- Admin
- ۰۱ فروردین ۱۳۹۳
- ترانه
- 81119 بازدید
- ۳۴ نظر
دانلود آهنگ جدید، چند زبانه و فوق العاده زیبای فصل بهار با صدای مشترک:
سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده، مرتضی پاشایی، مهدی یراحی و پیام عزیزی
ترانه و ملودی: حسین کریمی / تنظیم و میکس: معین راهبر / عود: ابراهمیم علوی
جفتی و آواز محلی بندری: قنبر راستگو / کمانچه: احسان نی زن / مستر: کوشان حداد
برای دانلود این موزیک بسیار شنیدنی به ادامه مطلب مراجعه کنید
…
دانلود فایل تصویری با فرمت MP4
…
با آهنگ با فرمت MP4
حجم: 9.2 مگابایت
کیفیت: 320
Download Music Jadid
Various Artists – Fasle Bahar







ممنون ادمين
شعرش زيبا بود ♥
عالیییییییییییییییییییییی
سلام به همه عیدتون مبارک
آقا این آهنگ تصویریش خیلی با احساس تر بود و من دیشب تا حالا کلی گشتم ولی گیرش نیاوردم از ادمین عزیز تقاضا دارم یه جوری موزیک ویدئو این آهنگو گیر بایره و بزاره که دانلود کنیم
با تشکر از سایت خوبتون ممکنه کلیپ تصویریش رو هم بذارین؟
سلام و تشکر
سال نو همه مبارک-لطفا تصویری این کلیپ زیبا رو هم بذارید
ادمین ویژه برنامه سال تحویل شبکه 1 و 2 رو میذارری ؟؟
شبکه 2 که تا ساعت 12 شب چرت بودش و بعد از اون یه ذره بهتر شد ولی ویژه برنامه شبکه 5 مثل اینکه قشنگ بوده کارگردانش هم رامبد جوان بوده….ادمین اگه می شه ویژه برنامه شبکه 5 رو بزار.عیدتون هم مبارک….
داداش کجاش چرت بود ؟ مرتضی پاشایی اومد چرت شد ؟؟
سلام عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین یه سوال از اقا عرفان شبکه 2 مرتضی پاشاییو اورده بود ؟
الان چون مرتضی پاشایی اومده قشنگ بود؟؟من برنامه شبکه 2 رو ندیدم (3 رو دیدم)ولی هر وقت که زدم کانال 2 یا داشتن توش گریه می کردن یا آزاده نامداری و فرزاد حسنی به هم دیگه تیکه می انداختن:دی ولی از ساعت 12 که امین حیایی و بقیه اومدن یه ذره جالب تر شدش….با برنامه شبکه 3 خیلی حال کردم و مرتضی پاشایی رو هم ندیدم توی شبکه 2.من الان فقط دنبال برنامه شبکه 5 هستم.
خوب بود
اگه بشه تصویریش رو بزاری که بهترم میشه
بهترین آهنگ عمرم بود
مرسسسسسسسسسسسی
سلام عیدتون مبارک لطفا تصویریشو با کیفیت بالای خود تلویزیون بذارید من مسافرتم امکان ضبط کردنشو ندارم ممنون میشم
داداش نوکرتم اگه میشه یه وب سایت هم واسه موزیک ویدئو و ترانه بگذار که اگه فیلتر هم بشه ایرادی نداشته باشه چون این موزیک ویدئو که گذاشتی کیفیت عالی بود حجمش هم کم ؛ کلی حال کردم تو رو خدا یه وب هم برای چیزای غیر مجاز بگذاز ما رو از دست حجم های بالای 100 راحت کن…
مرسی.
مرسی ادمین عزیز که فایل تصویری رو گذتشتی اگه تونستی کیفیت بالاشم بزاری واقعا عالی میشه
واقعا ممنون
فوق العاده ای دستت درد نکنه <3
سلام خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنونم واقعا لطف کردید
دستتون گل
با تشکر اگه میشه کلیپ تصویری با کیفیت عالی بذارین
وااااااااای مهشره خیله دستتون درد نکنه
اين آهنگ مال ناصريا بود…..
خرابش كردن بخدا اينا…..
ادمین جان تصویری با کیفیت بالاتر از اینم هست؟
فعلا که گیر نیاوردم.
سلام از سایت تبیان میتونین تصویریشو گیر بیارین منم اونجا تصویریشو دیدیم
سلام این بار 10که میشنومش وباره 61که ازاپارات تصویرشومیبینم واقعا ممنونم مرسی .دوستان من از طریق اپارات تصویرش رودیدم امیدوارم شماهم بتونید موفق باشید.
گوگل یایاهو فرقی نداره اپارات رو سرچ کنید بعد تیتراژپایانی برنامه سه ستاره رو بزنید براتون مییاره موفق باشید
سلام خیلی ممنون واقعا عالی بود
ادمین یکی دیگه هم هس عایا؟؟؟؟؟؟
سلام ببخشید نمیدونم اهنگ تصویریش لینک دانلودش بالا نمیاد چکرکنم….
سلام
تست شد سالم بود.
ممنون عالی بود
راستی یادم رفت امید وارم همه این خواننده ها موفق باشند و امید وارم مرتضی روحش شاد باشه.
فقط اون دو قسمتی که مرتضی خونده رو خییییییییییییییییییییلی دوست دارم .
خیلی قشنگه فوق العاده بوده
مرتضی عزیز خیلی خوب خونده واقعاحیف شد روحش شاد ویادش گرامی.