دوستی ها

ایکس چیف
  • Admin
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۳
  • 26632 بازدید
  • ۲۲ نظر

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو

با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

 آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو

ترانه ای از فرزاد حسنی با آهنگسازی و تنظیم میلاد ترابی

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه نمائید

DVDPLANET TrainBit

حجم: 7.2 مگابایت

کیفیت: 320

Danlod Ahange Jadid

Shahram Shokoohi – Mano To o Sale No

۲۲ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. علیرضا :
    ۱ فروردین ۱۳۹۳

    لطفا ترانه تیتراژسه ستاره رو حتما بگذارید

  2. علیرضا :
    ۲ فروردین ۱۳۹۳

    مدیران و گردانندگان وب سایت دوستی ها ، به سهم خودم سال نو را شادباش عرض می کنم ، امیدوارم در سال جدید هر روز نو و پیروز باشید.
    بیش از هفت ماهه که از سایت شما استفاده می کنم
    کمترین کار این بود که تشکر کنم و تبریک بگم

    • Admin :
      ۲ فروردین ۱۳۹۳

      سلامت باشی. سپاسگذارم

  3. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    بله درست شده.
    بازم ببخشید.
    شما ادمین سایت هستید؟

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      بله بنده خدمتگذار شما و سایر دوستانم.

  4. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    اختیار دارید. خیلی خوشبختم.
    پس اگه میشه یک دیکشنری برای موبایل معرفی کنید اگه میشناسید. سیستم عاملش جاوا هست. دارید تو سایت؟

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      چون تازه به این سایت تشریف آوردید و از قوانین اطلاع ندارید خدمتتون بگم که کامنت های بی ارتباط با هر مطلب حذف میشه مثل کامنت های قبلی شما.
      درخواست ها رو هم فقط از صفحه تماس با ما ارسال کنید تا در نوبت پیگیری قرار بگیره.
      دیکشنری اندروید رو قبلا گذاشتم و جاوا خیلی کم هست و اگر باشه زیاد جالب نیست.

  5. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    خیلی ممنون که جواب دادید.
    من الان لازم داشتم اگه از همین جا پیگیری می کردید بهتر نبود؟
    البته اینکه ربطی به موضوع نداشت حق با شماست.
    سال خوبی داشته باشید. شب خوش

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      خواهش میکنم. عیدتون هم مبارک 😉

  6. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    عید شما هم مبارک. 😉
    بازم سر میزنم به سایتتون.خوشم اومد. سایت پر محتوایی دارید.

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      لطف دارید. با حضور شما بهتر هم میشه 🙂

  7. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    خیلی ممنون.
    راستی این آهنگ رو هم دانلود کردم ولی اجرا نشد. میدونید مشکلش چیه؟

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      آهنگ مگه میشه اجرا نشه!؟ با پلیرهای نظیر VLC یا MCP یا KMPlayer باز کنید.

  8. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    آره خب نشد دیگه.
    با km و media player امتحان کردم.

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      چه اروری میده؟

  9. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    از دست این سرعت! نشد عکسشو آپلود کنم.

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      عزیزکم فردا هم روز خداست. من خیلی کم پیش میاد جواب بدم و امشب به خاطر اولین حضور شما پاسخگو بودم.
      فردا بفرستید در خدمتم.

  10. بهار :
    ۵ فروردین ۱۳۹۳

    ببحشیدوقتتون رو گرفتم.
    فردا اگه شد تو همین لینک میذارم. لطفا جوابشو بدید. ممنون. شب بخیر.

    • Admin :
      ۵ فروردین ۱۳۹۳

      چشم. شب بخیر

  11. آرامش :
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳

    خدا شانس بده 😐
    ما که نداشتيم……

  12. فریماه :
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳

    ادمین بهار از دوستانه؟ :))

    • Admin :
      ۱۲ فروردین ۱۳۹۳

      نه از یوزرهای جدید هست. چطور؟