم داشته ک اسکار گرفته. چیزی ک شما بهش معتقد نیستید و سینما رو صرفا هنر میبینید ک این دیدگاه اساسا غلطه.اولین جلسه ی کلاس تاریخ سینما اینو میگن ک سینما صرفا یک هنر نیست!
    شما هرکسی ک نقدش مطابق میلتون باشه رو منتقد برزگ جهان و هر کس ک مخالف شما باشه و نقدشو نظرشخصی میدونید. طبیعی هم هست دوست ندارین این حرفا درست باشه.
    شما توهین رو تو هنر جایز میدونید!!
    دیگ علاقه ای ندارم ک بقیه صحبتاتونو بگم ک چقدر پیش پا افتاده و کودکانس 🙂
    فک کنم شما جای سینما فستیوال شناسی جهانی میخونید…
    ب هر حال..
    موفق باشید.

    0

    پاسخ به این نظر

    یه آسمونی: (در ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۶)

    مائده خانم بنده با نظر شما موافقم.
    در مورد اسکار هم باید یه چیز بگم :
    فیلمی اسکار نمیگیرد مگر آنکه به اسلام و مسلمین یا به مردم شریف ایران توهین کرده باشد.
    آقای ساسان برای خانم ها سرکار خانم به کار میره نه جناب.
    یا حق
    بدرود

    0

    پاسخ به این نظر

    فریماه: (در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۱)

    ملت ما باید بشینن فیلمهایی مثل بلوف2014 و امثال هم ببینن . قدرت درک فیلم خوب واسه یه عده واقعا سخته

    0

    پاسخ به این نظر

  6. arash dana گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶

    بادرود-البته ازنگاه کارشناسانه آقافریدفیلمهایی چون اخراجی ها ومعراجی هابرترین آثارسینمایی جهانند.

    0

    پاسخ به این نظر

    فرید: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۱)

    سلام من فقط نظرمو گفتم اصلا واسم مهم نیست که شما چه فکری میکنی به نظر من بازم تاکید میکنم به نظر من زیباترین فیلمهای ایرانی “هیس دخترها فریاد نمی زنند” و “قرمز”بود
    این فیلمایی که نام بردید از نظر من بی ارزشن همین فیلمم بخاطر خانم زنگنه دانلود کردم

    0

    پاسخ به این نظر

    فرید: (در ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۶)

    بهتره به جای تمسخر یاد بگیریم به عقاید هم احترام بداریم هر کسی یه نظری داره هههههههه چیزی که سالهاست فراموش شده احترام به سلایقو نظرات همه اینجام سایت دوستیاس نه……………..

    0

    پاسخ به این نظر

  7. DOCTOR گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۶

    با عرض سلام

    واقعا از سایت خوبتون ممنون

    لطفا فیلم طبقه حساس رو هم قرار بدید

    باتشکر

    0

    پاسخ به این نظر

  8. مهدی گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۱

    فیلم بسیار جالب بود به 2 دلیل

    1.حضور نداشتن پلیس در فیلم نکته بسیار مثبت فیلمه
    2.راز آلود بودن فیلم

    0

    پاسخ به این نظر

ارسال دیدگاه









 


X بستن تبلیغات

الفبای سفر