- Admin
- ۰۱ فروردین ۱۳۹۳
- ترانه
- 39645 بازدید
- ۳۵ نظر
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پژمان جمشیدی به نام فرشته
با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال
موزیک: اشکان خاشائی / آهنگساز: فرشاد فارسی / تولید کنند: علی اوجی
برای دانلود این ترانه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید
…
حجم: 6.9 مگابایت
کیفیت: 320
Danlod Ahange Jadid
Pejman Jamshidi – Fereshteh







دمت گرم داداش سهیل
خوبه….منم تو حموم قشنگ می خونم البوممروبرای 13به دربدم بیرون
کمرم شکست!
من هم برم یه آهنگ بخونم تا دیر نشده.
فردا باید منتظر آهنگ پرویزمظلومی فیت علی دایی باشیم
دمت گرم داداش سهیل
چرا به همه مجوز خوانندگی میدن؟
مجوز کجا بود!!! هر کی از جاش بلند میشه میره اهنگ میده بیرون
دمت گرم داش سهیل حال دادی اساسی.
تایادم نرفته من فردا اهنگ بخونم توسایتت میزاری؟
آخرش ما نفهمیدیم پژمان جمشیدی چی کارس دقیقا ؟؟!!!
همه کاره و هیچ کاره.
دقیقا فوتبالیست و بازیگر و خواننده مشکلی دارید؟
چرا ایرنیا بازیگراشون اینظورین؟اخه چرا؟هر کی یه فیلم بازی میکنه ضرت یه اهنگ میده؟بازیگرا تموم شن راننده اتوبوسام اهنگ میخونن
این حرکتا مختص بازیگرای ایرانی نیست.خیلی از بازیگرای خارجی هستن ک موزیک هم کار میکنن(یا برعکس).مثه Eminem,50cent.jennifer و …
فقط فرقشون اینه ک اونا تو کارایی ک میکنن حرفه ای هستن و کاراشون خوبه,ولی ایرانیا تو هیچکدوم خوب نیست!!نمونش گلزار!!بازیش ک خوب نیس ب کنار,صداشم غوز بالا غوز شده!!!!
پژمان جمشیدیم ک…
بگذریم 😐
پژمان جمشیدی اولا فوتبالیست بوده دوما 4 یا 5 سال قبل از اینکه تو پژمان بازی کنه یه آلبوم آماده کرده بود که بده بیرون ولی به دلایلی نداد
اون وقت ببخشید به کسی که یه دون فیلم بازی میکنه می گن خواننده اونم سینمایی تازه به عنوان بازیگر نقش هزارم (فیفتی سنت و امینم)
شهر که بی کلانتر بشه پژمان جمشیدی هم خواننده میشه:))
هر احمقی اومد خواننده شد , قیافش شبیه لباس اتو نکشیده میمونه
آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه
حکایت این خواننده ها شده
کار موسیقی ما به جایی رسیده که هر کی بلند میشه با کمال پررویی میگه من خواننده ام . خدا به دادمون برسه.
سلام
هر کسی میتونه بره بخونه … آهنگش قشنگه …. صداش هم برای بار اول خوبه … جای پیشرفت داره… کم کم 5 تومن خرج یه ترک آهنگ میشه… اگه دارین بسم الله
واقعا استعداد هاش پایان ناپذیره چشم حسوداش کور بشه.
بات موافقم حرف دلم رو زدی دمت گرم
وااا مثلا كسايي كه ميگن اينا خوب نمي خونن حسوديشون ميشه…
مثلا برا چي بايد حسودي كنن…
هم سنن … هم كارن…
كار مسخره ايه…هر كي دوست داشته باشه خواننده بشه…
واسه اينه كه هر روز سطح اهنگا داره مياد پايين
چرا از رو هوا نظر میدین؟
کجای این استعداد داره؟
آهنگ این رو با احسان خواجه امیری مقایسه کنی میفهمی استعداد یعنی چی.
یه جور نیگه استعداد انگار… .
بازیکن خوبی که نبود.
بازیگر خوبی که نبود.
ولی اگه عمیق تر بنگریم میفهمیم که کار خوبی میکنن.
اینجوری قدر خواننده هامون رو میدونیم.(بیشتر به چشم میان).
واقعا داره اون روزی که تعداد شنونده ها از خواننده ها بیشتر میشه میاد
آخه یعنی چی مگه این فوتبالیست نبود ؟
یه فیلم بازی کرد شد خواننده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتماً چند وقت دیگه کارگردان هم میشه !!!!!!!
سلام واقعا زیبا بود اقای جمشیدی من۱۳سال دارم واز صدای شما خوشم میاد
دستتون درد نکنه، شنیدنی بود
عالی بود من بکی از طرفدار های پر و پا قرس پژیم بعضیا نه حسودیشون میشه این نظرارو میدن
خدایی از خیلی از این موزیک هایی که ما امروزه گوش میدیم بهتر بود از لحاظ ریتمینگ خوندن تنظیم موزیک کلا کار خوبی بود بابا بخدا خیلی از خواننده ها همینم بلد نیستم الان تو میلاد و اریکه دارن هر شب صدا ول میدن بیرون
ادمین جان دمت گرم لنگه نداره سایتت
یه قالب تو مایه های Metro هم بذاری تمومه دیگه(نظر شخصی)
فقط عالی بود همین رو میتونم بگم .
بازم منم اقای جمشیدی امید وارم از این بهتر شوید
هرکی ازپشت کوه بلند میشه میاد اهنگ میده بیرون کم مونده بهنام تشکر هم با اون صداش بیاد اهنگ بخونه
هرکی حسوده وخودش بی هنره به جای اینکه روخودش کارکنه گیرمیده به این واون نمونشم اونایین که چش ندارن موفقیت بقیه روببینن.دمت گرم پژمان جون که ازهرپنجت یه هنرمیریزه.واقعاادست مریضاد.
ممنون سارا حرف حق رو زدی مرسی دمت گرم
به نظر من هر کی هنری داره باید نشون بده حالا ایشونم همینکارو کرده.حالا یکیش خوب یکیش بد.من که شعرشو دوست داشتم.خییییلی
بعضی ها جنبه داشته باشید.هر کی میتونه بره آهنگ بخونه.مشکلی نیست اگه میتونه!!