- Admin
- ۰۹ آذر ۱۳۹۲
- اخبار
- 22199 بازدید
- ۱۲ نظر
ضمن عرض تسلیت و ابراز هم دردی به مردم بوشهر؛
مکالمه رایگان با سیمکارت ایرانسل در مناطق زلزله زده ی بوشهر
ایرانسل تا اطلاع ثانوی مکالمه و کارت شارژ رایگان در برازجان ارائه می کند
علیرغم وقوع زلزله 5.7 ریشتری در شهرستان برازجان استان بوشهر، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویسدهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوقالعاده میزان مکالمات درخواستی است.
.
30 دقیقه پس از وقوع زلزله، اولین گروه فنی در منطقه حاضر شده و از سرویسدهی پایدار شبکه در این مناطق اطمینان حاصل کرده است.
.
همچنین امکان مکالمه رایگان با سیمکارت های ایرانسل در مناطق زلزلهزده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکین حاضر در این منطقه عرضه کرده است. ضمن آنکه توزیع سیم کارت رایگان ایرانسل نیز در این مناطق آغاز شده است.







مگه زلزله اومده ؟
عمو یادگار رو میشناسی؟!
نمیدونستم
ولی واقعا ناراحت شدم
کاش مام اونجا بودیم :d
ااا چرا همه با این کاربر مخالفین
حیف واقعا حیف زودتر میدونستم به دوستم می گفتم واسم کارت شارژ بگیره بفرسته
🙁 اه
کلافه کرد ما رو ایرانگل
یا sms میره ولی نصفه
یا sms نمیره ولی تایید ارسال میاد
حالا می خوایم دوباره ارسال کنیم که بره دوباره بازم نمیره جالبه ایندفعه تایید نمیاد دوباره همینو تکرار می کنی جالبتر تایید میاد ولی بازم واسه طرف نرفته
یا مثلا sms میدی میره واسه طرف دیگه واسه ادم کوفت میشه نه به اونی که نمیرفت حالا 6 تا 6 تا میره
یا sms الان میدی 5.6 ساعت بعد میره
این طوری بگم یکی در حال مردنه گوشی داره و ایرانگل هم باشه خودشو مرده حساب کنه بهتره ….
مهدی جان آروم باش خودت فهمیدی چی گفتی !؟!؟!؟!
ای کاش تا این اتفاقا نیافتاده به فکر همدردی با مردم باشند نه وقتی که مردم ازبین میرن و به بدبختی و فلاکت می افتن ، به قول شاعر زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
سلام به همه دوستان.خاستم اطلاع رسانی کنم که تا دیروز مجانی بود و الان دیگه مکالمه رایگانی ومود نداره.عزیزی که میگی کاش ما هم اونجا بودیم واقعا دوس داشتی اینجا بودی و خدایی نکرده … واسه چند دقیقه مکالمه رایگان؟؟شاکر خدا باشین و از این دعاها واس خودتون نکنین.از پریروز نا همین چند دقیقه پیش مرتب هر چند دقیقه زلزله میزنه.مردم آرامش ندارن.از ترس شبا چادر میزنن تو خیابون و پیاده رو ها می خوابن.خیلیا عزیزاشون رو از دست دادن.خیلیا خونه،ماشین،وسایل.ببخشید اینقد حرف زدم.مرسی.(رضا از برازجان)
پس چرا ایرانسل تو زلزله ی آذربایجان از این خوش خدمتی ها نکرد؟
آدم واقعا اینجا معنی تبعیض تژادی رو می فهمه
مرگ بر آپارتاید
داداش بالاخره باید از یک جا شروع کرد.{امیدوارم متوجه منظورم شده باشی} به همین راحتی اتهام میزنی.
یعنی چی ؟ چی میگی دوست عزیز ؟ چرا به نژاد و از این اراجیف ربطش میدی هان ؟ اگه قضیه بخواد سر این باشه اینو بدون که سال گذشته هم آذربایجان زلزله داشت هم بوشهر یعنی اینو یادتون رفته ؟ پارسال هر دو شهر آذربایجان و بوشهر زلزله داشتند توی آذربایجان ورزقان اگه درست گفته باشم توی بوشهر هم شهر کاکی زلزله داشت تا اینجا درست ؟ اگر قضیه سر این چرت و پرتا باشه باید بگم که ورزقان واسه اونایی که سربازی داشتن یا معاف شدند یا سربازی اونا حذف شد بعلاوه ی اینکه براشون توی کنکور 92 سهمیه مناطق زلزله زده به کار رفت اونوقت به کاکی بوشهر که زلزله زد هیچی از این موارد شاملش نشد
شما هم سرتو نکن توی برف بگو تبعیض نژادی طوری میگی تبعیض نژادی که کشور جداگونه ای رو داری میگی تا وقتی که ماها این افکار مسخره رو توی سرمون داریم پیشرفت نمیکنیم حرف از کمک و یاری به هموطن میاریم میگیم تبعیض نژادی من بوشهری وقتی گفتن ورزقان زلزله اومد واسشون گریه کردم اونوقت شما چنین حرفی میزنی ؟ لعنت بر من اگه بخوام روزی حق رو نبینم و روی تعصب فامیلی یا دوستی یا نژادی و همه ی این چرت و پرت ها حرف بزنم
(شرمنده ادمین جان همینا حقیقت مطلب بود توهینی هم توش نیست )
با تشکر
سیم کارت رایگان میده الان بعد از سرو سامون گرفتن این سیم کارتها دیگه که رایگان نیست یه جوری از خجالته این چند وقت خدمات رایگانش در میاد نگران نباش. ایرانسل و من میشناسم…. بعله