دوستی ها

ایکس چیف

سوالات چهار جوابی پیرامون علت خلقت مردان (طنز)

علت خلقت مردان در قالب طنز

علت خلقت مردان (طنز)

خیلی ها مرد رو شاهکار عقلی آفرینش می دونند و برخی دیگه میگن بدون هیچ دلیلی باعث شده چنین موجودی پا به عرصه وجود بگذاره. بعضی ها مرد رو اسطوره رحمت می دونند اما عده ای دیگه این فرضیه نه چندان دور از ذهن رو قبول ندارند و تکامل مرد رو موجبات زحمت برای ساکنان نسوان زمین می دونند! خلاصه از اونجا که از این حرف و حدیث ها زیاده و نمیشه یهویی یکیشو قبول کنیم و چون میدونم که خیلی مشتاقید تا بدونید که آخه چی شده که این آقایون از عرش به فرش اومدند و یه جورایی پاشون به این زمین خاکی رسیده از شما دوستان دعوت می کنم سوالات چهار جوابی زیر رو از نظر بگذرونید. ببینید نتیجه ای عایدتون میشه؟! گمون نکنم ولی اگه شد ما رو بی خبر نگذارید …

.

چرا خدا مردها را آفرید؟
1. هدف خاصی نبود
2. گِل اضافه مونده بود
3. نسخه آزمایشی بود
4. اصلا کار خدا نبود


.
چرا خدا مردها را از روی زمین بر نمی دارد؟
1. از نظر خدا مردها وجود خارجی ندارند
2. مگه ما روی زمین مرد هم داریم
3. وجود اینگونه از درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد
4. حالا چه عجله ایه؟
.
اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟
1. چیز خاصی نمی آفرید
2. پیراشکی
3. خروس دریایی
4. فضای خالی
.
اگر جمعیت مردها منقرض شود چه می شود؟
1. مگه قراره اتفاقی بیافته
2. خارشتر کویر لوت که آفت نداره
3. اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد
4. یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر
.
چه وقت مردها عاشق می شوند؟
1. چه وقت مردها عاشق نمی شوند!
2. هر وقت مامانشون بگه
3. چون یکدفعه می شوند خودشان هم نمی دانند که کی می شوند
4. یک روز از همین روزا!
.
مردها چه وقت عشق قبلی خود را فراموش می کنند؟
1. در همون وقتی که عشق جدید خود را کشف می کنند
2. جدید و قدیم نداره فقط بازیگر نقش زن عوض میشه (قانون 4 نیوتن)
3. بستگی تام و تمام به میزان تستسترون دارد.
4. رابطه مستقیم با نظر مادر بزرگ کودک فهیم دارد.
.
مردها در مقوله ایجاد یک رابطه عشقی جدید در حکم چه چیزی هستند؟
1. فنر با ثابت بالا
2. پارچه استرچ
3. یک نوع ماده الاستیک با ساختار ناشناخته
4. کش تیرو کمان
.
مردها معمولا هر چند مدت یکبار عاشق می شوند؟
1. هر شب
2. هر وقت که خدا بخواد
3. هر وقت تستسترون بگه
4. سیکل خاصی ندارند
.
مردها وقتی تصمیم به ازدواج می گیرند چه کار می کنن؟
1. اون موقع نمی تونن کار خاصی بکنن!
2. تمام تلاششون رو می کنن که بتونن یک کاری بکنن!
3. به مامانشون می گن که یک کاری بکنه چون دیگه وقتشه که اونا رسما خیلی کارا بکنن!
4. می رن کلاس آمادگی جسمانی!
.
وقتی مردها تصمیم می گیرن ازدواج کنن چی می گن؟
1. چیزی نمی گن چون وقت عمله
2. وقت نمی کنن چیزی بگن
3. اولش چیزی برا گفتن ندارن ولی بعد که خرشون از پل گذشت نطقشون باز میشه
4. در این برهه از تاریخ طبیعی هیچ کس نمی فهمه که اونا چی می گن
.
مردها چطور زن زندگی شون رو می گیرن؟
1. با دست
2. با تور
3. با چنگول
4. با زبون
.
معیار مردها برای انتخاب همسر چیه؟
1. هر که پیش آمد خوش آمد
2. به روش جستجوی ترتیبی در لیست سیاه
3. ده بیست سی چهل
4. به قول مادر بزرگ پسر، دختر مثل پارچه می مونه هر روز یه مدل بهترش میاد، وامیستن بهترش بیاد
.
خب، خسته که نشدید؟ آخرش گرفتید که چرا خدا مردها را آفرید؟ نگرفتید؟! ای بابا عجب معمایی شدااااا … خداییش چند بار گفتید واقعــاً که، واقعــاً که! خیلی به مردها خندیدید؟! قد خوردن یه یخ در بهشت با طعم زرشک دلتون خنک شد!؟ اشکالی نداره ولی شاید شنیده باشید که میگن: خدا مردها را آفرید که گاهی خانمها را بخندانند و اغلب اوقات هم آنها را حرص بدهند!
.
از طنز منز که بگذریم یه جا نوشته بـود:
مرد از آن دسته معدود موجوداتی است که وقتی نمیبینی اش انگار چیز بزرگی کم داری چیزی قد تمام دوست داشتن هایت که به یقین با دیگران تکرار نمیشود.

علت خلقت مردان  علت خلقت مردان علت خلقت مردان

نکته آخر اینکه:

بی تعارف مردها سرور زنها هستند و شما خانمی که در حال خواندن این مطلب هستی هم قبول داری 😀

۵۶ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. فریال :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    خیلی قشنگ و باحال بود خوشم اومد

  2. مائده :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    روحمون شاد شد قشنگ…
    کاش یه جا بود جواب خانما رو هم میدین انقدر خودتونو گول نمیزدین.. بخدا.
    یعنی اگر جمله ی آخرو نمینوشتی شب خوابت نمیبرد؟!.. عیب نداره . شما هم یه حالی ببر از این مطلب…
    اتفاقا اون دوتا جمله ی آخر طنز بود نه بالاییاش 🙂

    • Admin :
      ۶ شهریور ۱۳۹۲

      حرف حق تلخه؟

  3. مائده :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    لابد تلخه که شما طاقت نیوردی دیگه!! 🙂

  4. اعظم :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    آخه ادمین جان این که حرف حق نیست که بخواد تلخم باشه

    • Admin :
      ۶ شهریور ۱۳۹۲

      پس حرف حق شیرینه. تصور زندگی در کره زمین بدون یک مـــــرد محاله و لا غیر.

  5. اعظم :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    همین طور که بدون زن زندگی غیره ممکن و محــــــــــــــــــــــاله داداش

    • Admin :
      ۶ شهریور ۱۳۹۲

      یه نکته جالب کشف کردم!
      مـــــــــــــرد رو میشه بزرگ کرد اما زن رو نه!
      هههه 😀

  6. مائده :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    شما زیاد خودتو اذیت نکن. قبلن کشف شده که
    ” مردا همیـــــــــــــشه بچن” شما هم حتما شنیدی این جمله رو.. 😀

    • Admin :
      ۶ شهریور ۱۳۹۲

      نخیر دو نفر به یک نفر نمیشه. معلوم نیس پسرا کجان.
      من رفتم اواخر شب میام. روز بخیر خانومای سرور دار (مردها)
      بای 😉

  7. مائده :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    رو رو ببینا…

    ظهر بخیر…

  8. گیتاریست :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    فقط 5 جمله :
    1) به نام خدا
    2) ابتدا خداوند مرد را آفرید
    3) خداوند زن را برای تنهایی مرد آفرید و لا غیر
    4) حالا برید دونبال بازیتون خانومای محترم
    5) پایان

  9. مجتبی :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    ادمین جان دمت داغه داغ.حا دادی به مولا.جمله آخرت ترکوند.
    ولی زن از باقیمونده گل آدم بوجود اومده ها.

  10. اعظم :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    کشفت درسته آقا ادمین چون زن همیشه بزرگ هست حتی تو دوران بچگی اما مـــــــــــــــــــــرد…

  11. رهگذر :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    مرد يعني تكيه گاهي امن. زن يعني آرامش. زن و مرد يعني 2 نيمه ي جدا، كه هيچوقت بي هم كامل نميشن.

  12. بهراد :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    کلا این مطلب مورد داشت…ولی خب از هرچه بگذریم سخن دوست(Admin)خوشتر است که گفت مردها سرور زنها هستن!

  13. amir2univers :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    ادمین اینقدر از زنا در مقابل مردا بد نگو
    اگه همین زنا نبودن مردا یک روز هم نمی تونستن زنده بمونن
    (سازمان حمایت از بنیان خانواده) 🙂

  14. رضا :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    سرور دار !!!
    خخخخخخخخخخ
    خیلی باحال ضایع شدن

  15. ارمان :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    مرد ها رو عشق است …. هواتو داریم ادمین

  16. باران :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    در متن نوشتین نعوذبالله غفلت خدا
    چرا ما بلد نیستیم شادی و تفریح سالم داشته باشیم؟
    آقای عزیز برا خندوندن مردم باید کفر گویی میکردی؟
    بعید میدونم منتشر کنی

    • Admin :
      ۷ شهریور ۱۳۹۲

      قصد پاسخ دادن به شما رو نداشتم ولی باید بگم به نظر میرسه شما از اون آدمهای! هستی که دم از خدا و پیغمبر میزنه اما در عمل…!
      شما میتونستی خیلی مودبانه و محترمانه بگی متن مشکل داره منم تصحیح میکردم.
      نهی از منکر هیچوقت اینطوری جواب نمیده! من متن رو به خاطر دوستم بهراد که گفت مشکل داره تغییر میدم نه به خاطر حرف شما.

      در پاسخ خطاب به همه دخترای با حجب و حیا و با دین و ایمان ایرانی باید بگم که من کوچیک و مخلص همه شون هستم و باکی هم ندارم.

  17. نرگس :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    اقای نسبتا محترم وقتی بزرگترین مردان تاریخ به بزرگی زنان اعتراف میکنن شما که حرفی واسه گفتن نداری :
    ناپلون : اینده به یک زن بسته است!
    پل سارتر : هر زنی از سر هر مردی زیاد است و…
    به قول معروف ادم میتونه پسر باشه ولی پسر نمیتونه ادم باشه . بچه دهنت بوی شیر میده هر وقت زن گرفتی اون موقع میفهمی سرور(زن) کیه؟!

    • Admin :
      ۶ شهریور ۱۳۹۲

      جنبه شوخی ندارید هر چی از دهنتون میاد نگید.

  18. مصطفی :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    سلام.عالی بود.
    بدجور حال دخترا رو گرفتی.

  19. اعظم :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    اینطوریه دیگه؟

  20. مائده :
    ۶ شهریور ۱۳۹۲

    ای بابا اومدیم دور هم شوخی کنیم. چرا نارحت میشین!؟!؟

  21. مائده :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    🙁
    ای بابا.. یه زمانی کل کل کردن تفریح سالممون بود اما الان کسی اعصاب نداره…!!
    هعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی…

  22. علی :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    خدایش اگر مردها نبودند زن برای غرغر کردن سر کی می رفتن ؟
    خدا زن ها را آفرید گفت مایه عذاب مرد را آفرید تا مرد را انتخاب کند ؟

  23. علی :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    خدایش یه پیغمبر و یا امام از زن نام ببرید ؟
    آقا نیست چون زن ها عقل خوبی ندارند؟
    راستی ما مرد ها نباشیم زن ها می ترشن !
    هاهاهاها

    • الناز :
      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

      خیلی به خودت مطمئنی آقا اگه ما زنا نبودیم شما میخواستید با کی باشید

  24. مائده :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    علی آقا بحث و دینیش کردی خدمتتون بگم که ذریه ی پیامبر اکرم(ص) از حضرت زهرا(س) هست…

  25. حالا هر کی :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    پیغمبرو امام واسه شما مردها اومده نه ما زن ها،اولا زن ها از همون اولش کامل بودن و هدایت شده نه مثل شما مردا که با کلی معجزه وکتاب آسمانیم هم هدایت نمیشین ثانیا”شما مردا حرف جنس خودتونم تو کتتون نمیره چه برسه به جنس مخالف ثالثا”ما زن ها نباشیم که همدیگرو زنده زنده تیکه پاره کردین ولی درنبود مرد زمین به بهشت برین تبدیل میشه:)

  26. رهگذر :
    ۷ شهریور ۱۳۹۲

    در جواب حالا هر کی : اينجور كه شما گفتين همه ي زن ها معصوم و بي گناه هستند و همشونم ميرن بهشت. دلايلتون خيلي خنده دار بود. كجاي منابع اسلامي اومده كه پيغمبر و امامان واسه هدايت مردها اومدند؟ اگه زن ها كامل بوند چرا برخي از امامان توسط زن ها به شهادت رسيدند؟ بله معلومه كه شما حرف خودتون رو خوب ميفهمين. همونه كه اصلا حسود نيستيد. همونه كه هر كاري دوست داريد بايد انجام بديد و كسي نبايد چيزي بهتون بگه آخه نيست زن ها كامل هستند.

  27. مائده :
    ۸ شهریور ۱۳۹۲

    جناب رهگذر شمابه من بگو کجای منابع اسلامی ما داریم زن از باقیمونده گل آدم بوجود اومده !؟!؟
    شما از یه چیز نقد میکنی همه رو بخون برادر من…
    دلایلتونم برای کامل نبودن زن هم به همون اندازه خنده داره! شما به جای دیدن اون خانم ها میتونی حضرت خدیجه (س) رو تو ذهنت بیاری… یا حضرت زینب(س) یا…. ما تو اسلام از این زنان کم نداریم..
    پس لطفا بحثو از فتواهای دینیتون خارج کنید..
    با تشکر.

  28. سعید :
    ۸ شهریور ۱۳۹۲

    ان را که عیان است چه حاجت به بیان است

  29. میلاد :
    ۸ شهریور ۱۳۹۲

    در خانواده نباید مردسالاری یا زن سالاری باشه بلکه باید خداسالاری باشه

  30. عزرائیل :
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

    فک می کنم توی دنیایی که مردها جاشونو دادن به زن ها و زن ها هم جاشونو دادن به مردها ، این بحث و جدل ها بیهوده باشه.
    فک کنم کلا مردممون مارک made in china رو یدک می کشن.همشون قلابی.چه م ر د و چه ز ن.
    🙁
    کاش هر چه زودتر امام زمان ظهر کنه تا ما مجبور نباشیم برای بوی گندی که جامعه اسلامی رو گرفته ماسک بزنیم.

    • عزرائیل :
      ۱۳ شهریور ۱۳۹۲

      واقعا راست میگی . حق با توئه.

  31. گیتاریست :
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

    همه گل پسرا و داداشای گلم….
    بیاید بحثو تموم کنیم
    مگه نشنیدید میگن نرود میخ آهنین در سنگ….
    همه یک صدا…..
    آره خانوما…کلا” شما خوبید………………………

    • علیرضا :
      ۴ آذر ۱۳۹۲

      ای دمت گرم گل گفتی .. آره خانوما … کلآ شما بهترید………………….

  32. ali0044 :
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

    همه ی این آتیشا از شومینه ی سهیل زبانه میکشه:d
    آخه سهیل این مطالب بحث و جدال بر انگیز چیه میذاری؟
    یا میان استقلالی ها و پرسپولیسی ها…
    یا میان زن ها و مردها…
    یا میان……………………….
    و هزاران گروه دیگه…
    سهیل پیشنهاد میکنم وقتی میخوای مطلب بدی به عنوان سایتت و عاقبت مطلب ات توجه کنی
    عنوان سایت : دوستیها
    نتیجه ی مطلب : دشمنی بین کاربران
    یا اسم سایتو بزار دشمنیها… یا مطالبی بزار که نتیجه شون اختلاف بین کاربران نباشه…

    • Admin :
      ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

      شرمندم اما اینا همه شوخی هست وگرنه من به تمام دوستانم در این سایت ارادت خاصی دارم.

  33. sara :
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲

    چرا بحثو اعتقادی میکنین!؟
    بیاین منطقی بهش نگا کنیم ما(زن و مرد) همگی انسانیم باهم مهربون باشیم…

    • ممد :
      ۷ آذر ۱۳۹۲

      بله هردو انسان هستیم ولی ازون اول مرد آدم بوده ولی زن
      .
      .
      .
      .
      .
      حوا

  34. سمیه :
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

    هر دو عین همیم. برای همین خدا گفته ازدواج کنید تا کامل بشید. بعضی از خانوما یکم شلوغش کردن. بابا این ادمین جان خواست یکم دوستان رو بخندونه. خیلی جدی نگیرید و بحثو به بیراهه نکشونید.
    با هم دوست باشید دنیا برای یک زن با مرد خیلی قشنگتره
    و دنیا برای یک مرد در کنار زن ارامش داره و قشنگ ترتر میشه
    این تر اضافی بخاطر حس ناسیونالیستیم بوده.
    درود بر همه ی مردان و زنان باظرفیت
    در ضمن هرگز توی شوخی اعتقادات رو وسط نکشید روی خوشی نداره

    • علیرضا :
      ۴ آذر ۱۳۹۲

      راستی اگه خانوما تو این دنیا نبودن خنده دیگه وجود نداشت..هه ه هه میگید نه یبار رانندگی خانوما رو ببینید…….

  35. علیرضا :
    ۴ آذر ۱۳۹۲

    خانومای محترم ؟ هه برید کتاب بخونید تا ببینید که زن ها از پهلوی چپ مرد خلق شده اند . میگید نه برید داستان آدم و حوا رو بخونید…….

  36. امیرحسین :
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    و خداوند زن را آفرید تا هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد

  37. امیرحسین :
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    ابتدا خدا زمین را آفرید و گفت: به به
    سپس مرد را آفردید و گفت : جانمی این آخرشه
    و سپس زن را آفردید و گفت: اشکال نداره آرایش میکنه

  38. امیرحسین :
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    خانم های عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیز
    زندگی بدون آقایون محاله
    شما زنا حتی نمیتونین یه استادیوم هم برین میدونین چرا؟ چون….
    فک کن دنیا مرد نداشته باشه و زنا برن سربازی، دختره یه نفرو میبینه داره میاد سمت سنگر میگه: مریم اون رو بزن میگه واییییییییی سوسک رو تفنگمه
    همه ی پســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا سرور همه ی دختران

    • ناصر :
      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

      دقیقا گل گفتی

  39. امیرحسین :
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    گر بمیرد دختری ، از قبر او روید گلی
    گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشوند
    به امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــید روزی که هیچ دختری نباشه

  40. مهدی :
    ۲۹ دی ۱۳۹۳

    سلام یکی از دلایلی که هنوز جهان سومی هستیم همین دعواهای بچه گانه هست
    کشور چین هم فضاپیما به سمت مریخ فرستاد ما اینجا هنوز سر دختر و پسر دعوا داریم

  41. الناز :
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    اگه زن ها نبودند مردا نه میتونستند لباس بشورند نه ظرف بشورند نه غذا بپزند در ضمن اگه زنا نبودند مردا میخواستند با کی عروسی کنند و یک عمر باهاش باشن اگه زن ها نبودند هیچ مردی حتی رنگ بچرو نمی دید بچه ای که خون اون تو رگاش باشه اگه خانما نبودند مردا به کی میخواستن شماره بدن و باهاش شوخی کنن میخواستن خواستگاری کی برن خواستگاری همجنسشون قبول کن عزیزم مردا بدون زنا نمیتون زنا هم بدون مردا یعنی رییس بودن این وسط کاره ای نیست مردا سرور زنان خب که چی

  42. Sazi :
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    اوکی ولی حس میکنم ادمین در معرض کمبود محبت و بی توجهی قرار گرفته بود که همچین چیزیو گذاشت…

    • Admin :
      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

      احساس تو و امثال تو پشیزی برای من اهمیتی نداره
      کسی که فرق شوخی و جدی رو نمیفهمه در اندازه ای نیست که من وقتم رو صرف جواب دادن بهش بکنم.
      این چند کلمه ای هم که نوشتم پشیمونم