- Admin
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
- خنده دار
- 26636 بازدید
- ۵ نظر
جدیدترین مجموعه جوک های بامزه و پیامک خنده دار 6 مرداد 1392
لطیفه و پیامک خنده دار و جملات بامزه
بابام نصفه شب اومده میگه کولر روشن نمیکنیااااا
بگو خب!
…
یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه، معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،
لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
“بسم الله الرحمن الرحیــــم”
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
“اشهد ان لا اله الا الله”!
هیچی دیگه…
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!
…
یه شب مامانم از دستم عصبانی شد
گفت: خدایا اینو چرا شفا نمیدی؟
خدایی همچین با سوز گفت جیگرم آتیش گرفت،
خودمو رو ویلچر با دهن کج تجسم کردم 🙁
…
من: مامان شام چی داریم؟
مامان: چایی شیرین….
اینجوری نگام نکن ذلیل مرده..
همینه که هست…
حتما باید شام چلوکباب بخوری؟
میخوای همینجوری مثه خرس بمونی؟
عاقا من از شما میپرسم…
چیزی گفتم من ایا؟
…
واى واى واى!! اى خدا!!
من یه دختر خاله دارم قهوه و دوغ رو باهم مخلوط کرده
میگم چیکار میکنى؟؟
میگه قهوه باعث میشه آدم خوابش نبره
دوغ هم آدمو میخوابونه
میخوام بدونم این که میگن عالم خواب و بیدارى چطوره؟؟؟
اى خدااااا نمیدونم امیدى به خوب شدنش هست یانه؟؟
…
داشتم خاله بازی دو تا دختربچه ی 5.6 ساله رو نگاه میکردم؛
یکی به اون یکی میگفت:
“ببین مثلا منُ تو خواهریم, بعد من بچه دار نمیشم, شوهرم هـــم معتاده..!!
همشم منُ میزنه….
ینـی کلکسیون بدبختی درست کرده بود واسه خودش. . .
دختـــرای نســـلِ ما که آرزوشـــــون شاهزاده ی سوار بر اسب سفید بود این شدن؛
واسه آینده ی این دختره خعععلی نگرانم…
…
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﺮﻭﺷﯽ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﻨﮓ ﺻﻮﺭﺗﯿﺘﻮﻥ ﺭﻧﮕﺒﻨﺪﯼ ﺩﺍﺭﻩ؟
…
هیچ فیلم ترسناکی نمی تونه من رو اونقدر بترسونه که وقتی از تاکسی پیاده میشم
احساس میکنم گوشی تو جیبم نیست!
…
به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه…
میگه اره! چرم مشهده. عموم از المان برام اورده… 😐
…
من نمیدونم اینایی که “آیا” رو مینویثن “عایا”
“آقا” رو مینویصن”عاقا”، “بله” مینویثن “بعله”؛
دغیغا چی رو میخوان صابط کنن!!؟
اثلا میخوام بدونم کدوم نحذط ثواد آموضی درس خوندن!!؟
والا ^_^
…
همسایمون اسم ساختمونش رو گذاشته باناسُل..!!
پیگیر شدیم، فهمیدیم داداشا شریکن؛ باقر و نادر سلطانی..
…
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﻢ ﻓﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺒﺮﻡ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ:
ﺑــﯿـــﺎ ﺑـــــﯿـــﺎ ﺑـــــﯿــــــﺎ ….
ﻧﯿﺎ، ﻟﻮﻟﻪ ﺁﺏ ﺷﮑﺴﺖ 😐







سلام ادمین جان!
راستی اگر می شود لطفا از این به بعد فایل ها و فیلم ها و آهنگ هایت را در سایت نیلوبلاگ آپلود کن چون نیلوبلاگ لینک مستقیم داره و پولی هم نیست و سرعت آپلود و دانلود بسیار بسیار بالایی دارد.آدرس قسمت آپلود سایت نیلوبلاگ به شرح زیر می باشد.
http://www.niloblog.com/files
باز هم مثل همیشه اس ام اس های خوب و باحال گذاشتی.
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت و موفق باشی!!!
سلام علیکم . شهادت رو تسلیت عرض میکنم خدمتتون
باحال بود!
حالا من یه +25 براتون مینویسم حال کنین:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خجالت نمیکشین تو این ماهه پربرکت، جک +25 میخونین!
برین توبه کنین! 😐
ممنون بابت سایت خوبتون.بهترین سایت واقعا دوستی ها هستش.موفق باشید
عالی بودن خخخ