- Admin
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
- ترانه
- 35299 بازدید
- ۲۲ نظر
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند به نام بارون
ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی / آهنگ و تنظیم: میلاد ترابی
دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه …
…
حجم: 8.8 مگابایت
کیفیت: 320
Download Ahang Jadid
Mehdi Ahmadvand – Baroon







ادمین جان خبر نداری آلبومش کی میاد؟
من فقط پیگیر آلبوم و آهنگ های چاوشی و شادمهر هستم. بقیه رو نمیدونم.
البوم مهدی احمدوند به نام از این ساعت ۱۵ مرداد منتشر می شود
سهیل جون اولین سایتی باش که آهنگ نفس بکش شادمهر را منتشر میکنهههه
لایـــکـــ
دمت گرم ادمین
عشق است چاووشی و شادمهر و محسن یگانه
آهنگ های شادمهر تو سایت قرار نمیگیره آقا حامد
البومش 15 مرداد میاد
تشکر از دوستان
آهنگسازی و تنظیم و صدای مهدی احمدوند عالی بود
ولی شعرش خیلی ضعیف بود
بی صبرانه منتظر آلبوم جدید مهدی احمدوند هستم
15 مرداد
استاد شادمهرو عشقه….آهنگ جدیدش به نام ( نفس بکش ) بزودی…..
قبلا عاشق کاراش بودم ولی الان نه دوساله همش دروغه حرفاش امروز فردا میکنن واسه البوم
ملت مسخره ایشون نیستن
جدیدا هم چندتا اهنگ دزدی داده
بعد میگه ازم دزدین
قبول همه دزد ولی شما قضاوت کنین
زمانی که یگانه آهنگ دوستت دارم رو داد حدود دوسال پیش
حالا چند ماه پیش احمدوند آهنگ ستاره رو داده کاور اون آهنگه تابلوئه لابد یگانه هم دزدیده ازش
زمانی که یگانه میخوند فکر کنم احمدوند پنجم دبستان بود
قربونت مدیر تایید کن
تقصیر مهدی احمد نیست که امروز فردا شد آقا مسلم بی خود جو سازی نکن لطفا!ایشون با شرکت … قرار داد بسته و این شرکت بد قول بوده و به نظر من مهدی احمدوند تک بوده و خواهد بود
حالا زمان پخش به کنار
قضیه دزدی ها چیه
هر روز میگه ازم اهنگ دزدیدن
یا میگه این اهنگ کار من نیس
پس چطور صداش فیت شده
دوست عزیز اینا همش اسم و رسم سازیه که بگیم بله دشمن داره
وگرنه چرا چاووشی و بقیه نمیگن ازمون دزدی شده
داداش مسلم فازت سنگینه دایی؟
کی همیشه گفت ازم دزدی کردن
اون و سامان چون صداشون تکه تو ایران بعضیا نمیخوان پیشرفت کنن به خاط همین شایعه سازی میکنند
عشق است این دو تا
با تشکر از ادمین جان که اهنگ رو گذاشتند
اگه کیفیت 128آهنگها هست ممنون میشم در کنار این کیفیت بزارید
حجم کیفیت 320کمی بالاست و اینترنت ما هم کنتور میندازه عجیب
مرسی
یه خورده از اون فضای تکراری و خسته کننده اومده بیرون
وقتی تنظیم و آهنگسازی داخل رو گوش میدم میفهمم واقعا یه خواننده و آهنگسازی مثل شادمهر چه جایگاه بزرگی داره
شادمهر وقتی مثل اینا تازه کار بود چی میخوند؟؟؟
ترک های نابی مثل “مسافر” “هزار و یک شب” “حدیث مهربونی” “علامت سوال و…
و هیچ وقت تکراری و کلیشه ای نخوند و نخواهد خوند
و یک نوآور و صاحب سبک قهار در زمینه موسیقیست که خواننده های درجه یک ما ازش تقلید می کنن
واقعا زنده باد شادمهر که به موسیقی داخل جهت داد
حالا چی میشد یه ساز زنده یه گیتار مثلا توش میزد
صدای زیر این آهنگ خوب نیست.
بخدا با اف ال استدیو راحت میشه درستش کرد
ولی در مقایسه با کارای قبلی مهدی احمدوند واقعا تکه
بخصوص اونجاش که شادمهری میگه:فنجون قهوه م خالیه
شما اینارو با شادمهر مقایسه میکنی؟
اینا باید برن سر کلاس شادمهر بشینن درس پس بدن.
اینم هرچی از معروفیتش داره از سامان جلیلی داره.
راستی آقا سهیل چرا آهگ های سامان جلیلی رو نمیذاری؟
نمیشناسمش.
وا مگه میشه!!!!
مهدی احمدوند اول آهنگ های سامان جلیلی رو تنظیم میکرد بعد سامان جلیلی یه دونه آهنگ باهاش خوند اینم اومد روکار.
یکی از اهنگ هاش رو بگیر گوش کن پشیمون نمیشی در ضمن مجوز هم گرفته.
من کلاً زیاد اهل آهنگ گوش دادن نیستم مگر واقعا زیبا بخونه مثل خوانندگانی که نام بردم و بعضی های دیگه که بعضی وقتا گوش میدم.
یاسان جان اطلاعات نداری چرا الکی دروغ میبندی عزیزم؟
اون زمان که سامان نبود مهدی میخوند اینا از 15 سالگی با هم دوستند
کارای همو تنظیم میکنند
دوستاشونم یکیه
حتی سایتشونم یه نفر اداره میکنه
خواهش میکنم اطلاعات ندارید دروغ نگید
خوب بود
بعد این یارو می گه مهدی رو سامان جلیلی رو معروف کرده جوک گفته فک کنم !
عمو چی می گی تو ؟؟؟ وقتی سامان جلیلی نه پول داشت نه استدیو نه تنظیم بلد بود نه اهنگ سازی مهدی اینو اورد پیش خودش و کاراشو تنظیم کرد !
سامان جلیلی طرفداراش خیلی معدوده نسبت به مهدی احمدوند!
همین جوری که وب رسمی مهدی احمدوند پر بازدید ترین وب رسمی بین خوانندگان است !
می تونید از الکسا هم چک کنید 🙂