- Admin
- ۰۷ مهر ۱۳۹۲
- جملات خنده دار
- 30032 بازدید
- ۷ نظر
متن ایمیل جالب و خنده دار طنز مجنون به لیلی
ایمیل طنز مجنون به لیلی
حــیــف ازان رابـطـه انـسـانـی — کـه چـنین شـد کـه خـودت میدانی
عـشــق وقـتـی بـشـود داتکـامی — حـاصلـش نـیـسـت بـجـز نـاکـامـی
نـازنـیـن خـورده مگـر گـرگ تورا؟ — برده یا “داتکام” و”دات اُرگ” تورا؟
ایمیل طنز مجنون به لیلی بــهــرت ایـمـیـل زدم پـیشـترک — جـای “سابجکت” نـوشـتم بـه درک ایمیل طنز مجنون به لیلی
بـه درک گـر دل مـن غمگین است — بـه درک گـر غم مـن سنگین است
بـه درک رابـطـه گر خورده تَـرَک — قـطـع آنـهم بـه جـهـنـم، بـه درک
آنـقـدر دلـخـور ازیـن ایـمـیـلـم — کـه بـه ایـن رابـطـه هـم بـی مـیـلم
مـرگ لـیـلی، نِت و مِت را ول کن — هـمـه را جای “اوکِی”، “کنسِل” کن
“اف” کـن کـامـپـیـوتـر را جـانـم — یـار مـن بـاش و بـبـیـن مـن “آنم”
اگـرت حـرفـی و پـیـغـامـی هسـت — روی کـاغـذ بـنـویـس بــا دسـت
نــامـه یـک حـالـت دیـگـر دارد — خـــط ِ تـو لـطـف ِ مـکـرر دارد
کرد “ریـپـلی” بـه لـیـلـی مـجـنـون — که دلم هست ازین “سابجکت” خون
بـاشـه فـردا تـلـفـن خـواهـم کـرد — هرچه گفتی کـه بکن خـواهم کـرد
زودتـر پـیـش تـو خـواهـم آمـد — هی مـرتـب بـه تـو سر خـواهـم زد
راسـت گـفتـی تـو عـزیـزم لـیـلـی — دیــگر از مــن نــرسـد ایـمـیـلی
نـامـه ای پـسـت نـمـودم بـهـرت — بـه امـیـدی کـه سـرآیـد قـهـرت







یوهاهاهاهاهاهاها!
خیلی خندیدم ! 😀
واقعا گل گفتی آقا ادمین !
خیلی خوب.
بـه امـیـدی کـه سـرآیـد قـهـرت… 🙁
خیلی عالی بودومرسی شاعر
جالب بود
خوب بود تشکر
جالب بود
قابل تأمل بود تا خنده دار….؛