دوستی ها

ایکس چیف
  • Admin
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
  • 26636 بازدید
  • ۵ نظر

جدیدترین مجموعه جوک های بامزه و پیامک خنده دار 6 مرداد 1392

لطیفه و پیامک خنده دار  و جملات بامزه

لطیفه و پیامک خنده دار و جملات بامزه, اس ام اس های بامزه و طنز

 بابام نصفه شب اومده میگه کولر روشن نمیکنیااااا
بگو خب!

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه، معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،
لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
“بسم الله الرحمن الرحیــــم”
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
“اشهد ان لا اله الا الله”!
هیچی دیگه…
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!



یه شب مامانم از دستم عصبانی شد
گفت: خدایا اینو چرا شفا نمیدی؟
خدایی همچین با سوز گفت جیگرم آتیش گرفت،
خودمو رو ویلچر با دهن کج تجسم کردم 🙁

من: مامان شام چی داریم؟
مامان: چایی شیرین….
اینجوری نگام نکن ذلیل مرده..
همینه که هست…
حتما باید شام چلوکباب بخوری؟
میخوای همینجوری مثه خرس بمونی؟
عاقا من از شما میپرسم…
چیزی گفتم من ایا؟

واى واى واى!! اى خدا!!
من یه دختر خاله دارم قهوه و دوغ رو باهم مخلوط کرده
میگم چیکار میکنى؟؟
میگه قهوه باعث میشه آدم خوابش نبره
دوغ هم آدمو میخوابونه
میخوام بدونم این که میگن عالم خواب و بیدارى چطوره؟؟؟
اى خدااااا نمیدونم امیدى به خوب شدنش هست یانه؟؟

 داشتم خاله بازی دو تا دختربچه ی 5.6 ساله رو نگاه میکردم؛

یکی به اون یکی میگفت:

“ببین مثلا منُ تو خواهریم, بعد من بچه دار نمیشم, شوهرم هـــم معتاده..!!

همشم منُ میزنه….

ینـی کلکسیون بدبختی درست کرده بود واسه خودش. . .

دختـــرای نســـلِ ما که آرزوشـــــون شاهزاده ی سوار بر اسب سفید بود این شدن؛

واسه آینده ی این دختره خعععلی نگرانم…

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﺮﻭﺷﯽ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﻨﮓ ﺻﻮﺭﺗﯿﺘﻮﻥ ﺭﻧﮕﺒﻨﺪﯼ ﺩﺍﺭﻩ؟

هیچ فیلم ترسناکی نمی تونه من رو اونقدر بترسونه که وقتی از تاکسی پیاده میشم
احساس میکنم گوشی تو جیبم نیست!

به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه…

میگه اره! چرم مشهده. عموم از المان برام اورده… 😐

من نمیدونم اینایی که “آیا” رو مینویثن “عایا”

“آقا” رو مینویصن”عاقا”، “بله” مینویثن “بعله”؛

دغیغا چی رو میخوان صابط کنن!!؟

اثلا میخوام بدونم کدوم نحذط ثواد آموضی درس خوندن!!؟

والا ^_^

همسایمون اسم ساختمونش رو گذاشته باناسُل..!!

پیگیر شدیم، فهمیدیم داداشا شریکن؛ باقر و نادر سلطانی..

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﻢ ﻓﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺒﺮﻡ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ:
ﺑــﯿـــﺎ ﺑـــــﯿـــﺎ ﺑـــــﯿــــــﺎ ….
ﻧﯿﺎ، ﻟﻮﻟﻪ ﺁﺏ ﺷﮑﺴﺖ 😐

۵ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. وهاب محمدی :
    ۵ مرداد ۱۳۹۲

    سلام ادمین جان!
    راستی اگر می شود لطفا از این به بعد فایل ها و فیلم ها و آهنگ هایت را در سایت نیلوبلاگ آپلود کن چون نیلوبلاگ لینک مستقیم داره و پولی هم نیست و سرعت آپلود و دانلود بسیار بسیار بالایی دارد.آدرس قسمت آپلود سایت نیلوبلاگ به شرح زیر می باشد.
    http://www.niloblog.com/files
    باز هم مثل همیشه اس ام اس های خوب و باحال گذاشتی.
    امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت و موفق باشی!!!

  2. حسین :
    ۶ مرداد ۱۳۹۲

    سلام علیکم . شهادت رو تسلیت عرض میکنم خدمتتون

  3. علی (Alexmason) :
    ۷ مرداد ۱۳۹۲

    باحال بود!

    حالا من یه +25 براتون مینویسم حال کنین:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    خجالت نمیکشین تو این ماهه پربرکت، جک +25 میخونین!

    برین توبه کنین! 😐

  4. ali :
    ۵ فروردین ۱۳۹۷

    ممنون بابت سایت خوبتون.بهترین سایت واقعا دوستی ها هستش.موفق باشید

  5. چت روم :
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عالی بودن خخخ