دانلود رایگان فیلم و سریال، موزیک و انیمیشن

دوستی ها

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد
کانال رسمی دوستی ها
تبلیغات
امتحان نهایی
یتیم خانه ایران
پایان نامه
تبلیغات
جامع ترین مرجع کتاب صوتی در ایران
تبلیغات

فرادرس

به بزرگترین دانشگاه آنلاین کشور با 120 هزار دانشجو بپیوندید

بیش از پنج هزار ساعت آموزش‌های ویدئویی به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

 

🔷 مجموعه فیلم‌های آموزشی رایگان 🔷 فیلم‌های آموزشی نرم افزارهای گرافیکی
🔷 فیلم‌های آموزشی برنامه‌نویسی 🔷 فیلم‌های آموزشی مهارت‌های کامپیوتری
🔷 فیلم‌های آموزشی فنی مهندسی 🔷 فیلم‌های آموزشی طراحی سایت و وردپرس

تبلیغات

دانلود رایگان سریال تلویزیونی معراجی ها با کیفیت عالی

-

دانلود رایگان سریال تلویزیونی جدید و زیبای معراجی ها با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

پشت صحنه اضافه شد

دانلود سریال معراجی ها با کیفیت عالی

کارگردان: مسعود ده نمکی | ژانر: طنز، اجتماعی | تولید: 1392 |انتشار: 1393

تعداد قسمت ها: 29 | مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه | کیفیت: TVRip

فرمت ویدئویی: MP4 | حجم فایل: 170 + 350 مگابایت

خلاصه داستان:
قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند…

بازیگران:
محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش و…

Download Serial Merajiha HD

خرید پستی سریال معراجی ها با کیفیت بسیار عالی

قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر

خرید پستی

تعداد دیسک: 9 دی وی دی

قیمت: 17,000 تومان

دانلود قسمت اول

Download Download کم حجم

دانلود قسمت دوم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت سوم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت چهارم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت پنجم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت ششم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت هفتم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت هشتم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت نهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت دهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت یازدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت دوازدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت سیزدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت چهاردهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت پانزدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت شانزدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت هفدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت هجدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت نوزدهم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیستم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و یکم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و دوم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و سوم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و چهارم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و پنجم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و ششم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و هفتم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و هشتم

Download Download کم حجم

دانلود قسمت بیست و نهم

Download Download کم حجم

دانلود پشت صحنه

Download Download کم حجم

خرید پستی و اینترنتی مجموعه تلویزیونی معراجی ها

قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر

خرید پستی

تعداد دیسک: 9 دی وی دی

قیمت: 17,000 تومان


کانال تلگرام دوستی ها

مطالب پیشنهادی:


لینک های مفید:

» راهنمای دانلود از لینک های دانلود سایت

» آموزش سوئیچ و تغییر زبان فیلم های دو زبانه

» آموزش اضافه کردن صدای دوبله فارسی به ویدیوها

» دانلود نرم افزار پخش کننده ویدئوهای کم حجم x265 HEVC

» آموزش رفع ارور و تعمیر فایل های RAR هنگام اکسترکت Extract

دانلود

۲۴۷ دیدگاه ارسال شده

  1. رسول گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۱

    امیدوارم فیلم خوبی باشه .

    سهیل جان یه چیزی هم میخواستم بگم چرا فیلم سینمایی خارجی نمی زارید من فقط یه فیلم خارجی از دوستی ها دانلود کرد فکر کنم اسمش شکارچی بود از همه ی فیلما ی ایرانی که از اینجا دانلود کردم بهتر بود . بعد سعی کردم فیلمای خارجی دیگه ای که گذاشتید دانلود کنم که متاسفانه چیزی پیدا نکردم .

    0

    پاسخ به این نظر

    mm: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴)

    به نظر من فيلم خوب و خنده داریه لطفا بقیه دوستان هم از جانب خودشون حرف بزن این فيلم یکم متفاوته واسه همین برای بعضی ها جالب نیست و دوست ندارن این فیلمو ببینن ولی این دلیل نمیشه که فیلم جالب نیست
    یاعلی

    0

    پاسخ به این نظر

  2. amir2 گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰

    یعنی سریالشو هم ساختن؟

    0

    پاسخ به این نظر

    غزل: (در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶)

    اره ساختن از 17 شهریور پخش میشه شبکه 1 ساعت 10

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم روشن دل: (در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲)

    منظورش از چیز دیگه بود امیر خان

    0

    پاسخ به این نظر

    amir: (در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۹)

    کاش آزادی که ده نمکی در سریال و فیلم ساختن داره، 50% مدیری و عطاران و سروش صحت داشتن .البته این آرزو از اون چیزهای غیرغیرممکنه

    0

    پاسخ به این نظر

    میلاد: (در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۵)

    این سریال از شنبه 22 شهریور پخش میشه

    0

    پاسخ به این نظر

  3. MOJTABA گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸

    باید جالب باشه

    0

    پاسخ به این نظر

  4. محمدباقر گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶

    فکر کنم جالب باشه

    0

    پاسخ به این نظر

  5. سارا گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹

    جریان چیه؟ فیلم شده سریال؟

    0

    پاسخ به این نظر

    دانیال: (در ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲)

    این سریال ادامه همون سینماییس

    0

    پاسخ به این نظر

  6. مسلم روشن دل گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۸

    زیبا خواهد بود
    خسته شدیم از بس دفاع مقدس رو بصورت خشک و جدی تصویر کشیدن
    دست مسعود ده نمکی درد نکنه جلوه زیبایی به سینمای دفاع مقدس داد
    موفق باشن همه

    0

    پاسخ به این نظر

    الهه: (در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۷)

    ببخشید جناب مسلم خان
    کجای جنگ ، کمدیه که باید تا حالا با طنز نشونش میدادن؟
    کشته شدن وتکه تکه شدن و آوارگی و ترس، خنده داره؟ جدی و خشک نشون دادن چون جنگ جای آدمای دلقک نیست که همش تیکه بندازن و بخندن…شما دو روز تشریف ببر عراق یا سوریه الان، ببین کجای جنگ خنده داره .بعدش بشین فیلنامه بنویس و یه عالمه آدم کمدی بیار توش بازی کنن…
    درسته که ژانر فیلم های آقای ده نمکی طنزه، ولی این بخاطر فاصله ای هست که از دوران جنگ گرفته شده…فیلم هایی که نزدیک به اون زمان بودن، بهواقعیت اون زمان نزدیکتر بودن..
    اون چیزی که جنگ ما رو متمایز می کرد، سرور و شادی درونی رزمنده ها بخاطر دفاع از وطن و دین و ناموسشون بود نه تیکه انداختن و لوس بازی های مثلا خنده دار…اونا شاد بودن چون داشتن با اعتقاد و عشق از داشته هاشون دفاع می کردن…نه اینکه سر هر چیزمسخره ای بزنن زیر خنده…

    0

    پاسخ به این نظر

    الهه: (در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۳)

    در ضمن نشون دادن واقعیت ، یه جور ژانر خاص می طلبه که شما اگه دوست نداری می تونی تماشا نکنی..
    نمیشه که مثلا یه فیلم درباره دانشگاه بخوایی بسازی ولی چون از فضای علمی خسته شدی ، بگی دانشگاه رو نشون میدم ولی توش بجای دانشجو ، فوتبالیستا رو نشون میدم…هم شادتره هم جذاب تر!!!!!!
    واقعیت مهمه یا اون چیزی که مخاطب دوست داره؟ متاسفانه آقای ده نمکی دومی رو انتخاب کردن

    0

    پاسخ به این نظر

  7. S.alireza گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵

    خیلی وقته منتظرشروع این سریال بودیم خدا کنه خوب باشه وخوب تموم شه مثل شاهگوش نباشه

    1+

    پاسخ به این نظر

    ایمان: (در ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹)

    سریال عالیه حتما ببین

    0

    پاسخ به این نظر

  8. salar گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲

    درودبرسایت دوستی ها که همیشه پیش تاز است
    وخسته نباشیدمیگم به آقای دهنمکی وگروهشون به خاطراین کارهای زیباوارزشمند

    0

    پاسخ به این نظر

  9. مهدی گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵

    سلام. ممنون از سایت به روزتون.
    فقط یه سوال واقعا مطمئنید که از امشب پخش میشه چون اعلام کرده بودن که از 22 شهریور پخش میشه توی جدول پخش سایت شبکه یک هم زده بود مجموعه های داستانی؟

    0

    پاسخ به این نظر

  10. بنیامین گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۶

    تبلیغش جالبه

    0

    پاسخ به این نظر

  11. Ali گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

    سلام. ممنون از زحمات شما.

    0

    پاسخ به این نظر

  12. حمید خانی گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۸

    بخش فیلم و سریال بدون فیلمهای کیارستمی معنی نداره.

    0

    پاسخ به این نظر

  13. محمدی گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۰

    من یک سوالی دارم.
    چرا پخش این سریال عقب افتاد؟
    اگر یکی جواب من را بدهد ، ممنون می شوم.

    0

    پاسخ به این نظر

  14. سوبله چوبله گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹

    هه یه توصیه دوستانه… وقت خودتونو با دیدن این فیلم تلف میکنید من و دوستام وقتی این فیلم رو داخل سینما دیدیم وسط کار خوابمون برد… اگه وقتتون واستون مهمه این فیلم رو اصلا نگاهم نکنید… سریالش حتما از خود فیلمش بدتره.
    مر30 دوستی ها واسه طبقه حساس نه معراجی ها

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۹)

    هه …یه توصیه دوستانه ی دیگه ….
    برای خنک شدن و پایین اومدن دماو گرمای بدن یک لیوان آب خنک خنک میل بفرمایید،..خیلی جواب میده …خیلی ….
    ممنون دوستی ها بخاطر احترام گذاشتن به همه ی سلایق ..نه تنها گذاشتن فیلم های خاص و …

    0

    پاسخ به این نظر

    مهدي شاهسون: (در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۳)

    موافقم…. البته در مورد فيلم… ولي انگار سريالش با فيلم داستان يكسان نداره و كاملا متفاوت هستش.

    0

    پاسخ به این نظر

    یه آسمونی: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸)

    توصیه میشود حتما ببینید…
    امیر نوری توی فیلم خودش یه فیلمه !
    خود فیلم به کنار…
    10.2

    0

    پاسخ به این نظر

  15. امید گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹

    جواد هاشمی همین چند وقت پیش برزیل عشق و حال میکرد دوباره حاجی شد ؟؟؟

    0

    پاسخ به این نظر

  16. Moh3en گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴

    ی سوال!مگه این سریال الان ادامه ی ورژن سینماییش نیس؟؟ادامشه دیگ,پس چرا دانیال عبادی و بهاره افشاری بعد 30 سال الان سنشون اینه؟؟اصن خود مهران رجبی هم سنش زیاد بالا نرفته!الان این شخصیت پردازی ها یعنی چی؟؟ 😐
    لطفا یکی منو توجیه کنه 😐

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۷)

    داستان سریال با فیلمش جداست.

    0

    پاسخ به این نظر

    Moh3en: (در ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۶)

    شخصیتا ثابت موندن پس چرا,مهران رجبی و زنش,دانیال عبادی و زنش ک فامیل هم هستن با رجبی,حتی مهران رجبی داره دنبال پیکر محمدش ک گمنامه میگرده
    اگ واقعا با بازیگرای مشترک 2تا داستان جدا و ب طور کل بی ربط ب هم میخواد روایت کنه زیاد جالب نیس 🙁

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵)

    داستان سریال دنباله فیلمشه اما چندین سال گذشته

    اینم هنره ده نمکی و گریمورشه !!!

    0

    پاسخ به این نظر

    هوما: (در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹)

    شخصیت بهاره افشاری الان باید حدودا 50 ساله باشه!!! اما ماشالا خوب مونده! 😀

    0

    پاسخ به این نظر

    hame: (در ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲)

    اونقده پول و امکانات و بریز و بپاش کرده که آخرم اینو بسازه. کلن چرته!

    0

    پاسخ به این نظر

  17. نیما گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸

    ما مخلص هر کس در راه ایران کشته و شهید بشه هستیم … چه شهدای عزیز دفاع مقدس و چه اون سرباز پارتی که دو هزار سال پیش در راه بیرون کردن یونانی ها از ایران کشته شده

    اما توی این سریال یه جورایی این دو تا رو مقابل هم قرار دادن که اصلا شایسته نیست

    0

    پاسخ به این نظر

    حامد محمدپور: (در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۴)

    نیما جان منم باهات موافقم. خدا کنه تو قسمت های آینده درست بشه. وگرنه جو بدی رو بین باستان گرا ها و مذهبی ها به وجود میاره. با وجود اینکه هم سورنا و هم سربازهای 8 سال دفاع مقدس، واسه کشور از جانشون گذشتن.
    در ضمن سورنا تو جنگ با دشمنان خارجی (رومیان) کشته نشد. اون رومی ها رو شکست سختی داد. کراسوس همون کسی هست که اسپارتاگوس رو کشت. اما سورنا کراسوس و تمام سپاهیانش رو شکست داد. ولی در نهایت به دستور پادشاه و ترس از محبوبیت سورنا بین مردم، توطئه قتل سورنا کشید و اون رو به قتل رسوند.

    0

    پاسخ به این نظر

    سعید: (در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵)

    توی واقعیت اصلا چنین چیزی وجود نداشته مجسمه ای در کار نبوده دانشجوها با هم صحبت کردن در ضمن به قول عماد این دو اصلا منافاتی با هم ندارن اما استاده میخواد بعضی دانشجوها رو تحریک کنه و به جون هم بندازه تا از این شرایط برای رسیدن به منافع خودش استفاده کنه فراموش نشه فرقش اینه که اون مجسمه ی یادبوده اما این مزار شهدا هستش اون فرد بزرگی بوده که کشته نشده اما این اجساد در راه وطن کشته شده هاست متاسفانه اون دانشجوها طوری رفتار میکنن که انگار نه انگار شهدا برای کی و چی شهید شدن و جونشون رو دادن و متعلق به کشور همسایه هست!! راه رو برای دفنشون بستن و هیچ حرمتی قائل نشدن!!! که البته واسه این افراد این مسائل مثل یادبود بهونه هستش و….

    0

    پاسخ به این نظر

    مهران: (در ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۱)

    مگه غیر اینه که تو جامعه یه عده این دوتا رو مقابل هم قرار میدن؟

    0

    پاسخ به این نظر

  18. Armin گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶

    سلام، ببخشید کیفیت پایین ترش رو نمی گذارید؟

    با تشکر بسیار

    0

    پاسخ به این نظر

  19. arman گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳

    قسمت اول رو دیدم…نمیدونم شاید سلیقه من باشه یا شاید فعلا قسمت اول باشه..ولی اصلا سریال جالبی به نظر نمیاد…
    یه مشت دیالوگ ک میخواد شکل طنز یا جدی همراه با نیش و کنیه واقعیت بگیره ک اصلا معلوم نیست …..ب هر حال ب هنظر ما گاهی ایجاد تفاوت زیاد نتیجه بخش نیست..گاهی آدم از اونور بووم میفته..امیدوارم در ادامه اینجور نباشه…

    0

    پاسخ به این نظر

  20. arman گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹

    و اینکه والااا من نمیدونم این فضا و حس و حالی که توی دانشگاه ها گاهی نشون میدن آدم دلش میخواد بره همش هی دانشگاه…من سال 87 لیسانس منابع طبیعی گرفتم…پارسال لیسانس حقوق…(اینو نگفتم ک بگم کار شاقی کردما گفتم ک یعنی دوبار دوتا دانشگاه رفتم)…دوتا دانشگاه جدا هم رفتم هیچوقت اینجوری بهمون خوش نگذشت انگار اوومده باشیم سیزده ب در….والاااا چرا ما ندیدیم منم دلم میخواد خوب….

    و اینکه با تمام احترام به دختر خانمای گرامی خدایی جریان این لب های زشت و بی ریخت و وارونه شده دیگه چ مدلیه…من بعید میدونم پسری باشه بگه این مدل لب قشنگه/…والااا ی جووریه…موندم ما چ چیزایی رو مد نمیکنیم….طرف لبش رو کرده مثله …خداییش هرچی فکر کردم نتونستم مثالی بیارم…..ای شاله خدا همه ما رو عاقبت ب خیر کنه

    0

    پاسخ به این نظر

    yalda: (در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵)

    خوشگله اون لبا ولی بعضیا دیگه شورشو در میارن بیش از اندازه تزریق میکنن
    البته به هر کسی هم نمیاد…

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳)

    اون کجاش خوشگله عین اردکه؟

    0

    پاسخ به این نظر

    باران: (در ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳)

    خیلی لباش زشته. داغونه. اردکو خوب اومدی

    0

    پاسخ به این نظر

    الهه: (در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰)

    اصولا ما فقط بلدیم تقلید کنیم..هرچی بیشتر بهتر..فکر کنم دو روز دیگه کل نیم کره پایینی صورت بعضیا رو لب می گیره…

    0

    پاسخ به این نظر

  21. محسن گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸

    عالیه ممنونم

    0

    پاسخ به این نظر

  22. سعید گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱

    فیلمم باید با واقعیتا هماهنگ باشه آخه کدوم دانشگاه این طوریه که این فیلم نون میده؟دو قسمت اولش که اصلا خوب نبود. ده نمکیم دیگه فقط همین موضوعو تو فیلم درست کردن بلده انگار

    0

    پاسخ به این نظر

    پدرام: (در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۰)

    مطمئنی یه سریال دیگه رو نگاه نکردی چون دو قسمت اول این سریال خیلی خوب بود.

    0

    پاسخ به این نظر

    گلبرگ: (در ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳)

    با سعید کاملا موافقم ده نمکی دیگه شورشو دراورده یه موضوعو هی تو فیلم و سریال تکرار میکنه دیگه مسخره شده

    0

    پاسخ به این نظر

  23. مهدی گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳

    یه سوال..مگه برزو ارجمند شهید نشد؟؟؟؟؟

    0

    پاسخ به این نظر

    هوما: (در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳)

    منم فکر کنم شهید شد!!!!بیشترشون شهید شدن…

    0

    پاسخ به این نظر

    0611: (در ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹)

    نه سوار موتور بود مجروح شد

    0

    پاسخ به این نظر

    خانم مهندس: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۸)

    نه بابا تموم کرده بود که پندار رفتش دنباله هاشمی چند نفرن که شهید شده بودن تو سریال زنده هستن

    0

    پاسخ به این نظر

    mery jr: (در ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵)

    این حاجی به لطف الهی زنده شده…میگید نه؟!؟
    مگه درد سر های عظیمو ندیدید!؟ زنده شد
    خخخخخخخخخخخخخ…….
    ماها بودیم بهتر شخصیت پردازی و نویسندگی میکردیم واللا

    0

    پاسخ به این نظر

  24. [A]mi[R] گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹

    به نظر من که سریال جالب و خوبیه. و صد البته از فیلم سینمایی معراجی ها بهتره.
    راستی کسی می دونه تکرار روز بعدش چه ساعتی هستش؟
    لطفا بگید.

    0

    پاسخ به این نظر

    حسین: (در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲)

    باسلام ساعات تکرار : 1:10 -10:00-14:40

    0

    پاسخ به این نظر

  25. مهران گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۲

    تکرارش روز بعد ساعت15 پخش میشه

    0

    پاسخ به این نظر

  26. مسلم گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۵

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید اگه میشه لطفا حجم کمش رو هم قرار بدین
    خسته نباشید
    با تشکر مسلم یوسفی

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹)

    سلام به مدیران سایت دوستی ها
    خب عزیزان من چرا سرکار میذارین آدمو شما که انقد خوب و ماهین به حرفتون عمل کنین دیگه بالای این مطلب نوشتین همراه با نسخه کم حجم ولی خبری از نسخه کم حجم نیست خواهش میکنم نسخه کم حجمش رو هم قرار بدین دیگه
    موفق و باشین
    یاعلی

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵)

    سلام.
    خیلی ببخشیداً اما حتی نابینا هم لینک نسخه کم حجم رو میبینه.

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰)

    سلام ادمین جان خیلی ببخشید واقعا ندیدم و توجه نکردم من فک میکردم 3 تا لینک برای حجم بالا گذاشتی شما حق داری که اینجور میگی ولی در شان شما نیست که اینجوری جواب بدی من با طنز بهت گفته بودم بازم تشکر و عرض پوزش
    پاینده باشید یاعلی

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵)

    سلام. چطور در شان من هست که سرکار بذارم اما در شان من نیست اینجور جواب بدم؟!
    به هر حال مهم نبود. روز خوش

    0

    پاسخ به این نظر

  27. h گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵

    خوبه ولی داره یکطرفه پیامشو منتقل میکنه… کلیشه!

    0

    پاسخ به این نظر

  28. MAHSHID گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۳

    به نظر من بعد از درست کردن اخراجی ها 3 دنبال کردن کارای ده نمکی خیانت به ایرانه که اینقدر راحت مردم رو تو این فیلم به مسخره گرفت…من که نه معراجی های سینمایی رو میبینم و نه اینو حتی اگه بمیرم!

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵)

    این قضیه شامل اخراجی های یک هم می شه

    این همه ما از سلاح شیمیایی لطمه خوردیم ، این همه شهید دادیم ، هنوز که هنوزه کلی جانباز داریم که از انواع سلاح شیمیایی خودشون و خانوادشون اذیت می شن

    گرچه اونا با خدا معامله کردن اما قرار نیست ما این مساله رو با بدترین چیزها به شوخی بکشیم و بگیم باد شکم و بوی باقالی و این مزخرفات

    متاسفم

    0

    پاسخ به این نظر

    مهیار: (در ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶)

    دیدن یا ندیدنت به خودت ربط داره!
    فیلم جالبیه. هم اینوری ها رو مسخره کرده هم اونوری ها رو.

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم: (در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۳)

    با سلام خدمت دوستان عزیز نیازی به بحث و جدل نداره هر کس یه نظری داره و نظرش قابل احترامه اما قرار نیست وقتی از نظری یا شخصی خوشمون نیومد به اون نظر یا شخص توهین کنیم به نظر من سریال مفیدیه البته با احترام نسبت به نظر دوستی که کارهای آقای ده نمکی رو نمیپسندن باید بگم آدم باید خودبین باشه و ببینه خودش توی کدوم یک از این دو دسته قرار داره نباید انقد تند و توهین آمیز برخورد کنیم با صبوری و احترام متقابل به نتیجه ای معقول و عام پسند میرسین
    پاینده باشید

    0

    پاسخ به این نظر

    مهران: (در ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶)

    خیانت به ایران؟ هههههه

    0

    پاسخ به این نظر

  29. محمدجواد گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴

    سلام سریال خیلی قشنگیه امیدوارم تا قسمت آخر پر بیننده باشه و …….خوشحالم که این سایت انقدر فعال کار میکنه میبینم دوستان عزیز دیگه هم نظر دادن گفتم منم ی نظری داده باشم وارد بحثهای دیگه نمیشم یا علی……

    0

    پاسخ به این نظر

  30. محمد گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۸

    فقط به خاطر اینکه ثابت کنن ارزشی ها بلدن مخاطبو جذب کنن بهش اجازه دادن همه چیزو مسخره کنه و دلقک بازی در بیاره فیلم های ده نمکی اهانت به فرهنگ هست ، حتی اهانت به جبهه و جنگ هست …
    من فیلم های جواد شمقدری و سلحشور را هزار بار به فیلم های ده نمکی ترجیح میدهم

    0

    پاسخ به این نظر

  31. محمد گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶

    با سلام
    خدمت دوستان عزیز عرض کنم بهترین و پرمغزترین سریال تاریخ ایران زمین که همه جور پیام توش دیده میشه و میتونه جوونها رو با واقعیتها روبرو کنه و بجای هزارتا کلاس معارف رو جوونا اندک تاثیری لااقل توی ذهنشون ایجاد کنه همین کارای ده نمکیه. عالی کار میکنه آقا. هم طنز داره که همه رو جذب میکنه و هم درعین پرداختن به مسائل حاشیه ایه جوونا پیامهای بسیار عمیقی رو در لایه های درونی ذهن جوون القا میکنه. نسبت به ایران و انقلاب و جنگ و دفاع مقدس. ایول داره بخدا حاج مسعود. ایول داداش….

    0

    پاسخ به این نظر

    پویا: (در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲)

    دقیقا الان چی رو تو کدوم لایتون القاء کرده این سریال؟! کل بار کمدی فیلم که با علی صادقیه و اونم بخاطر شخصیت خودشه (: حتی بعضی جاهای فیلم شوخی های زننده ام داره که اولین باره خود من تو صدا و سیما میبینم.

    0

    پاسخ به این نظر

  32. مصطفی گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵

    به خدا اخر فیلمه . خدایش خیلی خیلی حال کردم . خسته نباشی ده نمکی

    0

    پاسخ به این نظر

  33. مصطفی گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵

    فقط امیر نوری خخخخ

    0

    پاسخ به این نظر

  34. MAHSHID گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۸

    سلام آقا مسلم نظر شما کاملا درسته.اما فکر نمیکنم اینجا توهینی به آقای ده نمکی شده باشه..من فقط گفتم به نظر من به مردم ایران با اخراجی ها 3 خیانت کردن…حالا اگه واژه ی خیانت به مردم ایران توهینه من جمله م رو درست میکنم
    آقای ده نمکی حداقل به من و خانواده و فامیل من که سر انتخابات 88 به خیابونا ریختیمو به انتخابات از نظر خودمون ناسالم اعتراض کردیم خیانت کردن.ایشون اینقدر صریح و راحت ما رو مسخره کردنو ما رو یه مشت اوا خواهر و بی سواد تلقی کردن.ایشون تو فیلم اخراجی ها 1 به پدر من که مجروح جنگیه و هنوزم نمیتونن خوب نفس بکشن و مشکل قلبی و ریوی دارن توهین کردن.فکر میکنم توهینهای این آقا به مردم ایران خیلی بیشتر از چیزی بوده که ما اینجا مطرح کردیم.ببخشید نمیخواستم وارد سیاست بشم..اما باید دلیل حرفامو میگفتم

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۶)

    ضمن عض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده منظورم از توهین حرف شما نبود حرف اون دوستی بود که در کامنت شما نوشته بود دیدن یا ندیدنت به خودت ربطی نداره نه به فرمایش شما دوست عزیز.البته در راستای توهینات اقای ده نمکی به شما و خانواده و پدر بزرگوارتان باید عرض کنم که به نظر من این آقا یه جورایی از شما دفاع کردن تا اینکه مسخرتون کنن ایشون خواستن بگن که ما چرا نظام جمهوری رو تشکیل دادیم و چرا و چی دادیم تا بتونیم حفظش کنیم به نظر بنده حقیر کارای ایشون ار همه قشر مخاطب داشت علی الخصوص دوستان عزیز سیاستمدار که حواسشون باشه این نظام چیو از این ملت گرفته تا تشکیل بشه سلامتی و تندرستی پدر شما و خیلی از همرزمان و همزادان ایشون و همچنین خون شهیدان از جمله پسرخاله پدرم بهای سنگینیه برای حفظ این نظامی که یادگار اون بزرگواران شهید و پدر دوست داشتنی شماست اما در رابطه با قضیه انتخابات 88 در جایگاهی نیستم که بخوام اظهار نظر بکنم چن از احوال شما در اون زمان مطلع نیستم و این یه چیز کاملا شخصیه اما این رو میدونم که اخراجی ها 3 یه انتقاد تند و تیز به عاملین اصلیش بود ولی خب راجع به حضرتعالی جسارت نمیکنم در هر صورت ممنون از اینکه پیامم رو خوندین و جواب دادین سرتونو درد آوردم
    پاینده و سربلند و پیروز باشین
    راستی پدرتونو از طرف من ببوسین و قدرش رو بدونین چن یه نعمت بزرگ خداوندیه مخصوصا چنین پدر شجاع و رشیدی
    یا علی

    0

    پاسخ به این نظر

    َایلیا: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۲)

    شما لطفا از طرف خودتون حرف بزنید و جمع نبندید اونا که به خیابونا ریختن ملت باشرف ایران نبودن اکثرشون منافق بودن از فرصت استفاده کردند و بعضیارو مثل شما خام کردند با کاراشون همراه کردتد لطفا هرموقع خاستید حرف بزنید فقط بگید از طر ف خودم نه ملت ایران

    0

    پاسخ به این نظر

    مسلم: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲)

    با سلام خدمت ایلیای عزیز اگه منظور شما با منه که من جمع نبستم و اگه بیشتر التفات بفرمایین از واژه هایی مثل بنده حقیر و من و … استفاده کردم که صد البته در فرهنگ واژگان مفرد محسوب میشند ولی اگر با دوست عزیز مهشید هستین فک میکنم با آرامش و منطق بیشتر و به دور از ناراحتی میتونین حرفتون رو بزنین نیازی به این توهین و انتقاد تند نیست بالاخره هر کسی توی زندگیش اشتباه میکنه(البته از منظر بنده حقیر ریختن به خیابونا در اون سال کار اشتباهی بود و شاید از منظر خودشون گرفتن حق محسوب بشه) از جملی بنده و شما ایلیای عزیز پس بیایم با احترام با هم برخورد کنیم تا سایر جوامع بهمون احترام بذارن و شخصیت و پرستیژ بالای ما ایرانی ها رو قبول کنن
    عذر میخوام اگه جسارت کردم
    پاینده و سربلند و سلامت باشین
    یا علی

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲)

    تو اخراجی های 3 اگر افرادی ک تو خیابون ریختن مورد نقد واقع شدن منظور کسایی نبودن ک روزای اول و با تصور گرفتن حق ب خیابون اومدن( ک هر چند اونم اشتباه بود و ضمینه ساز اتفاقای بعدش شد و شریک اتفاقایین ک اون سال افتاد) اونایی ب قول شما مورد تمسخر قرار گرفتن ک با وجود اینکه مشخص شد هدف گرفتن حق نیست، ی اقدام برنامه ریزی شدس، باز هم کنار منافقا و ضد نظاما تو خیابون امنیت مردم و خدشه دار کردن..
    شما چرا ب خودت گرفتی وقتی هدفت با اینا یکی نبود.

    0

    پاسخ به این نظر

  35. محمدجواد گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۸

    ی سوالی ذهنمو مشغول خودش کرده اینکه ده نمکی قصد خراب کردن یاس رو داره یا اینکه آهنگشو تو سریالش گذاشته که از یاس تبلیق کنه .اگه اولی باشه حقیقتش من اولین باره از این کار ده نمکی بدم اومده و اگه دومی بازم ایوول ب مرامش

    0

    پاسخ به این نظر

  36. امین 44 گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴

    خیلی خیلی خوب تشکر از مسعود ده نمکی . خدا خیرت بده. بعد از مدتها یه دل سیر خندیدم

    0

    پاسخ به این نظر

  37. یک فیلم ساز گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳

    قابل توجه :

    amir: (شهریور 16م, 1393)

    کاش آزادی که ده نمکی در سریال و فیلم ساختن داره، 50% مدیری و عطاران و سروش صحت داشتن .البته این آرزو از اون چیزهای غیرغیرممکنه

    شما که اینو میکی بدون این یکی از این کارگردانایی که نام بردی شیطان پرستی رو ترویج میده بی ادبی رو یاد میده پس اصلا لیاقت نداره که آزادی داشته باشه

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳)

    عجب……!!!
    شيطان پرستى؟؟
    لطفا واضح تر صحبت کنيد…
    من اولين باره که اين حرفو مى شنوم..

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۱)

    منظورت کدومشونه تا دیگه آثارشو نبینیم ؟

    مدیری ؟ عطاران یا صحت ؟

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹)

    غزال
    در سریال قهوه تلخ ..در دکور بعضی قسمت ها از طرح های شیطان پرستی و فراماسونی استفاده شده بود ..البت گفته بودند با طراح دکور بوده ..ولی خوب مگه میشه کارگردان بیخبر باشه …و در دیالوگ های بعضی از قسمت ها از مقدس یهودیان نقل شده بوده …گرفتن سرزمین موعود …مقدس ….
    غرال تو نت بسرچ ..پیدا میکنی …شایعات پیرامون آقای مدیری زیاده …
    منم وقتی خوندم ..گفتم حیف ..کاش دروغ باشه ..منم بعضی کاراشون رو دوست دارم ..نسبت به بعضی ها کارگردان قوی هستند .

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱)

    کتاب مقدس یهودیان

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳)

    خودتون قضاوت کنید : !!!

    http://masoonkosh.blogfa.com/post-14.aspx

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱)

    اینم ببینید : نظرات رو هم بخونین !!!

    http://www.mohakeme.com/news-1188.html

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶)

    آقا نیما
    اول ممنون از لینکی که قرار دادید ..دوم نظرات رو هم خوندم …خوب هم موافق داره هم مخالف…نظر هر کسی هم براش محترمه فقط،..اگر کسی نخواد باور کنه نمیشه کاریش کرد ..و در جای از نظری به استاد رائفی پور اشاره کرده بودند که البته نظر دهنده در حد شعورش حرف زده بود ..و مطمئنأ ایشون رو نمی شناخته …تمام صحبت های استاد رائفی پور با دلیل و مدرک و سند هست و بعضی از پیش بینی های ایشون ثابت شد مثل وقایع مصر ..ایشون چیزی از خودش نمیگه ..کاش تمام عزیزان سخنرانی های ایشون رو گوش بدن و دل …بعد ببینن واقعا نگرششون به اطراف و اتفاقات دور و برشون عوض میشه یا نه ..خدا حفظشون کنه…دعای خوبان بهمراهشون …
    جای دیگه در نظرات گفته بودند توطئه توهم ??!!
    خنده دار که الان با این همه مسائل و جنگ نرم و و و ….
    فقط به امید تفریح و تفنن فک کرد فیلم و سریال میسازند و اینقد ما براشون عزیزیم که بفکر ما هستند …توهم نیس وقتی میبینیم ..مسلمانها رو بجون هم انداختن ..داعش رو علم کردن ..رفتار و اخلاق هموطنامون نم نم و کم کم عوض شد ..دینداری و غیرت شد املی و عقب ماندگی ..بی حیایی و لا ابالی گری و برهنگی شد تمدن و تجدد ..و و …اینا توهم توطئه نبود ..شد ..همینطور که باز هم اگر دقت و توجه نداشته باشیم ..میشه …آگاهانه تر ..ببینیم …با چشمانی بازتر …

    0

    پاسخ به این نظر

  38. erfan گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱

    هیف سایت به این خوبی نیست ؟ فیلمش چی بود که سریال هم آدم بخواد ببینه !

    0

    پاسخ به این نظر

  39. ابی گفته:
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۰

    سلام

    سریال قشنگیه

    تیتراژش خیلی قشنگ تره

    0

    پاسخ به این نظر

  40. نعیم گفته:
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲

    چرا قیافه ی راضیه و خسرو تغییر نکرده اصن.
    الان حد اقل 45 سالشونه.
    توهین به مخاطب تا چه حد؟؟؟
    بلانسبت ما رو خر فرض کردن
    فک کنم تبلیغ کرم حلزونه.

    0

    پاسخ به این نظر

  41. محمد گفته:
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

    سلام ادمین جان امکانش هست فرمت mkv رو هم قرار بدی که بتونیم راحت تو تلویزیون ببینیم؟ هیچ کجا نیستش. ممنون.

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷)

    سلام
    100% تلویزیون ها MP4 پخش میکنه مگر خلافش ثابت شه. اگر خواستید خودتون با نرم افزار Media Converter 8 تبدیل کنید.

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹)

    خلافش ثابت شده ادمین خان.
    تلویزیون ما نه mkv پخش میکنه نه mp4 !

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲)

    تلویزیون پخش نکنه میتونی از طریق پلیرهای دیگه با واسطه اجرا کنی.

    0

    پاسخ به این نظر

    محمد: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲)

    نه تلویزیون ما فیلم مستقیم نشون نمیده فقط عکس و اهنگ من با گیرنده دیجیتال میخوام ببینم.

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸)

    تی وی مون فقط avi نشون میده.
    تبدیل میکنیم معمولا….

    0

    پاسخ به این نظر

  42. الی گفته:
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸

    سلام تشکر از سایت خوبتون
    ین دو دستگی که تو سریال نشون میدن واقعا بده ما همه باید به شهدا احترام بذاریم ولی به نظرم قصدشون تخریب ی عده س تا تقدیر و حفظ کرامت شهدا درضمن میگه پسره رتبه ش زیر صدشده بعد تو دانشگاه خصوصی میخونه خخخخخ بعدشم ی عکسی از فیلم رسوایی نشون میده بابا جمع کنین این کاراتونو یعنی ماانقدهم شعور نداریم اگه میخاین شهدا رو تکریم کنین مستند بسازین مثل مستندی که واسه شهید حسن باقری ساختن خداییش خیلی قشنگ بود وگرنه شهدا راضی نیستن چهره ی یه عده به دروغ نشون داده بشه واسه جمع کردن مخاطب

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴)

    کدوم دروغ الی؟؟
    هر چی میبینی حقیقته…حقیقت امروز جامعه.
    من دارم میبینم…این فیلم بدون افراط ، واقعیتو نشون میده…که البته این اتفاقات تو دانشکده هنر بیشتره.این دو دستگی ها و…
    البته بهتره زود قضاوت نکنیم.تا پایان فیلم مشخص میشه همه چی.
    مطمئنم قصد ایشون تخریب نبوده.

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳)

    شما منظورت از دروغ دقیقا کجای فیلمه؟
    ی فیلم و سریال همیشه تاثیرش بیشتر از ی مستند یا سریالای خانگیه. همون مستند ک شما میگی تاثیر گذار بوده رو بنده و شاید خیلی های دیگ ندیدن. فقط یادمه تو اخبار ازش تجلیل شد.
    میخوام اینو بگم ک اطلاع رسانی درمورد ی فیلم و سریال یا حواشی ک براش وجود داره خودش باعث میشه بیشتر دیده بشه.اصن مقایسه نکنشون.

    0

    پاسخ به این نظر

  43. علی گفته:
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۱

    من امیدوارم که علاوه بر این خنده ها و مزاح هایی که در این فیلم رخ می دهد درس هایی را نیز از این فیلم بگیریم و قدر دان عزیزانمون باشیم که با‌ فدا کردن خودشون این ازادی و راحتی رو به ما هدیه دادند

    0

    پاسخ به این نظر

  44. الی گفته:
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۳

    فاطمه یاس
    عزیز من ما هم تو این جامعه هستیم والا دانشگاه ها اینجوریم دیگه نیستن سر وته سریال واقعا مزخرفه اشکالایی که داره زیاده همه میدونن آخرش چی میشه
    من خودم تو خونوادمون شهید زیاد داریم ولی راهش این نیس خواهر من اصن ی وضعی درست کردن که….درسته زیاد به شهدا احترام نمیذارن و واقعیت جامعه هم همینه ولی دارن غلط نشون میدن آخه این همه آدم مگه کشکن
    بهتره بیشتر شهدا رو معرفی کنن کارایی که کردن، تو عملیات هایی که از جون مایه گذاشتن نه این چرت و پرت ها

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸)

    هدف فیلم فقط اکرام و معرفی شهدا نیست.
    والا دانشگاه ما که دقیقا همینجوریه.بماند که تو دانشگاه ما حتی استاد مهدوی ها هم پیدا نمیشن،متاسفانه.
    ببین الی ، فیلم داره انتقاد شو به هر دو طرف نشون میده.خشک و متعصبانه نیست.و واقعا هم الان مذهبی واقعی و هم امثال چاردانگه و بالازاده داریم.و در مقابل فراوونن افرادی که سعی دارن تاریخ مذهبی ما رو به اسم بی فرهنگی و …محو کنن.و این کار با ابزاری مثل تمدن 7000 ساله و ایران باستان و کورش و….که البته اینها هم قابل احترامن،اتفاق میفته.
    و البته فکر میکنم تا پایان فیلم،این دو دستگی لز بین میره.چون توی فیلم اصلا سعی نشده،رها و دوستاش رو بد مطلق جلوه بده.پس مطمینا پایان خوبی خواهد داشت.
    و تاکید میکنم که انسان خوب و کامل و بدون نقص فیلم فقط و فقط دکتر مهدوی هست و تا حدی هم عماد.
    الی جان فیلم رو کامل ببین و بعد قضاوت کن. 🙂

    0

    پاسخ به این نظر

  45. الی گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۸

    فاطمه یاس
    همه میدونن آخرش چی میشه طبق معمول مثل همه ی سریال های ایرانی
    اولا فضای امنیتی دانشگاه هارو همه میدونن والا نمیدونم شما باور میکنین این همه بریزن دانشگاهو به هم هرکاری میخان بکنن
    من با اینکه ی عده به شهدا احترام نمیذارن کاری ندارم مثل اینکه شما از کارایی که اطلاعاتی ها میکنن خبر ندارین اینجوری هاهم نیست .این سریاله سراپا دروغه همچین آزادی هایی وجود نداره عزیز من شماهم به اسم شهدا نگاه نکن که روش گذاشتن ایشالا نیتشون خیر باشه ولی امیدوارم بعدا شرمنده نشن این دوستان چون خیلی ها از جبهه گیری های آقای ده نمکی خبر دارن که چه مفهوم هایی رو تو این سریال و بعضی از فیلم های قبلیش میرسونه مثل اخراجی های سه که متاسفانه هرجور آزادی به این آقا میدن تو فیلم ساختن ولی خیلی ها محرومن از گفتن واقعیات

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷)

    این همه اغتشاش و شلوغی های دانشجوها تو کشور اتفاق افتاده.!!
    چطور میگی نیست؟!
    اطلاعات؟!
    عزیزم من به ده نمکی و هدفش اطمینان دارم.
    شاید آینده همه چیزو روشن کنه.
    اللهم عجل لولیک الفرج….

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰)

    ده نمکی بدون غرض فیلم میسازه برعکس بعضی دیگه که هدفشون چیز دیگه ای هست.
    به همین خاطره که همیشه فیلم و سریال هاش این همه فروش و جنجال و بحث میشه.

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸)

    واقع بین ترین و شجاع ترین کارگردان هست از نظرمن.
    من که از دیدن کارهاش سیر نمیشم و از هر سکانس و دیالوگش لذت میبرم.

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸)

    ادمين اشتباه نکنيد…ده نمکى هم بى بدون هدف فيلم و سريال نميسازه…
    دليل پر فروش بودن کارهاش متفاوت بودن سبک داستان ها و والبته شهرتيه که بعد اخراجى هاى 1 بدست آورد..
    به نظرمن ضعيف ترين کارش فيلم معراجى ها بود …من اصلا خوشم نيومد..که اون هم بخاطر شهرتش خيلى فروش داشت …
    الى فقط اينو بدون فضاى امنيتى دانشگاها بالاست ولى يوقتايى واقعا زور هيچکس بهشون نميرسه

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵)

    منظور من یه چیز دیگه بود. بی غرض به معنی بی هدف بودن نیست که. نظرتان محترم.

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۳)

    من فکر کردم در جواب فاطمه یاس که گفت هدف و…..شما گفتی بی غرض بوده..
    بی غرض به معنای بی مقصود هستش….که البته اینطور هم نیست و ده نمکی قصد و غرض خودش رو از همه کارهاش داره 😉
    نظر شما هم محترم 🙂

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۱)

    راستی الی جان
    ماجرای اخراجی های 3 عین حقیقت بود.البته به صورت طنز.
    متاسفانه اکثریت مردم هنوز از خیلی چیزا خبر ندارن…
    فقط بدون که ده نمکی ابدا قصدش تخریب ناحق و دروغین عده ای نیست.این از انتقادهای دو طرفه ش کاملا مشخصه.

    0

    پاسخ به این نظر

  46. یک ایرانی گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱

    فیلم سینمایی معراجی ها بی نظیر بود.ما به شهدا افتخار میکنیم.اما در مورد سریال معراجی ها، هیچ کسی حق کمرنگ کردن و توهین به گذشته کشور خود را ندارد.تمدن ما همه شکوه و جلال ماست.

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴)

    کاملا واضحه که این سریال همچین قصدی نداره.
    کمی به صحبت های استاد مهدوی دقت کنید.

    0

    پاسخ به این نظر

  47. hami گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴

    بدترین صحنه های ممکن برای تخریب منتقدان را تو این فیلم دارن نشون میدن.دقت کردین که یک لحظه دست زدن و شادی کردن دانشجویان مخالف رو نشون دادن بعد صحنه خوشحالی عراقی رو که شهدا را تو گور دسته جمعی اتش زده بودن.

    0

    پاسخ به این نظر

    م.م: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲)

    به نظر من کاری که دانشجویان مخالف انجام دادن که بی احترامی کردن کمتر از کاری که بعثی ها کردن نبود

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱)

    آقا يا خانم hami
    منظور اون چيزى نيست که شما فکر مى کنى..اون دانشجوهاى مخالف شيوه خوبى رو براى بيان نظرشون انتخاب نکردن..پيکر شهدا به اضافه اون همه جمعيت مردم درست نبود پشت درب بسته بمونن…
    عراقى هارو زمانى نشون داد که اون آقا داشت راجبه جنگ و ارزش شهدا صحبت مى کرد اشتباه نکنيد..
    آقا يا خانم م.م
    مقايسه اون دانشجوها با بعثى ها به هيچ وجه درست نيست..اونا از روى نا آگاهى دست به اين کارا زدن وگرنه شخصيت بد فيلم نيستن …

    0

    پاسخ به این نظر

  48. محمدجواد گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۱

    سلام فقط چند نکته:کارگردانی مسعود بد شده.بازیگران تعداد کمیشون اصلا حسشون بدرد نمیخوره.با انتقاد یکی از دوستان موافقم که دانشگاها اینجور نیست ولی همیشه مسعود داستان روایت میکنه دقت کنید.شایدم چیزایی که ما ندیدیم رو حتی.مخصوصا با شرایط جدید سیاسی این مملکت تونسته راحت بحرفه و نشون بده.ولی بشخصه من از مسعود زیاد انتظار داشتم و همینطور از بازیگراش اصلا باب میلم نبود یا علی…..

    0

    پاسخ به این نظر

  49. SAEED گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱

    بررسی سریال معراجی ها
    امشب در گفت و گوی زنده ی خبری شبکه 2
    با حضور مسعود ده نمکی و فاطمه یاس
    😐
    ایمان دارم ایمان دارم 😐
    برو ببین طرف کی بوده بابا
    باتوم به دست شده کارگردان سینما و تلویزیون
    اونوقت X , Y نشستن تو خونه
    هه
    الانم پلیس سایبری میکنتمون تو گونی

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۲)

    آقای سعید
    اولا …من گفتم به کارهای و هدف ایشون “اطمینان دارم”،نه “ایمان دارم”.
    دوما…میشه شما بفرمایید ایشون کی بودن؟!جالبه که بدون تحقیق و اطلاعات کافی در مورد دیگران نظر میدید!باتوم؟؟!!عجب!!!!
    اگر منظورتون از xوy همون افرادی هستند،که چند سال پیش مصداق بسیار بزرگتری از پروفسور!گنجی معراجی ها بودن و کوچکترین گناهشون بازی با احساسات جوون ها و تفرقه بین اونها بود که باید عرض کنم،خونه نشینی برای اونها سزای ناچیزیه.
    ضمنا فیلم رو به سمت سیاست نکشید چون اینجا جاش نیست.
    شما با هرقسمت از این فیلم مشکلی دارید بفرمایید،درحدی که بدونم جوابتون رو میدم.خواه بپذیرید خواه نپذیرید…
    ادمین
    بحث به بیراهه رفت عذرخواهی میشه .

    0

    پاسخ به این نظر

    حیدر علی خان: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶)

    این چه طرز صحبته جناب سعید 😐
    معلومه دلت خیلی پر هست از کسانیکه که ارزش ها رو به یادمون میارن

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵)

    فاطمه یاس عزیز
    قضیه همون سنگ و میخه ..
    کاریش هم نمیشه کرد،…بالاخره بعضی ها خیلی گر گرفتن …در جواب این قبیل بخواب زدگان باید گفت
    باطوم بدست که از ارزشها دفاع میکنه و جونش تو دستش بوده برای دفاع از ناموس کشورش جنگیده ..شرف داره به اونای که تزآزادی دارن.و زمان جنگ سوراخ موش میخریدن وخارج بودند و الان زمان صلح هنرشون ساختن فیلمهای آبکی عاشقانه و مبتذله و غایت آرزوشون گرفتن جایزه از دست ماسونهاس به بهای کوچیک کردن خودشون و کشورشون ..در آخر به بعضی ها حرجی نیست .بالاخره هر کسی ظرفیتی داره …
    دوست دیگه ای گفته بود اطلاعاتی ها ..??!!
    تو دانشگاهها ??!! دوست دارید جو دادن رو …ازین خبرا هم نیست …اگه اینطور باشه که شما میگید ..در شلوغی ها و اغتشاشات اولین جاها که جرقه زده میشه همین دانشگاهاس ..مخصوصأ دولتی ها …دانشجو یان عزیز .که کاش..آگاهتر باشند ..با اطلاعاتر ….

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰)

    میبینی ارامش؟
    کاش بیشتر دنبال حقیقت باشن جوونا نه ازادی های بی پایه و اساس.
    کاش بیشتر امثال ده نمکی روی ادبیات جنگ جوونا کار کنن،شاید،عده ای متوجه بشن توی دنبا چه خبره.
    و دنیا رو توی خوشی ها و ازادی ها و بی بند و باری های غرب ، خلاصه نکنن و حسرت نخورن.

    0

    پاسخ به این نظر

    الی: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۵)

    مشکل همینه دیگه تا ما میایم یه حرفی میزنیم شما ربطش میدی به غرب و آزادی و بی بندوباری خواهر من جامعه ای که دید یک طرفه به مسایل نداشته باشه پیشرفت نمیکنه من هیچ وقت خودمونو با غرب مقایسه نمیکنم با شعارهایی مقایسه میکنم که هرروز داریم میشنویم با همون جامعه ی اسلامی که ادعاشو دارن اگه شما وامثال شماهم این مقایسه رو میکرد میفهمید
    جوونای ما نیاز دارن شهدا رو با واقعیات بشناسن والا همه فکرشون این شده که ماجرای گونی که میگن آخرش چی میشه؟؟ اینه فرهنگ سازی تو جامعه فرهنگی که با دروغ جا بیوفته… واقعا نمیدونم چی بگم؟

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۸)

    الی جان
    اولا من به هیچ وجه شما نبودی در مورد کامنت اخرم.
    دوما فکر میکنی وظیفه یک اثر فرهنگی فقط نشون دادن واقعیت هاست؟!
    نه عزیزم یک فیلم باید فرهنگ سازی کنه.باید بگه درست اینه که با فلان افراد،چطوری برخورد بشه.
    ببین ما توی واقعیت هم داریم دانشجوی معترض رو.داریم دانشجویانی که توسط یک شخص یا اشخاص،تحریک میشن که اشوب درست کنن،حتی به قیمت بی ارزش کردن ارزش ها.
    مگه سال 88 رو یادت نمیاد؟؟مگه عاشورای اون سالو یادت رفته؟!
    هرچند این دانشجوها با اونا قابل قیاس نیستن.چون ده نمکی نخواسته که بگه اکثریت جوونای دانشجو،بد و حرمت شکن هستن.
    اینکه عموم مردم از بسیج و اطلاعات و سپاه وو و و میترسن،بخاطر فرهنگ سازی غلطه.بخاطر اینکه اگه بین کلی ادم خوب،چندتا بد پیدا بشه،مردم بزرگش میکنن و دهن به دهن میچرخه و میگن مثلا اگه فلان کار بکنیم میکننمون تو گونی!!
    خب خود تو الی جان چندبار دیدی که پلیس یا خیلی ارگان های دیگه،رفتار زننده داشته باشن؟؟من نمیگم ما توی مدینه فاضله هستیم.ما هم ایراداتی داریم.
    اما باید توی فیلم درست رو نشون بده،غلط رو هم نشون بده.خب دقیقا ده نمکی داره همینومیگه دیگه.دیدی که بالازاده بخاطر جاه طلبی چه کرد ! ده نمکی نگفت همه این وریاخوبن و اونوریا بدن.گفت؟؟!
    کجای این فیلم غیر طبیعیه؟
    ده نمکی بیشتر از اینکه بخواد اون دانشجوها رو زیر سوال ببره،هدفش به چالش کشیدن رفتار و عملکرد برخی اقازاده هاست.اونایی که به اسم دین و با تظاهر،جامعه اسلامی رو دارن خراب میکنن.اونایی که باعث شدن طرز فکر جوونامون نسبت به ایران اسلامی عوض بشه.اونایی که با ریش و چهارتا استغفرالله میخوان به منافع خودشون برسن.اونایی که نقشی تو جنگ نداشتن جز ادعایی که الان دارن.
    پس فیلم یک نگاه صادقانه داره و در عین حال هدفش تعریف درست خوب بودن هست.

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲)

    دوستان به نظر من حرف الى آزادى و اینا نیست….اونایى که تز آزادى و روشن فکرى دارن حرفاشون چیز دیگست و شنیدم حرفاشونو که واقعا هم خنده داره….اینکه مى جنگن که روسریشونو ده سانت ببرن عقب تر و نظر چهارتا اوباش جلب شه واسشون خیلى مهمه…یا دوستى با جنس مخالف..یا کهنه گى بحث جنگ و شهدا و…. ازاینجور حرفهاى بى منطق.!
    الى میگه چرا واقعیت رو نشون نمیدن….در صورتى الى جان توجه کنى اون آقا که مسؤول اوردن شهدا بود هم گفت مشکل مااینه به جاى اینکه جنگ رو درست نشون بدیم درشت نشون دادیم به جوونا….و اینکه به هیچ وجه نخواسته قضیه گونى رو خوب نشون بده..توجه کنى به طنز هم گرفته..و شخصیت چهار دانگه رو یک ادم ترس,و حزب باد, خشک مدهب و متعصب الکى, ولى ساده نشون داده شده..شخصیتهاى خوب فیلم فقط مهدوى و اون حاج اقاست.. همین..حتى با کارهاى عماد هم مخالف هستن….اتفاقا خیلى از واقعیت هارو داریم میبینیم ..اینکه چطور ماهواره ها و افراد سودجو از این وضعیت سواستفاده کردن …هشخصیت دکتر بالا زاده که یه ادم متظاهر و سود جو و دروغ گوعه که امثالش در جامعه زیاده…به نظرم اجازه بدیم بگذره و اخر فیلم ببینیم چه اتفاقى خواهد افتاد…

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴)

    راست میگید.. ب درد شما فیلمای کیارستمی گوشت خوک خور و مشروب خور میخوره.. یا شایدم فیلم مخملباف..
    باتوم بدست فیلم بسازه شرف داره تا ب این جور آدما..زیادم پای ماهواره نشین ک با ترس و لرز بیای نظربدی و فک کنی الان پلیس سایبری بیکار نشسته ببینه کی چی گفته بکنتش تو گونی.
    من خودم موافق فیلمای ده نمکی نیستم. ولی باز این آدم تو سینما باشه خیلی بهتر از هموناییه ک تو خونه نشستن..
    درضمن الی جان ی جامعه رو برا من بگو ک دید ی طرف نداشته باشه!؟ اون ک آمریکاشه انقدر رسانه هاشون بستس نصف مردمش فرق ایران و عراق و نمیدونن.جوونی ک دغدغش شناخت شهدا باشه ذهنش انقد بسته نیست ک دنبال آخر گونی باشه..
    ادعای جامعه اسلامی نمیکنیم.. واقعا جامعمون اسلامیه. حالا اینکه منو شما ب اسلامش عمل نکنیم دلیل نمیشه کلشو زیر سوال ببرید.
    کدوم دروغ عزیز من؟ب عینه دیدم تو دانشگامون استاد دانشگاه هرچیزی رو زیر سوال میبره و بقیه بچه ها براش کف میزنن!دلیل نمیشه چون شما ندیدی دروغ باشه ک.

    1+

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶)

    اینم مدرک خط اول مائده خانم.

    1+

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹)

    فاطمه یاس و مائده.
    لایک واسه جفتتون… سخن از زبان از زبان ما میگویید..
    راستش من هم موافق صد در صد کارهاى ده نمکى نیستم ولى به قول مائده شرف داره به یک عده که نشستن و نگاه مى کنن و کارگردانهاى منحرف و غرب گرا و….بماند….
    درمورد اساتید هم…واقعا حیف واژه زیبا و باارزش استاد که یک عده بى سواد و تازه به دوران رسیده و……. که با حرفاشون ذهن جوونارو تخریب مى کنن نسبت داده شه….

    0

    پاسخ به این نظر

  50. EMA گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۱

    ما ایرانی ها می تونیم بدون هیچ آگاهی و علم در مورد همه چی 4 ساعت صحبت کنیم . ماشالله همه استعداد نقد کردن دارن .
    در جواب بعضی ها

    0

    پاسخ به این نظر

  51. samere گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۱

    سلام خسته نباشید سریال معراجی ها قسمت 9 نسخهکم حجمش باز نمیشه میشه لطفا پیگیری کنید ممنون

    0

    پاسخ به این نظر

  52. mohsen گفته:
    ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹

    داداش خسته نباشید
    قسمت 9 و 10 چرا اینقدر تیک داره رو تصویر
    خواهشا رسیدگی کن
    ممنون

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸)

    مشکل هر دو رفع شد.

    0

    پاسخ به این نظر

    mohsen: (در ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۰)

    ممنون داداش

    0

    پاسخ به این نظر

  53. حسن گفته:
    ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۲

    دختر مهران رجبی تو فیلم اسمش واقعیش چیه؟

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷)

    مگه مهران رجبی تو فیلم دختر داره؟!! 😐
    یه عروس داره که برادرزاده شه.
    اسمشم راضیه س.
    اسم واقعیش اگه منظورتونه،بهاره افشاری.

    0

    پاسخ به این نظر

    نیلوفر: (در ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳)

    دخترش نیست.بهاره افشاری
    عروسشم نیست

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹)

    اره راستی حواسم نبود.عروسش نیست!! 😐

    0

    پاسخ به این نظر

  54. ئصطفی گفته:
    ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸

    جالبه شبکه های ماهواره ای از رو صحنه های سریال نصاویر اعتراض دانشجویان رو برداشتن-خخخخخخخ- تدوین و تصویر برداری سریال خوبه ولی ای کاش به جای پخش تصاویر اصلی سریال از شبکه های ماهواره ای تعدادی فیلم با گوشی موبایل ضیط می کردن واقعی تر می شد–
    کسانی که فیلم رو دیدن می دونن چی می گم

    0

    پاسخ به این نظر

  55. الی گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۷

    دوستان من از اولشم گفتم من همه ی فیلم ها یا سریال هارو درباره ی دفاع مقدس نگاه میکنم و احترام زیادی برای شهدا قایلم ولی شما باور میکنین تو دانشگاه بزنن شیشه ی مدیریت رو بشکونن ولی حراست کاری باهاشون نداشته باشه نه خیر همون اول اخراج میشن
    جالبه میگن تو دانشگاه دوربین نذارین و سرک نکشین به کارای دانشجوها ولی حتی به عینه دیدم تو مدارس دخترانه و دانشگاه هاحتی از سال ها قبل دوربین میذارن
    آقای ده نمکی میخاد ی مسیر اعتدال رو نشون بده ولی متاسفانه همه ی اینا ی مشت توهمه تو کشور ما فک کنین تو واقعیت نذارن شهدا دفن بشه به نظرتون چ بلایی سر دانشجوها میارن البته این کار اشتباهی هست که به شهدا احترام نذارن ولی نشون ندادن واقعیات از اون هم بدتره
    درضمن ما بیسواد هم نیستیم دیگه درسته به پای شما نمیرسیم ولی بی خود و بی جهت اظهارنظر نمیکنم حتما ی چیزی دیدم و فهمیدم که میگم دوستان…من فکر میکنم اگه ما حقایق رو از اولش نشون میدادیم وضعیت جامعه اینطوری نمیشد گرچه فکر نمیکنم کشوری پیدا بشه تا بتونه واقعیات رو بدون درنظر گرفتن منافع به مردمش نشون بده همیشه ی مصلحت هایی رو به همه چیز اضافه میکنن!!!

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۱)

    در مورد قسمت اول حرفات الی جان بعله اگه یکی دوتا دانشجو بزنن شیشه بشکونن حتما اخراج میشن اما اگه کل دانشجوها باشن خیر اخراج نمیشن.برخورد میشه . اما توی فیلم عدم مدیربت درست بالازاده باعث شد،این اغتشاش شکل بگیره.حمایت دروغینش از دو طرف.
    اما اینکه گفتی اگه تو واقعیت نذارن شهدا دفن بشن….
    عزیزم ممکنه برخوردها متفاوت باشه.اما هیچ وقت نمیذارن شهدا بین اون همه ناراضی دفن بشه.بعدشم اگه قرار باشه یه برخورد غلط رو نشون بدن که نمیشه فرهنگ سازی!باید نحوه برخورد صحیح رو نشون بدن که اگر این اتفاق افتاد،برخورد درست رو مسئولین یاد بگیرن.
    الان فرض کنیم تو واقعیت برخورد بدی میکردن با این افراد،خب نشون دادن این به قول شما واقعیت چه حسنی داشت؟؟!!
    که مثلا بگیم ما واقع بینیم؟؟!خب پس چجوری رفتار درست رو یاد بدیم؟؟
    و البته که باید تو کشور مصلحت رو هم لحاظ کنیم.حتی تو فیلم.همونطور که تا الان بنا به مصالحی،هنوز چهره واقعی خیلی افراد و اهدافشون بر ملا نشده.اینا بخاطر وجود دموکراسیه.و البته تدبیر رهبر عزیزمون.
    باور کنید صادقانه ترین فیلم های دفاع مقدس رو ده نمکی ساخته.مثه همون جمله ای که تو فیلم هم گفت…”جنگ رو درست بنویسیم،نه درشت!”
    خداییش کدوم ادم مذهبی رو دیدید که فیلم دفاع مقدسی بسازه بعد بیاد،اخراجی های جنگ رو هم نشون بده؟!!کدوم فیلمساز نشون داد که قاچاقچی هم تو جنگ داشتیم؟!! کدوم فیلمساز حاجی گرینف ها رو تو جنگ نشون داد؟!! دیدید که همه مدل شخصیتی هست تو فیلماش.نمیگه ما همه خوبیم و…
    خداییش از این واقع بینانه تر داریم؟؟!

    0

    پاسخ به این نظر

    مجید: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۷)

    الی خانم شما ی جوری با آب و تاب میگی انگار ما تو این جامعه نیستیم،لطفا کمتر سیاه نمایی کن.اینجور که شما میگین نیست.بخصوص الان.

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴)

    اتفاقا منم میخواستم همین رو بگم. یه جور میگه “ما” انگار ایرانی نیست.

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹)

    ببین الى در وضعیت عادى اگر یک دانشجو,شیشه رو بشکنه باهاش برخورد شدید میشه ولى اینجور اغتشاشات اتفاقات بدترى هم میوفته..چطور فتنه 88 و اتفاقاتش که طبق امار 60 درصد دانشجوها بودن یادتون نیس….!!! بعله شاید اگر تعداد دانشجوهاى مخالف دفن شهدا ,ده نفر بود حق با تو بود ولى اون همه ادم ..شاید نصف بیشتر دانشگاه …چى کار مى تونستن بکنن؟؟دیدى که حتى درب رو روى مردم شهدا بسته بودن…نمى تونن برن دعوا راه بندازن که بین اون جمعیت…بالا هم گفتم..بهتره اجازه بدیم فیلم تموم شه…..

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰)

    ن عزیزم اونقدا هم ک فک میکنی دور از واقعیت نیست.شاید تو دانشگاه شما نبوده فک میکنی کلا وجود نداره.انقدر افراد گستاخ و از خود متشکر وجود داره ک امکان افتادن همچین اتفاقیم هست.همونطور ک در ورژنای کوچیک ترش حرفای دیگه زده میشه و هیچ اتفاقی برای هیچ کس نمیوفته.

    0

    پاسخ به این نظر

    حیدر علی خان: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱)

    خانم الی احتمال داره همونطور که دوستان گفتن داخل دانشگاه یا شهر شما از اینجور اتفاقات نیفتاده باشه ولی واقعا بوده و رخ داده
    راستی طرز فکر ها خیلی متفاوته ، شما یه چیزی رو توهم میدونید و بعدش میگید باید همه ی واقعیات رو از اول نشون میدادن ، اما مطمئن هستید خیلی از اون واقعیاتی که دنبالشید توهمی بیش نیست؟
    منم نمیگم جامعمون گل و بلبل هست و هیچ مشکلی نیست ولی اگه قرار باشه مصلحت اندیشی رو به کل بذاریم کنار و هر صحنه و حادثه ای رو در بوق و کرنا کنیم هم هیچی درست نمیشه،برخورد عقلانی و اسلامی در برابر ناهنجاری ها باید باشه ، قبول ، اما حفظ آرامش جامعه هم خیلی مهمه و فکر نکنم هیچ مکتبی بدون غرض ورزی بخواد مردم رو نسبت به مسئولین کشوری بدبین کنه.
    بازم نظر شخصی بود ، با احترام به نظر سایر دوستان

    0

    پاسخ به این نظر

  56. مجید گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۶

    با سلام خدمت تمام دوستان عزیز.به خدا قسم اگر این هشت سال دفاع مقدس تو تاریخ وکارنامه ایران نبود،اگر قداست خون شهدانبود،ایران از عراق و افغانستان و سوریه بدتر میشد.به خدا قسم اگر این غیرت ایرانی نبود ،سالها پیش کشورعزیزمون ایران را از دست میدادیم.همین هشت سال دفاع مقدس و خون شهداست که به جهانیان ثابت کرده ایرانی زیربار حرف زورنمیره.آقای ده نمکی همین رو میخواد بگه.به نظر من این سریال خیلی بی طرف و بدون اینکه بخواد جانب کسی یا گروهی رو بگیره داره حرفشو میزنه. این سریال پیام داره و اون اینه که میخوادبگه آهای نسل جدیدی که تیپ روشنفکری به خودت میگیری میگی اگر کسی حجاب داشته باشه یا از جنگ و شهداحرف بزنه امل و عقب افتاده محسوب میشه.و اگر کسی بی حجاب باشه و از شرق و غرب بگه روشنفکره.یعنی چی؟ناگفته نمانه که مقصر اصلی این تغییر رویه و ذائقه نسل جدید،رسانه ها،دستگاهای فرهنگی کشور مثل آموزش پرورش ،وزارت ارشاد و خود ما هستیم که در برابر تهاجم فرهنگی غرب کاری انجام ندادیم.بیایید قدر این آب و خاک رو بیشتر بدونیم،بیایید قدر دان این امنیت ملی باشیم،که باعث و بانی این امنیت خون شهداست.مخصوصاشهدای گمنام که خیلی پیش خدا منزلت دارند.یکبار برای امتحان با خلوص نیت به این شهدای گمنام متوسل بشید،هر حاجتی دارید براتون برآورده میکنن.به خدای احد و واحداطمینان دارم ،چون دیدم که میگم.به امید اتحاد و یکی بودن.یاحق.

    0

    پاسخ به این نظر

  57. غزاال گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵

    آرامش
    درمورد مدیرى و اون حرفا……
    باورت میشه دفعه اول بود شنیدم..رفتم تو نت دیدم…البته مهران مدیرى گفته بود که کاملا بى خبره و…
    این جور حرفا خیلى سنگینه… و باید اطمینان صد در صد وجود داشته باشه…من میرم تحقیق میکنم و مى پرسم اگر اینطور بود یا نبود میام ایجا میگم …. 😉

    0

    پاسخ به این نظر

  58. parsa گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱

    کسی میدونه اسمو مدل عینک علی صادقی چیه؟؟؟

    0

    پاسخ به این نظر

  59. آرامش گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸

    در دانشگاها همون زمان اغتشاشات اطاق ریاست که هیچ ،کلاسها نماز خونه ،کتابخونه ،و..بهم ریختن ولی نه حراست کاری کرد نه نیروی از بیرون دانشگاه اومد چرا ? چون یه عده فرصت طلب و اینکاره موبایل بدست منتظر گرفتن فیلم بودند که بزارن تو شبکه های اجتماعی و مظلوم نمایی کنن ..الانشم همینه ..در اعتراض به استاد ….ساعت کلاسها ..امتحانات ..مسائل و بحث های سیاسی،،..همینطوره ….شلوغ بازی ..و بعد مظلوم نمایی …اخراج ??!خنده داره .که بعد تو بوق کنن..که وای آزادی بیان برا دانشجو نیس ..ستاره دار شدیم ..اخراج شدیم ..و خودشون رو گنده و مطرح کنن نه جانم ازین خبرا نبوده و نیست مگر ..مگر خیلی حاد باشه ..نه برای چیزای پیش پا افتاده ..اما دوربین …وقتی هست وضعیت معلوم الحال ها اینی هست که می بینیم اگر نباشه چه شود ..حیف نمیشه گفت با وجود دوربین چه خبرا میشد تو دبیرستانها و دانشگاها ..برا یه عده که ….کسی که کاری نمیکنه بود و نبودش فرقی نداره ..منم که اگر حرفی میزنم و یا اعتراضی انجام میدم چون بهش ایمان دارم پاش وامیستم چه دوربین باشه چه نباشه ..ترسو نیستم که تو خفا بگم وبعد جا بزنم …..
    آقای ده نمکی …واقعیت رو نشون میده ..چیزی که هست و عده ای به مزاقشون خوش نمیاد ..دوست دارن نباشه ..بگن نیس ..همون بوی لجنی که رو مردابه ..گلای قشنگ روش هست ..ولی هم که میزنی بوش در میاد ..ایشون کمی هم زدن ..بوش در اومد ..باعث آزاره ? شرمنده ..ولی واقعیه …هست ..ولی پنهانه ..
    فک نمیکنیم ..دیدیم ..بودند افرادی که گفتن جای شهدا اینجا نیست …برن همون تو قبرستانها ..آرامگاها …دور از چشمشون ..برن تو موزه ها ….توهم ??!! نه ..بودن رهبران ومغز های متفکرشون که جسارت رو به جای رسوندن که گفنتند جای امام و افکارش تو موزه هاس ..که الحمدلله خودشون به فراموشی و گور سپرده شدند و انقلاب و امام در جهان میدرخشه ..
    چه بلایی سر دانشجو میارن !!!…یا دانشجو نیستید یا خودتون رو زدید به ندونستن ..آزادی بیان و رفتاری که اینجا هست تو مهد تمدناتون و به اصطلاح آزادیتون هم نیست …زمان انتخابات تریبون آزاد گذاشته میشد در دانشگاهای مختلف ایران ..والا شب منکه میدیدم تعجب میکردم از بعضی نظرات ..هر چی میخواستن میگفتن ..حتی توهین مستقیم به …
    دوستان …
    البته که سوادتون از ما بیشتره ..از نظراتتون و اطلاعات شما معلومه ..ولی خوب ..نخواستن فهمیدن ..و ..نخواستن دیدن واقعیت یه بحث دیگس ..حقایق همیشه آشکاره ..مثل همون که قرار بود داس نباشه ولی شد تراکتور و بولدوزر …شخم زد و از بیخ کند …مصلحت ….مصلحت اینکه در جواب بعضی ها …بخواب زدها…دیگه محل نداد ..گذاشت خوش باشن..با افکار و عقیدشون …!!!!!! وسلام .

    0

    پاسخ به این نظر

  60. آرامش گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲

    دستور حمله به معراجی‌ها در یک کلاس
    این مطالب از روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر و احتمالا در ادامه در رسانه ها علیه معراجی ها به کار گرفته خواهد شد.
    به گزارش مشرق، مسعود ده نمکی به دلیل سابقه ای که در عرصه رسانه ای در دوران حاکمیت دوم خرداد داشته، همواره مورد هجمه جریان اصلاحات قرار داشته است لیکن اخیرا یک مدیر فرهنگی منتصب به جریان اصولگرا که در دولت نهم مسئولیت داشته در کلاسهای خود در یک نهاد منتسب به انقلاب حمله به سریال معراجی ها را در دستور کار شاگردان خود قرار داده است.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، این مدیر فرهنگی دولت نهم که بعضا در برنامه های صدا و سیما به عنوان تحلیلگر سینمایی حاضر میشود اخیرا در کلاس خود در یک نهاد انقلابی، نسبت به سریال معراجی ها و طرح این مسئله در رسانه ها مطالبی را ابراز کرده و در عین حال که شاگردان خود را موظف کرده در طول پخش این سریال علیه ابعاد مختلف محتوایی، فنی و هنری این سریال مطالبی را منفی منتشر نمایند که این مطالب از روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر و احتمالا در ادامه در رسانه ها علیه معراجی ها به کار گرفته خواهد شد.

    لازم به ذکر است تا کنون این افراد هیچگونه سابقه فیلمسازی یا فیلمنامه نویسی قابل توجهی از خود بروز نداده اند و فقط در مقام نقد دیگران نسبت به ایراد گیری و نشانه شناسی محتوایی از کارنامه دیگران پرداخته اند همچنین این نهاد انقلابی نیز در اواخر سال گذشته و نوروز امسال حامی فیلمی بود که مقوله مهم غیرت رو دستمایه طنز و هجو قرار داده بود.

    سریال جدید ده نمکی با نگاهی منتقدانه به روابط بین مدیران دانشگاهی و تشکلهای دانشجویی و همچنین به موضوع راهیان نور و شهدای گمنام پرداخته است. در اسفند سال گذشته و نوروز امسال نسخه سینمایی «معراجی‌ها» اکران شد که موفق شد به فروشی نزدیک به 6 میلیارد دست یابد و ظاهرا نسخه سریال آن به طور کامل با نسخه سینمایی آن متفاوت است و داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد. داستان سریال معراجی ها از این قرار است که بین دو گروه از دانشجویان برسر خاکسپاری چند شهید گمنام یا نصب تندیس در دانشگاه اختلاف ایجاد می شود، این اختلاف به تدریج بالا می گیرد و به درگیری و فرار گروهی از دانشجویان می انجامد. درادامه اتفاقاتی روی می دهد که مسیر دانشجویان به سمت مناطق جنگی و ملاقات با راهیان نور تغییر می کند و …

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰)

    دمت گرم ک اینو گذاشتی..
    ولی هرچی بگیم و حرف بزنیم کسی ک نخواد قبول کنه باز ی حرف دیگ تو آستینش داره…

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲)

    مرسى آرامش…
    این مطلب خیلى جالب بود…منم خونده بودمش
    ولى چه سود..؟؟؟
    آنکس که نداند که نداند که نداند……

    0

    پاسخ به این نظر

    حمیدرضا: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۶)

    دوست من امکانش هست از منبعی غیر از سایت مشرق این مطلبو بذارید ؟

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۷)

    مشرق منصف ترین و صادق ترین سایت خبرگزاری هست.

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵)

    تو نت سرچ کنید چند سایت دیگه هم خبر رو تائید و نقل کردند ..ولی توقع ندارید که منابع مربوط بخودشون این خبر رو درج کرده باشند که ??!”!!!

    0

    پاسخ به این نظر

  61. دریا گفته:
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶

    با سلام. سریال خیلی قشنگیه. دست کارگردان درد نکنه. فقط این خانم سمانه پاکدل خیلی زشت شده لباشو پروتز کرده. گریمشم خیلی بده.

    0

    پاسخ به این نظر

  62. khoram گفته:
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۲

    بذارید اخرش رو بهتون بگم دانشجوها سوار اتوبوس راهیان نور میشن و به جنوب میرن در اونجا بادیدن یادواره شهدا متحول میشن و گریه میکنن که چطور فریب خوردن . داستانش همینه کی حاظره شرط ببنده

    0

    پاسخ به این نظر

    ahmad: (در ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹)

    دقیقاً همینه. تازه متوجه میشن چه اشتباهی کردن و میرن توی پایگاه توبه میکنن! دی:

    0

    پاسخ به این نظر

    ARaShK: (در ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰)

    سریال ساخته میشه راحت حدسش زد آخرش چی میشه

    0

    پاسخ به این نظر

    عرفانه: (در ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۱)

    اصن من روزی که خلاصه ی این سریالو قبل این که پخش شه خوندم دقیقن تا اخرش رفتم.از بس ک این ده نمکی با فیلم نامه های آبکی کار میکنه …

    0

    پاسخ به این نظر

  63. ناشناس گفته:
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۶

    خواندن این متن برای شناخت بیشتر کارگردان محبوبمان خالی از لطف نیست.
    http://islamabadtimes.ir/?p=15063

    0

    پاسخ به این نظر

  64. غزاال گفته:
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵

    نظری که میخوام بذارم بااین پست بی ربطه ولی گفته بودم میام میگم پس باید بگم…..درمورد آقای مهران مدیری
    بعد از انتشار سریال قهوه تلخ…حرفها.دکورها.برخی ژستهای بازیگران و..و..و..این شک رو به وجود اورد که ایشون فراماسونر ویا شیطان پرست هستن..(بیشتر نظرات روی فراماسونربودن هست) و الحق که واقعیت هم داره..چون این اتفاقات یکبار..دوبار ..ده بار نیست و بار ها و بارها در سراسر سریال پیش اومده…و اینکه بگیم اتفاقی ست کمی خنده داره…و در کنار همه اینها اشاره مستقیم به همجنسگرایی توسط باباشاه به مستشار در یکی از سکانسهاست..که اینها قوانین شیطان پرستی است..
    به جرات میگم مهران مدیری از محبوب ترین کارگردان ها و بازیگران از نظر من بود..و سریال قهوه تلخ ایشون تنها کارشون بود که به دلایلی فقط 10 قسمتش رو تونستم ببینم..
    البته این قضیه هنوز صد در صد ثابت نشده…که اگه شده بود اجازه ساخت سریال های بعدی به ایشون داده نمیشد…
    جالبه بدونید که مهران مدیری سید هست و مادرش خانم جلسه ای بوده و هست..و چندین ماه هم در جبهه بوده به گفته خودش..!!!!
    گروه بازیگران ایشون حدودا 100 نفر هستش و اگر این قضیه صحت داشته باشه ینی یک نفر مسلمان واقعی بین اونا نبوده؟؟ جواد رضویان از بازیگران متدین و جوان سینماست که در چندین سریال باایشون همکاری کرده..
    بنده تحقیق کردم و چندین آدم معتبر پرس و جو کردم و ولی باز هم این تناقض ها وجود داشت ..عده ای کاملا این قضیه رو تکذیب واشاره به نماز خوندن آقای مدیری میکردن و عده ای شیطان پرستی و فراماسونری ایشون رو تایید میکردن….
    حرف دو گروه کاملا منطقیه و تصمیم گیری راجبه ایشون واقعا سخته..بهتره قضاوت رو به عهده افراد خبره تر بذاریم چون قضاوت راجبه این مسائل کار هرکسی نیست و اگر بگیم بوده و نبوده باشه..به قولی دنیا آخرت خودمونو دادیم چون تهمت سنگینیه…اگر هم واقعا هست..که فقط خدا به دادش برسه …!!!!!

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴)

    من هم از جاهای معتبرالبته با واسطه(اینترنت نه) در مورد فساد اخلاقی مدیری شنیدم.
    منم دوست دارم همه اینا دروغ باشه.
    ضمنا رضویان سالهاست که بخاطر اختلافاتی دیگه با ایشون همکاری نکرده.
    و شاید ممنوع اتصویر بودن ایشون در تی وی برای مدتی و اجازه ندادن برای اتمام قهوه تلخ،دلیلی بر همین ادعاها باشد!!! الله اعلم…
    اما دعا میکنم که اینها فقط شایعاتی برای عداوت با ایشون باشه و در غیر این صورت،خدا هدایتش کنه…
    مرسی غزال

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴)

    دلیل عدم حضور مدیرى در تى وى چیز دیگریست که به دلیل اینکه به مذاق بعضیا..!!! خوش نمیاد بهتره نگم چى بوده …!!ولى خودش گفته که به زودى برمى گرده.. ولى خب جمهورى اسلامى ایران شامل شبکه خانگى هم میشه نه فقط تى وى ..واینکه جواد رضویان هم در سریال شوخى کردم که واسه پارساله حضور داشت..
    فاطمه یاس جان من هم مثل شما امیدوارم این حرفا,دروغ باشه چون کارهاشونو دوست دارم ..ولى خب متاسفانه دلایل انقدر منطقیه که ادم واقعا شک مى کنه…..و این تناقض منطقى بین دو گروه هم دیگه بدتر …بهتره بذاریم همه چیز صد در صد معلوم بشه
    واقعا الله و اعلم..

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲)

    ببین غزال … اینکه مامانش خانوم جلسه ای بوده ب نظرت ربط داره ب خودش؟ حالا سید بودن یا نبودنش و نشنیدم ولی بازم ربط نداره.. کم ملت ما ندیدن سیده آمریکایی!! اینا اصلا ملاک برا ماسون بودن یا نبودنش نیست.. حتی همون نماز خوندنش.. یزید هم نماز میخوند. مدیری رو با یزید مقایسه نکردما. دارم میگم اینا ملاک برا فرد نیست.
    ببین من این سریال و کامل دیدم ولی اصلا متوجه این علائم و اینا نشده بودم اون زمان تا وقتی ی جا خوندم! اون موقع اصن نمیدونستم ماسون چی هست.پس نمیشه انتظار داشت آدمای معمولی ک اطلاعاتی ندارن دراین زمینه بلافاصله متوجه بشن. پس بازیگرای سریالم نمیتونن نقشی داشته باشن. مگه همون جدایی نبود.. اصلا تو ذهنم نمیگنجه شهاب حسینی از محتوای حقیقی فیلم با خبر باشه و باز بازیش کرده باشه!! پس ب بازیگراشم ربط نداره.
    اینکه ساخت سریال درست از وقتی ک حرف و حدیثای ماسونی فیلم پخش شد متوقف شد فک میکنم خودش میتونه دلیل باشه برا واقعیت داشته این حرفا.
    ب هرحال اینکه مدیری یا عواملش ماسون هستن یا ن خیلی اهمیت نداره ، مهم اینه از این ب بعد دقت کنیم ب چیزی ک داریم میبینیم…

    0

    پاسخ به این نظر

    غزاال: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵)

    نه نه نه…مائده جان من نخواستم بگم این حرفا دروغه یا…منظورم از مادرش هم این بود که یک خانواده مذهبى بدنیا اومده…
    اینا هیچ کدوم حرف من نبود… حرف دو گروهى بود که نظراتشون راجبه ایشون متفاوته….و من اینجا عنوانش کردم..
    من خودم هم وقتى عکسهارو دیدم شوکه شدم…مطمئنا اگر بیننده هم بودم مثل اکثر مردم متوجه نمى شدم….هرکسى دقت نمى کنه…
    حرف من اینه اگر بخوایم بگیم یک شخص ماسون یا شیطان پرسته …ینى برچسب انسانیت رو باید از اون شخص برداریم..
    چون اگر که در قرن 21 که صدها سال از دوران جاهلیت گذشته…و حتى از نظر علمى هم وجود خداوند وبرترى او نسبت به همه دنیا از هر نظر ثابت شده،بخواهیم استغفرالله منکر وجودش بشیم یا کس دیگرى را خداى عالم بدانیم نشانه عقب ماندگى،نادونى و حماقت اون شخص و اینکه حتى از حیوانات هم پست تره..چرا که حیوانات هم خدارو شکر مى کنند..پس مى دونند که هست.. پس این اشخاص را فقط باید سپرد به خدا که سربه راه بشن و شیطان رو رها کنن…..
    ایا ما انقدر مطمئن هستیم راجبه ایشون؟؟ که شامل موارد بالا میشه؟؟بااینکه ته دلم احساس مى کنم که این حرفا حقیقت داشته باشه..ولى راستش جرات قضاوت اونم درمورد مساله به این سختى رو راجبه یک انسان ندارم…و مى ترسم ….
    چون واقعا حیف نام انسان که روى این گروه(شیطان پرست یا فراماسونر) گذاشته بشه..

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۱)

    مائده
    براى منم عجیبه که چطور شهاب حسینی بازیگر نقش عباس بابایی،توی فیلم های فرهادی بازی میکنه !
    چطور ممکنه اونو که تو سینما فعالیت داره،یک ادم عادی بدونیم که از اهداف و محتوای فیلمش خبر نداره؟!!
    کلا قضاوت راجع به بازیگرا سخته اما خیلی باورم نمیشه که شهاب حسینی،توی درباره الی و جدایی… بازی کرده باشه و متوجه خیلی چیزها نشده باشه.
    منم متوجه علایم فراماسونی تو قهوه تلخ نشده بودم اما به عنوان یک فرد معمولی کاملامتوجه محتوا و هدف فیلم های فرهادی ها میشم.پس حتما شهاب حسینی هم متوجه هست.و سه حالت در موردش صدق میکنه.
    یک اینکه برای پول و شهرت تو این فیلمها بازی میکنه !!! دوم اینکه محتوا براش اهمیتی نداره و صرفا به هنر بازیگری تکیه میکنه.سه اینکه طرز فکر کارگردان رو تایید میکنه!

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷)

    آره غزال.. درسته..
    ن فاطمه یاس .. من فک میکنم نمیدونه.. بین خیلی ها هنوزم ک هنوزه میگن حرفایی ک درمورد جدایی گفته شد درست نیست.. خیلی ها باور ندارن.. شاید چون انقدر این توهین غیرقابل باوره ک قبولش نمیکنن کسی بتونه انقد راحت تو فیلمش بگنجونه.. ولی بود.. شهاب حسینی از بعد فیلم بابایی خودش گفت ی آدم دیگ شده.. یادتون باشه اصن دیگ تا ی مدت فیلم بازی نمیکرد..
    منم جدایی رو از اول دوست نداشتم اما ن ب اون دلایلی ک بعدا متوجش شدم…
    من با چیزایی ک از شهاب حسینی خوندم و دیدم بنظرم نمیدونه.
    الان خیلی از بازیگرای خودمون آرزو دارن تو فیلم فرهادی بازی کنن چرا؟ چون ایشون ی بار شاخ غول شکونه اسکار گرفته.. فک میکنم اونا ب این چیزا اصن توجه نمیکنن و اهمیت نمیدن..

    0

    پاسخ به این نظر

    فاطمه یاس: (در ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۱)

    نمیدونم مائده شاید ندونه.یعنی امیدوارم اگرم نمیدونه بالاخره بدونه!
    چی گفتم!! 😀
    امیدوارم روزی بیاد که دغدغه بازیگرها و اهالی سینما چیزای مهمتری باشه.

    0

    پاسخ به این نظر

    مائده: (در ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۳)

    هووووف… چ جمله ی سنگینی بود 😀
    ایشالا 😉

    0

    پاسخ به این نظر

    یخ فروش جهنم: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶)

    سلام به همه دوستان.نظرات جالب و قشنگی دارین . فقط یه نکته . همیشه در این مسائل مهمترین عامل سردسته یا شروع کننده ماجراست . مثلاً برای شیطان پرست کردن یه دانش آموز نمیان چهره به چهره کار کنن . میرن وزیر آموزش پرورش و روش کار میکنن . خود سیستم خودکار زیرمجموعه هاشو درست میکننه همونی که اونا میخوان . من نه منظورم فرد خاصی هست یا چیزی فقط عرضم اینه که انقدر جزئیات بزرگ نکنیم بازگر هم یک آدمه که وقتی میبینه بالا دستیاش و ناظران و عوامل دیگه مشکلی با متن و محتوای داستان ندارن این چرا باید خودشو درگیر کنه و از نون خوردن بیافته ؟ چون اگر اعتقادی بخواد کار کنه تمامی فیلم و سریالا یجورایی مشکل دارن !!!
    مثلاً شما ببینید ورود مارک ها وبرندهای خارجی از این واضح تر ؟در برنامه چند روز تا نیایش نزدیک اذان مجری مذهبی کارشناس روحانی مارک تبلت روی میز مجری MSI اونم به حدی درشت که جلب توجه میکنه.واقعاً نمیشد بپوشونن یا مارک دیگه ای استفاده کنن ؟یا یک شرکت خارجی اسپانسر برنامه نزدیک اذان تلوزیون ما شده !! منظورم از این مثال اینه که خیلی راحت تر از چیزی که ماها فکرشو کنیم تو سیستم میتونن ورود کنن و تغییرات دلخواهشون و بدن.
    بدرود

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴)

    آقای یخ فروش جهنم ..
    سلام ..
    نظرتون خوب بود …
    جناب ..کم گو و گزیده گو ..شدیداا.. 😐
    راجب اون تبلتم ..کارگردان صحنه باید حواسش باشه خوب ….نه مهمان برنامه .. 😐

    0

    پاسخ به این نظر

    یخ فروش جهنم: (در ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵)

    سلام خانم آرامش …
    دقیقاً بنده عرضم همین بود . تو این برنامه با مهمان روحانی و مجری مذهبی ، کارگردان کار خودش و کرد و هیچ کسی هم اعتراضی نداشت…وگرنه دیدن اون مارک به اون بزرگی سخت تر از دیدن صحنه های ریز بینانه تماشگران والیبال تو خارج کشور نیست که بلافاصله سانسورش میکنن…
    یه وقتایی عوامل اصلی دوست ندارن بعضی چیزهارو ببینن….
    باز هم نمونه بارزش روز جمعه ، ماساژور مرد برای تکواندو کار خانم که اگر تو اون ورزشگاه و دوربین های خارجی ببینن ایرادی نداره ولی برای تلوزیون ایران بلافاصله سانسور کرد.نمیدونم حالا مشکل تو دیدن مردم ماست یا اصل ماجرا که اون آقا چرا ماساژور تکواندوکار خانم ایرانیه !!!
    منظورم از این مثال ها این بود که مشکل اگر باشه تو دست های بالاست وگرنه مهران مدیری و بازیگراشو کارگردان برنامه تا نیایش و غیره نهایتاً یه ابزار بیشتر نیستن ….

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰)

    آقای یخ فروش جهنم ..
    (آخر اسمتون رو عوض نکردیداا..فالوده فروش بهشت به این خوبی .. 😀 )
    ممنون از جوابتون ….آقا ..قانع شدم ..اونای رو هم که گفتید درست ….باهاتون موافقم …دست بالا هارو …ولی خوب ..باید حواسمون باشه هم به اونا ..هم به ابزارهااا ..مهمتر حواسمون به خودمون بیشتر باشه …

    0

    پاسخ به این نظر

    سعید: (در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵)

    خطاب به یخ فروش جهنم: همه از جمله افرادی که میگید ابزارن حق انتخاب دارن و میتونن از بازی یا ساخت چنین فیلمهایی خودداری کنن اونها در قبال کاری که انجام میدن مسئولن آخه شهرت به چه قیمتی!! البته اگه واقعیت داشته باشه که انشاالله اینطور نباشه چون شیطان پرستی بحث فوق العاده سنگینی هستش بدترین چیز ممکنه

    0

    پاسخ به این نظر

    یخ فروش جهنم: (در ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱)

    سلام به آقا سعید؛
    اولاً فوق العاده عذر خواهی میکنم هم از شما هم از آرامش بانو و ادمین عزیز . خیلی کم میتونم بیام سر بزنم ولی با این حال بازم ادمین نظراتم و تأیید میکنه :d
    ببینید سعید جان بنده تو مطلب قبلیم عرض کردم این یه چرخه و سیکل هستش که اعضای اون مثل ماشین و ابزار انجام کار میکنن . بحث انتخاب نیست . بحث اینه که از نظر اونا دارن کار درست و انجام میدن چون ناظر میگه درسته . چون مسئول مثلاً فرهنگیت میگه درسته.بازم مثال واضحتر مثال بزنم . تقریباً یک سال که یه گروه تو شهرداری ها تشکیل شده و نمای ساختمان های نوساز و تأیید میکنه.یعنی قبل از اتجام نما طرح 3بعدیش باید سازنده ببره و تأییدیه بگیره . جالبتر اینه که خودشون بهت پیشنهاد میدن ما رد میکنیم چون اسلامی نیست یا نمادگرایی داره توش . تو انجام بده بعد ما میام جریمت میکنیم تو پولش و بده…
    یا نظارت روی نما و ساخت مساجد که فکر نمیکنم از این مهمتر باشه .کافیه یکم دقت کنید بعد نمادگرایی هارو به راحتی حتی تو مساجد همین تهران میبینید و خیلی جاهای دیگه …..
    آیا اون معمار یا کارگر یا مجری طرح مقصره ؟نه اونا تو سیکل انجام کار ابزارن . کسی که از ریشه اجازه تأییدو میده و چشم میبنده مسئوله…
    یه مثال دیگه هم بزنم و سخن کوتاه کنم . مثلاً میگن تو نوشابه های پپسی از عصاره های حرام مثل کبد نوزاد استفاده میشه . یا میان همایش میزارن که کوکاکولا مال فلان کشور و معنیش اینه و برعکسش این میشه و فلان و آی ملت خوردنش حرامه….
    بعد دینت میگه تو کشور اسلامی هرچی که تأیید مسئولین و داشته باشه بخوری حلاله…
    حالا با انبار کوکاکولا و خط تولید پپسی میمونی بالاخره حلال یا حرومه.اگه حلال چرا هی میگین یه پنی برای فلان . یا بر عکس کلمه فلان نوشابه توهین به اسلامه .
    اگر حرامه چرا تولید میکنید و تو همایش های با کلاس دولتی و غیره ازش استفاده میکنید …
    برادر من همون عرض اول همه ابزارن ، نفوذی جای دیگس …
    وقتی حضرت آقا میگن تهاجم فرهنگی ، شبی خون فرهنگی ، کسی تکون نمیخوره . میگن آی مسئولین جهاد فرهنگی کنید آقای مسئول میشینه نگاه میکنه . همین میشه که اونوریا راه نفوذشون بازتر میشه.

    0

    پاسخ به این نظر

  65. Ali_hejazi گفته:
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۴

    ســــلام
    این فیلم به کارگردانی آقای ده نمکی هست !
    روز اول که تبلیغ رو دیدم گفتم متوسط رو به بالا باید باشه
    زیرا قبلا یک فیلم ساخت به اسم اخراجی ها که قسمت اول
    این فیلم بهترین بود و قسمت دوم افت کرد و قسمت سوم هم
    کلا زیبایی فیلم از بین رفت حال سریال معراجی ها محوریت قشنگی دارد و از لحاظ محتویات داخل سریال یا همون انچکرستام ندارد و باعث میشود بیننده زده شود از فیلم
    خیلی خیلی بد نیست ولی کاملا یک سریال معمولی میباشد و من هرگز لذت نمیبرم از دیدنش ولی اوقات بیکاری هم رو با این سریال پر میکنم
    در کل ممنونیم

    0

    پاسخ به این نظر

    مجید: (در ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۳)

    بابا ادبیات فارسی.!!!خیلی چاکرم.

    اینهم یک متن برای خالی نبودن عریضه.

    0

    پاسخ به این نظر

  66. مدلباس گفته:
    ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸

    باسلام ممنون عای ومفیدبود

    0

    پاسخ به این نظر

  67. hadis گفته:
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۶

    سلام تشکر از سایت عالی تون خیلی خیلی خسته نباشید
    یه درخواست دارم میتونین سریال مدیر کل مدیر کل بزار واسه دانلود . مرسی

    0

    پاسخ به این نظر

  68. محمدجواد گفته:
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۱

    ی سوال شما هایی که انتقاد میکنید کاری باری چیزی ندارید بخدا باور کردنی نیست این همه فک میزنید راجب داستانی که هنوز تموم نشده صحبت میکنید نظر میدید…بابا خب یکم صبور باشید …قربون دست مهران مدیری برم که نشون داد منتقد ی بیکاره که ی خودکار دستشه منتظره ی اتفاقی بیوفته بدره …….بدره ها.بیخیال بابا اعصاب و روان خودتونو بستید به مشتهای گره خورده ی خودتون؟///آخه چرا بسه تروخدا راستی از شما انتظار بیشتری میرفت آرامش جان گفتم بیشتر میاید با درفشانیتون و کلام زیباتون و فکر توسعه اندیشتون جمع تفکر منتقدین رو طوری سمت خود بکشید که اثری از حرفو حدیث نباشه…این سریال عالیه امروزم که تو اخبار نشون داد پیکر آقا جواد گل که جنگید تا ما نفس بکشیم رو در دانشکاه صدا سیما خاک کردند ..مسعود داره خوب نشون میده تروخدا انتقادم میکنید با عقل باشه ن با زبون یا علی…………

    0

    پاسخ به این نظر

  69. مجید گفته:
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۲

    سلام دوستان عزیز.با دیدن سریال قهوه تلخ، فراماسون بودن مهران مدیری ثابت میشه در این شکی نیست.خودتون قضاوت کنید،آخه مگه میشه یک کارگردان سریالی به این بزرگی از نظر تعدادبازیگر ،حجم سریال ،دکوراسیون،طراحی لباس و غیره را بسازه و به اون اعتقاد نداشته باشه.در تمام سکانساهای این سریال نمادهای شیطان پرستی بیدادمیکنه،تمام حرکات و سکنات خود مهران مدیری در سریال قهوه تلخ بیانگر فراماسونهاست.حرکات دست،و ژستهایی که میگیره همه گواه براین مدعاست.به طور مثال:بکار بردن چشم شیطان ،شباهت حرکات مهران مدیری با جرج واشنگتن،به کار بردن ستاره ی شش پر (یا ستاره صهیون)،بکاربردن دیالوگهای خاص شیطان پرستان،قرار دادن دست زیر کت که نشان درجه 3 شیطان پرستی است،یک چشم بودن تعدادی از کاراکترها در سریال،دادن زیتون به افراد یکی از نمادهای رایج شیطان پرستان است،نشان دادن علامت بزبافومت،(علامتی با ریشه چندهزارساله که مهران مدیری در اکثر صحنه ها این علامت را با دست خود نشان میدهد.)،نشان دادن علامت کرناتو (شاخ شیطان)توسط بازیگران در این سریال،گریمهایی که در این سریال به کاربردن همه از بزرگان فراماسونها تقلیدکرده اند،حتی طراحی لباسهاهمه نشان از شیطان پرستان قدیمی است،خود لوکیشن کاملا یک لوکیشن فراماسونیست محل فیلم برداری این سریال در کاخ نیاوران است که سرتاسر کاخ داخل و خارج آن نشانهای شیطان پرستی موج میزند.و خیلی مسائل دیگه در این سریال نشان دهننده آن است که مهران مدیری و همفکرانش شیطان پرست هستند.مطمئن باشید اتفاقی نیست.لطفا کلاهتون را قاضی کنید.به خدا من هم مهران مدیری را قبل ازدیدن و شنیدن این مسائل دوست داشتم وبه وی افتخار میکردم ،اما اکنون از مهران مدیری و همفکرانش با این تفکر شیطانیشان بیزارم و برائت میجویم.به حکم انسان بودن ،یکتاپرست بودن،مسلمان بودن،شیعه دوازده امامی بودن،از تمام فراماسونها،شیطان پرستان ،تکفیریها،مشرکین و صهیونیسمها(اصل شیطان پرستی را صهیونیسمها رواج دادن)و از تمام کسانی که به اسم اسلام در زیر پرچم اسلام دارند به اسلام و مسلمین ضربه میزنند بیزارم و برائت میجویم.اللهم عجل لولیک الفرج.یاحق

    0

    پاسخ به این نظر

    vahid: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷)

    من نمیخواستم دیگه نظر بدم ولیی نشد
    به خاطر بعضی ها که فکمیکنن ادمینن
    بردران و خواهران گلم
    ما اگه بخوایم بدونیم که بازیگرا چطورین و… نمیشه نظر داد ولی از لحاظ قیافه و عکس هایی که تو اینترنته واویلا هستن متاسفانه بعضی هاشون فقط شامل همه نمیشه
    ولی شما هم نباید کلی نظر بدید چون ممکنه اصلا اینطوری نباشه از نظر من که کلا ژست و فیگور اقای مدیری اینطوریه ولی اگر درست باشه
    .
    بعدشم ما نباید به دین کاری داشته باشیم ما میگیم که باید اقلیت ها رو ببینیم فک کنیم مدیری هم تو این اقلیت باشه مگه چی میشه ما دولتمون اسلامیه فیلم ها هم باید با توجه به فرهنگ باشه و ما وزارت ارشاد داریم که باید اونا تایید کنن
    1. اگه با شرایط کشور ما سازگار بود که هیچ تایید بشه
    2. اگه نبود رد بشه

    ولی از نظر من باید وزارت ارشادو جارو بکشن وو اینایی که خبره و کار بلدن این کار ها رو کنن چون اینایی که اونجا نشستن دارن به اونایی مجوز میدن که سال ها کارشون این بوده وو اونا حتیر مدرک مربوطم ندارن چه برسه به سابقه
    پس از نظر من بازم میگم از نظر من باید این طوری باشه فکر اونایی رو هم بکنیم که هم دین ما نیستن و احترامم براشون قاعل ! بشم چون اونا هم ادمن .
    کلا انسانیت باید مورد نظر باشه
    ممنون که خوندید

    0

    پاسخ به این نظر

    ARaShK: (در ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸)

    این فراماسون رو از کجا اوردین آخه .الکی میندازن دهن ما این کلمه ها رو .شیطان کسانی دیگری هستند

    0

    پاسخ به این نظر

    سارا: (در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳)

    آقا vahid اگه منظورت اقلیتهای مذهبی هستش شیطان پرستی جزو اقلیتهای مذهبی به شمار نمیره اصلا باید بهش گفت غیرمذهبی چون نه تنها به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست و ضد دینه بلکه در اون آشکارا شیطان رو میپرستن و از شیطان به عنوان خداوندشون فرمان میگیرن مناسکی که به جای میارن بسیار بسیار شنیع و زننده هست و کسی که بیشتر کارهای شیطانی انجام میده و خدمت میکنه به شیطان نزدیکتره و حتی در ارتباطه اکثر رییسان جمهور کشورهای غربی در ظاهر مسیحی هستن و چهره شون رو موجه نشون میدن اما به طور پنهانی و دور از چشمان مردم خودشون شیطان پرستن پس فکر کردید چطور حاضر به اینهمه جنایت و پست ترین کارها به خاطر خودشون میشن؟!! ضمن اینکه این مسئله ی بسیار بزرگی هستش نباید اینقدر راحت و بی تفاوت راجع بهش صحبت کنی اگه مستند ظهور رو ببینی خیلی اطلاعات راجع به این مسائل میده

    0

    پاسخ به این نظر

  70. آرمین گفته:
    ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۸

    سلام ادمین جان
    قسمت 10 رو دانلود کردم ولی متاسفانه وقتی که به زمان 24:15 از فیلم که میرسه تصویر هنگ میکنه .
    خواستم من خوب دانلودش نکردم یا این قسمت کلا مشکل داره ؟
    خیلی ممنون میشم جوابمو بدید مرسی .

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۴)

    سلام. اگر MP4 گرفتی از ترین بیت MKV بگیر. و بالعکس.

    0

    پاسخ به این نظر

  71. آرمین گفته:
    ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳

    امتحان کردم ولی متاسفانه لینک های ترین بیت کار نمیکنه شایدم موقتا اینطوره ، اما در کل دوتاشون mp4 هستن و با یک حجم .

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵)

    اگر ایمیلت واقعی بود نسخه MKV رو میفرستادم.

    0

    پاسخ به این نظر

  72. آرمین گفته:
    ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳

    آخ ببخشید ، حواسم به آدرس ایمیل نبود آخه این ایمیل داخل مرورگر کامپیوترم ثبت شده و همیشه خودش این ایمیل رو میاره ! منم حواسم نبود
    لطفا اگه ممکنه نسخه mkv رو به ایمیلم بفرستید خیلی خیلی ممنون .

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶)

    از این لینک نسخه MKV قسمت 10 رو بگیر:
    http://uploadboy.com/atzs0cpprhnl.html

    0

    پاسخ به این نظر

  73. سینا گفته:
    ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰

    سلام آقای ادمین
    مرسی از لینکات
    ی سوال داشتم این سرور uploadboy قبلا خوب بود الان یه مدتیه قطع و وصل میشه . مشکل از کجاست ؟

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۷)

    سلام. من مشکلی ندیدم اگر شما مشکل دارید به مدیرش بگید.

    0

    پاسخ به این نظر

  74. مهدی گفته:
    ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹

    چه بد …دارن سینماییشم مرور میکنن.. .. قسمت
    سریالو بیخودی دارن زیاد میکنن.

    0

    پاسخ به این نظر

  75. سعید گفته:
    ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴

    این فیلم اصلا انصاف رو رعایت نکرده. وقتی میخای منطق مخالفتو محکوم کنی باید اونو درست و اون چیزی که هست در نظر بگیزی بعد باهاش مقابله کنی. تو این فیلم جریان مخالف به صورت یک سری آدمای بی منطق و خودبرتر بین و … نشون داده شده. دکتر گنجی و علی صادقی تو این فیلم مثلا از رهبرای جریان مخالف هستند. اگه خیلی آقای ده نمکی قوی بود از چند تا روشنفکر و صاحب نظر اول میخواست که نظراتشون رو در مورد مسائل مطرح شده تو این فیلم بیان کنن بعد حالا جوابشونو تو فیلم میداد. بعدشم تو این فیلم سعی شده که به صورت غیرمستقیم ایران قبل از اسلام رو در برابر ایران بعد از اسلام قرار بده که به نظر من داره به هویت کهن ایرانی بی احترامی میشه.مشکل دیگه ای هم که داره فیلم اصلا طبیعی نیست.قسمت چهارم تو کلاس دانشگاه چی بود نشون داده بود؟ در نهایت میگم که اینا نظرات شخصی من بود به کسی برنخوره لطفا

    0

    پاسخ به این نظر

  76. [A]mi[R] گفته:
    ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸

    سریالش جالب هستش ولی خیلی طولش می ده. یا از سکانش ها سینمایی معراجی ها تو سریالش گذاشته.
    راستی امسال سریال های پلیسی خیلی قشنگی می خوان بزارن. مثل “زخم” “رهایی” “آمین” و چند تا دیگه .
    توی سریال آمین ، هادی ساعی نقش سرگرد رو بازی می کنه. بازیگرای دیگه اش هم مثل امین حیایی و داریوش فرهنگ و آشا محرابی معروف هستند. من تیزر شون رو دیدم به نظرم جالب و قشنگ اومد.

    0

    پاسخ به این نظر

  77. شادشو گفته:
    ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱

    منون از زحمتی که کشیدی.

    0

    پاسخ به این نظر

  78. عرفانه گفته:
    ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸

    واقعن سریال ضعیفیه.هم از نظر محتوا هم از هزار نظر دیگه…
    بعد میگن چرا همه عاشق سریالای امریکایی شدن….اصن هدف ده نمکی چی بوده از ساخت این سریال؟بخدا ادم حالش خراب میشه فیلم ب این ضعیفی رو نگا میکنه..
    میخاد واسه دفاع مقدس سریال بسازه؟خب بسازه فقط انقد کلیشه ای و تظاهر کننده نباشه….
    واقعن ک…

    0

    پاسخ به این نظر

  79. آب جوش فروش بهشت :| گفته:
    ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۳

    سلام !
    در درجه اول مرسی از سرعت شما و کلا سایت خوبتون.
    در درجه دوم خبری از سریالای جدید نیست آیا؟ شاهگوش و شوخی کردم تموم شدن حوصله مون سر رفت 🙂

    0

    پاسخ به این نظر

  80. حمیدرضا گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۱

    سلام ادمین جان
    قسمت 13 تو دانلود مشکل داره آیا شما در جریانید؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۲)

    سلام. تست کردم سالم بود.

    0

    پاسخ به این نظر

    حمیدرضا: (در ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۳)

    مرسی ادمین جان

    0

    پاسخ به این نظر

  81. میثم گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶

    سلاام قسمت های اول سریال کیفیت فوق العاده ای داشتن با فرمت mp4 اما متاسفانه اخیرا فرمت mkv میزارین ممکنه با کیفیت عالی مثل قبل بزارین؟؟؟
    با تشکر

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰)

    سلام.
    بعداً نسخه MP4 با کیفیت از قسمت 18 تا آخر اضافه میشه. فعلا همین کیفیت موجود هست.

    0

    پاسخ به این نظر

  82. میثم گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸

    مرسی که پاسخ دادید ممکنه بفرمایید نسخه کیفیت بالا کی اضافه میشه دقیقا؟

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱)

    زمان دقیق نداره ولی تو یکی دو ماه اخیر اضافه میشه.

    0

    پاسخ به این نظر

  83. مهران گفته:
    ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۳

    دوستانی که میگن این اتفاق نیافتاده مستند میراث آلبرتا ۲ رو ببینن متوجه میشن تو دانشگاه شریف زیر تابوت شهید زدن
    و بدتر از این اتفاقاتی که تو این سریال دیدین اتفاق افتاد

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸)

    ممنون از یاد آوریتون …جریان تلخی بود …

    0

    پاسخ به این نظر

    تسنیم: (در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۱)

    دانشگاه امیرکبیرم همین اتفاقا افتاد

    0

    پاسخ به این نظر

  84. mohsen گفته:
    ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷

    ای بابا اینم که دارن مثل شاهگوش بیخودی کشش میدن که
    قسمت 23 خیلی مسخرست همه فیلم سینمایی معراجی ها بود
    داره خسته کننده میشه اینم

    ممنون دوسته عزیز از سایت بروز و خوبت

    0

    پاسخ به این نظر

  85. aMiR گفته:
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵

    سلام سهیل جان.داداش دمت گرم واسه قسمت 24 و سرعت عمل بالا.خسته نباشی 😉

    0

    پاسخ به این نظر

  86. آرمین گفته:
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۴

    بقول مهران مدیری توی سریال مرد دوهزار چهره که گفت بابا انرژی
    دمت گرم واسه این سرعت عمل !

    0

    پاسخ به این نظر

  87. erfan 72 گفته:
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹

    کامنت های دوستان رو الان خوندم…یه بحثی مطرح شده بود درمورد شهاب حسینی و جدایی و…
    میخواستم عرض کنم یک بازیگر تو ایفای نقشش با تحلیل کاراکتری که داره بازی میکنه و همینطور محتوای ظاهری فیلم سر و کار داره…یکسری زیر پوستی ها و مفاهیم درونی تری تو خیلی فیلم ها مثل همین جدایی هست که نیاز به نقد فیلم به صورت فوق العاده تخصصی داره و بدون دیدن چندباره ی فیلم نمیشه دریافتش کرد.اگر دقت کرده باشید تا مدتها بعد از ساخت فیلم جدایی این مفاهیم پوشیده مونده بودن…پس برای یک بازیگر که سالی چند تا کار انجام میده طبیعیه که از لایه های درونی فیلم بیخبر باشه..

    0

    پاسخ به این نظر

    مجید: (در ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۰)

    اینجوری هم میشه گفت.ولی غالب بازیگرها بخصوص بازیگرانی مثل سید شهاب قبل از بازی توی هر فیلمی ،در مورد فیلمنامه تحقیق میکنند.اما تا فیلم ساخته نشه هیچ چیز به طور کامل مشخص نمیشه.ناگفته نماند منتقدان سلیقه ای نقد میکنندو نظر شخصی خود را میدهند.

    0

    پاسخ به این نظر

    erfan 72: (در ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳)

    درسته منظور من هم همین بود..تا ساخته نشدن و همینطور دیده نشدن فیلم نمیشه به خیلی از نکات پی برد..

    0

    پاسخ به این نظر

    آرامش: (در ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸)

    سلام
    درسته نطر شخصیشونه ..ولی خیلی دقیقتر و حرفه ای تر نسبت به مردم عادی به فیلم نگاه میکنند و گاها چیزهای رو بیان و درشت میکنند که شاید 99% ببننده اصلا بهش توجه نکرده …قبول ندارم تا فیلم ساخته نشه هیچ چیز مشخص نمیشه ..از همون اول که به بازیگر زنگ برا دعوت زده میشه ..بازیگر میفهمه با کی میخواد کار کنه ..خط مشی ا ن چیه ..چه اهدافی رو دنبال میکنه …طرف کدوم جناح و گروه هست ..فیلمنامه که خودش کارنامه فیلمه ..چکیده اون …اسم فیلنامه نویس هم که خودش گویای همه چی هست ….بنظرم باریگر از اول اولشم میدونه چه میکنه ..مگر ..مگر ..فقط پول براش مهم باشه ..ونه چیز دیگری ….
    واینکه ..منم مثل دوستان میخوام باور کنم که آقای شهاب حسینی عزیز و دوست داشتی واقعا از قصد و نیت کارگردان جدایی بی خبر بودند …واقعا ایشون بی نظیر و دوست داشتی هستند ..کاش اینطور باشه .

    0

    پاسخ به این نظر

  88. شقایق گفته:
    ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۵

    والا تو ذانشگاه ما میخواستن اعتراض کنن برای زیاد شدن شهریه سه سوت جمعشون کردن حالا تو این فیلم میگه بیا عزیزدلم داشنگاهو بهم ریختی خوب کردی کسی باهات کار نداره
    بابا ایننا همش فیلمه وگرنه این آزادی تو ایران امر محاله

    0

    پاسخ به این نظر

    Payam: (در ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۶)

    منم کاملا با شما موافقم. توی این فیلم خیلی داره اغراق میشه.خیلی هم الکی دارن کشش میدن الان چند قسمته فقط همون سینماییشو داره نشون میده

    0

    پاسخ به این نظر

    سعید: (در ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴)

    این فیلم دیگه کارش از انتقاد و سلیقه ی شخصی و این حرفا گذشته. من تا قسمت نهم دیدم. دیگه خیلی افتضاحه. شاید حالا بعضی افراد بازم از این فیلم خوششون بیاد. از نظر من خیلی خیلی فیلم ضعیفیه.

    0

    پاسخ به این نظر

  89. آزاده گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰

    ادمین جان قسمت 20 این سریال نسخه کم حجمش دانلود نمیشه…میشه لطفا بررسی کنید؟با تشکر

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸)

    مشکل حل شد. ممنون که اطلاع دادید.
    اگر زحمتی نیست هر کدوم از لینک های آپلودبوی که مشکل داشت به من اطلاع بدید.

    0

    پاسخ به این نظر

    آزاده: (در ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۷)

    ممنون که رسیدگی کردید…فقط همین یه قسمت مشکل داشت بقیه سالم بودن

    0

    پاسخ به این نظر

  90. محمد گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷

    با سلام
    کیفیت نسخه کم حجم چطوره ؟

    رزولیشن چنده؟

    0

    پاسخ به این نظر

  91. محمد گفته:
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱

    اقا این سریال تکرارش کی داره؟ ما هیچوقت تکرارشو نمیبینیم!
    بازم خدا خیر بده شما رو. حداقل یه جایی هست که بشه تکرارشو گیر آورد…

    0

    پاسخ به این نظر

    نیما: (در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵)

    اخر شب ساعت یک وربع یا یک ونیم . قردا عصر ساعت 3یا 16:30

    0

    پاسخ به این نظر

  92. پویا گفته:
    ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷

    زنگ گوشیشون آهنگ اخراجی هاس… تو دیالوگاشون صحبت گیرینوف ایناس… یه سری از فلش بک ها و خیلی از کارکترها هم همونای اخراجی هاست.. انگاری مثلا بخواد یه سُنَت جدید درست کنه تو فرهنگ مردم!
    سریال کول بازیهای خوبی داره ولی قشنگ محتواش رو چسبونده به صفر.

    0

    پاسخ به این نظر

  93. آزاده گفته:
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۵

    آقا سهیل میشه لطفا پشت صحنه هاشو هم که پخش شد را برای دانلود بذاری؟من وقت نکردم ساعت پخشش ببینم ممنون میشم

    0

    پاسخ به این نظر

  94. Ali madridi گفته:
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۰

    لطفا پشت صحنه اش رو هم بزارین.

    0

    پاسخ به این نظر

  95. mehran گفته:
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷

    سلام لطفا پشت صحنه نسخه کم حجم را بزارین اگه گذاشتید از لینک اپلودبوی بزارید

    0

    پاسخ به این نظر

  96. سیاش گفته:
    ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۳

    چرا کسی جواب منو نداد؟؟؟ چند روز پیش گفته بودم که قسمت 17 خرابه.. نظرم تایید نشد.. چی شد؟؟ پس قسمت 17 درست شد؟؟

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶)

    هر وقت درست توضیح دادی جواب هم میگیری.

    0

    پاسخ به این نظر

  97. حامد گفته:
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۱

    دستت درد نکنه ممنون از سایت باحالتون

    0

    پاسخ به این نظر

  98. سپهدار گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۳

    باسلام خدمت تمامی دوستان وایرانیان اسلام شناس وباغیرت
    بیاییم به جای اینکه به خودمون بپردازیم وهی ازاولا وثانیاومسعود ده نمکی والهه ومسلم صحبت کنیم صادقانه بگیم جناب آقای روحانی ومسئولین بلندمرتبه چراوقتی آقای لاریجانی صراحتامیگه گرانی فعلی ربطی به تحریم نداره به جای چاره اندیشی بدون هیچ دلیل وتفکری نان هم گرون میشه مثلامادراسلام ناب محمدی ص وعدالت امام علی ع ادعای مسلمانی میکنیم واعتقادبه معادهم داریم پس چرادروغ پشت دروغ تاکی آخه …. معراجی ها که فقط یه فیلمه ولی آیارفتاروگفتارواداره مملکت ماهمگام باخواسته های امام خمینی وائمه اطهارونوعدوستی وبصیرت اسلامی است ؟

    0

    پاسخ به این نظر

  99. کرمانشاه دیلی گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۸

    سلام بر شما

    نظرات همیشه جالب توجه هستند

    0

    پاسخ به این نظر

  100. امید گفته:
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰

    سلام قسمت 18 خرابه لطفا بررسی کنید

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴)

    سلام
    مشکل رفع شد.

    0

    پاسخ به این نظر

  101. علی گفته:
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷

    سلام. خسته نباشید
    من همه قسمت ها رو دانلود کردم ولی از قسمت هفت به بعد همش تیکه به تیکه قطع میشه و مجبور میشم دوباره فایل و ببندم و بازکنم و از چند ثانیه جلوتر ببینم. میخواستم ببینم مشکل منه یا فایلها مشکل داره؟
    ممنون

    0

    پاسخ به این نظر

    siamak: (در ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵)

    نه از فیلماست..منم همین مشکل و دارم

    0

    پاسخ به این نظر

  102. siamak گفته:
    ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

    قسمت 17 خرابه سهیل جان

    0

    پاسخ به این نظر

    Admin: (در ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹)

    تست شد و بی نقص دانلود شد.

    0

    پاسخ به این نظر

  103. مصطفی گفته:
    ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

    سلام
    فکر می‏ کنم قسمت 12 و همچنین قسمت 15 خرابه
    چون تصویر داره ولی صدا نداره
    با تشکر فراوان

    0

    پاسخ به این نظر

    مصطفی: (در ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱)

    سلام
    ببخشد دوباره نظر میدم
    منظورم لینک های کم حجم بود
    البته خودم یک بار دیگه دانلود کردم تا مطمئن بشم خراب دانلود نشده باشه که دوباره همون مشکل قبلی رو داشت
    با تشکر از توجه شما

    0

    پاسخ به این نظر

  104. pasha گفته:
    ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹

    کل معراج ها یه طرف علی صادقی یه طرف خوب با این بسیجی ها کل کل میکنه .

    0

    پاسخ به این نظر

  105. unknown! گفته:
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۲

    با خواندن نظرات واقعا نا امید شدم!!! :/

    0

    پاسخ به این نظر

  106. امیرحسین گفته:
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

    سلام.من میخام این فیلمو بخرم. یه توضیحاتی میخام. مثلا یه وقت خلاصه نباشه و کیفیتش خوبه به راحتی میشه دید یانه،سی دی هاش خراب نباشه توروخدا جواب منو بدید.به جیمیلم.ممنونم خداحافظ.

    0

    پاسخ به این نظر

  107. مهدی گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳

    سلام. آقا کلی از فایلها مشکل دارن و هی میپرن جلو. فایل قسمت دوم کلا چیزی نشون نمیده. رسیدگی کنین لطفا.

    0

    پاسخ به این نظر

  108. سیامک گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۶

    سلام قسمت 12 لینک دانلود خرابه لطفا درست کنید

    0

    پاسخ به این نظر

ارسال دیدگاه









 


X بستن تبلیغات

الفبای سفر

X بستن تبلیغات

ویزای تحصیلی