دوستی ها

ایکس چیف
  • Admin
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۳
  • 39645 بازدید
  • ۳۵ نظر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پژمان جمشیدی به نام فرشته

با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

موزیک: اشکان خاشائی / آهنگساز: فرشاد فارسی / تولید کنند: علی اوجی

برای دانلود این ترانه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

DVDPLANET TrainBit

حجم: 6.9 مگابایت

کیفیت: 320

Danlod Ahange Jadid

Pejman Jamshidi – Fereshteh

۳۵ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. آرین :
    ۱ فروردین ۱۳۹۳

    دمت گرم داداش سهیل

  2. ناآشنا :
    ۱ فروردین ۱۳۹۳

    خوبه….منم تو حموم قشنگ می خونم البوممروبرای 13به دربدم بیرون

  3. ساناز :
    ۱ فروردین ۱۳۹۳

    کمرم شکست!
    من هم برم یه آهنگ بخونم تا دیر نشده.
    فردا باید منتظر آهنگ پرویزمظلومی فیت علی دایی باشیم

  4. hosein :
    ۱ فروردین ۱۳۹۳

    دمت گرم داداش سهیل

  5. mahdi :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    چرا به همه مجوز خوانندگی میدن؟

    • یه بنده خدایی :
      ۲ فروردین ۱۳۹۳

      مجوز کجا بود!!! هر کی از جاش بلند میشه میره اهنگ میده بیرون

  6. NEYMAR :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    دمت گرم داش سهیل حال دادی اساسی.
    تایادم نرفته من فردا اهنگ بخونم توسایتت میزاری؟

  7. man :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    آخرش ما نفهمیدیم پژمان جمشیدی چی کارس دقیقا ؟؟!!!

    • ناصر :
      ۲ فروردین ۱۳۹۳

      همه کاره و هیچ کاره.

    • فائزه :
      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      دقیقا فوتبالیست و بازیگر و خواننده مشکلی دارید؟

  8. mehrad :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    چرا ایرنیا بازیگراشون اینظورین؟اخه چرا؟هر کی یه فیلم بازی میکنه ضرت یه اهنگ میده؟بازیگرا تموم شن راننده اتوبوسام اهنگ میخونن

    • Moh3en :
      ۲ فروردین ۱۳۹۳

      این حرکتا مختص بازیگرای ایرانی نیست.خیلی از بازیگرای خارجی هستن ک موزیک هم کار میکنن(یا برعکس).مثه Eminem,50cent.jennifer و …
      فقط فرقشون اینه ک اونا تو کارایی ک میکنن حرفه ای هستن و کاراشون خوبه,ولی ایرانیا تو هیچکدوم خوب نیست!!نمونش گلزار!!بازیش ک خوب نیس ب کنار,صداشم غوز بالا غوز شده!!!!
      پژمان جمشیدیم ک…
      بگذریم 😐

    • Hamid :
      ۲ فروردین ۱۳۹۳

      پژمان جمشیدی اولا فوتبالیست بوده دوما 4 یا 5 سال قبل از اینکه تو پژمان بازی کنه یه آلبوم آماده کرده بود که بده بیرون ولی به دلایلی نداد

    • amir :
      ۳ فروردین ۱۳۹۳

      اون وقت ببخشید به کسی که یه دون فیلم بازی میکنه می گن خواننده اونم سینمایی تازه به عنوان بازیگر نقش هزارم (فیفتی سنت و امینم)

  9. علیرضا :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    شهر که بی کلانتر بشه پژمان جمشیدی هم خواننده میشه:))

    • reza :
      ۴ فروردین ۱۳۹۳

      هر احمقی اومد خواننده شد , قیافش شبیه لباس اتو نکشیده میمونه

  10. man :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه
    حکایت این خواننده ها شده

  11. erfan :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    کار موسیقی ما به جایی رسیده که هر کی بلند میشه با کمال پررویی میگه من خواننده ام . خدا به دادمون برسه.

  12. حمید :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    سلام
    هر کسی میتونه بره بخونه … آهنگش قشنگه …. صداش هم برای بار اول خوبه … جای پیشرفت داره… کم کم 5 تومن خرج یه ترک آهنگ میشه… اگه دارین بسم الله

  13. سلیمان :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    واقعا استعداد هاش پایان ناپذیره چشم حسوداش کور بشه.

    • امیر :
      ۳ فروردین ۱۳۹۳

      بات موافقم حرف دلم رو زدی دمت گرم

    • baran :
      ۳ فروردین ۱۳۹۳

      وااا مثلا كسايي كه ميگن اينا خوب نمي خونن حسوديشون ميشه…
      مثلا برا چي بايد حسودي كنن…
      هم سنن … هم كارن…
      كار مسخره ايه…هر كي دوست داشته باشه خواننده بشه…
      واسه اينه كه هر روز سطح اهنگا داره مياد پايين

    • ساناز :
      ۳ فروردین ۱۳۹۳

      چرا از رو هوا نظر میدین؟
      کجای این استعداد داره؟
      آهنگ این رو با احسان خواجه امیری مقایسه کنی میفهمی استعداد یعنی چی.
      یه جور نیگه استعداد انگار… .
      بازیکن خوبی که نبود.
      بازیگر خوبی که نبود.
      ولی اگه عمیق تر بنگریم میفهمیم که کار خوبی میکنن.
      اینجوری قدر خواننده هامون رو میدونیم.(بیشتر به چشم میان).

  14. ایمان :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    واقعا داره اون روزی که تعداد شنونده ها از خواننده ها بیشتر میشه میاد
    آخه یعنی چی مگه این فوتبالیست نبود ؟
    یه فیلم بازی کرد شد خواننده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حتماً چند وقت دیگه کارگردان هم میشه !!!!!!!

  15. عاطفه :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    سلام واقعا زیبا بود اقای جمشیدی من۱۳سال دارم واز صدای شما خوشم میاد

  16. امیر :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    دستتون درد نکنه، شنیدنی بود

  17. mitra :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    عالی بود من بکی از طرفدار های پر و پا قرس پژیم بعضیا نه حسودیشون میشه این نظرارو میدن

  18. (((AmiRaLi))) :
    ۳ فروردین ۱۳۹۳

    خدایی از خیلی از این موزیک هایی که ما امروزه گوش میدیم بهتر بود از لحاظ ریتمینگ خوندن تنظیم موزیک کلا کار خوبی بود بابا بخدا خیلی از خواننده ها همینم بلد نیستم الان تو میلاد و اریکه دارن هر شب صدا ول میدن بیرون
    ادمین جان دمت گرم لنگه نداره سایتت
    یه قالب تو مایه های Metro هم بذاری تمومه دیگه(نظر شخصی)

  19. فاطمه :
    ۳ فروردین ۱۳۹۳

    فقط عالی بود همین رو میتونم بگم .

  20. عاطفه :
    ۳ فروردین ۱۳۹۳

    بازم منم اقای جمشیدی امید وارم از این بهتر شوید

  21. تنها :
    ۳ فروردین ۱۳۹۳

    هرکی ازپشت کوه بلند میشه میاد اهنگ میده بیرون کم مونده بهنام تشکر هم با اون صداش بیاد اهنگ بخونه

  22. سارا :
    ۴ فروردین ۱۳۹۳

    هرکی حسوده وخودش بی هنره به جای اینکه روخودش کارکنه گیرمیده به این واون نمونشم اونایین که چش ندارن موفقیت بقیه روببینن.دمت گرم پژمان جون که ازهرپنجت یه هنرمیریزه.واقعاادست مریضاد.

    • Nima :
      ۴ فروردین ۱۳۹۳

      ممنون سارا حرف حق رو زدی مرسی دمت گرم

  23. فرشته :
    ۴ فروردین ۱۳۹۳

    به نظر من هر کی هنری داره باید نشون بده حالا ایشونم همینکارو کرده.حالا یکیش خوب یکیش بد.من که شعرشو دوست داشتم.خییییلی

  24. امیر حسین :
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    بعضی ها جنبه داشته باشید.هر کی میتونه بره آهنگ بخونه.مشکلی نیست اگه میتونه!!