- Admin
- ۰۷ مهر ۱۳۹۳
- ترانه
- 28711 بازدید
- ۱۷ نظر
دانلود ریمیکس جدید آهنگ بسیار زیبای فداکاری با صدای محسن یگانه
تنظیم و میکس: مهران عباسی
دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت عالی در ادامه …
…
حجم: 9.7 مگابایت
کیفیت: 320
Download New Song
Mohsen Yeganeh – Fadakari (Remix)







سلام اهنگش خوبه میگم ادمین کی فیلم رد کارپت و کلاشینکف میاد رو سایت ها
ممنون ادمین
مثل همیشه عالی بود ….
بد نبود.
جناب آقاى مسئول متن ترانه ها..هرچى منتظر شدیم تشریف نیاوردید این دفعه بنده زحمت کشیدم گذاشتم 😀 متن ترانه خیلى مهمه در کل.!! 😐
**********************************
ترانه فداکاری از محسن یگانه :
موندم از کجا شروع شد ؟ که تو رو دوباره دیدم
هنوز از راه نرسیدم به ته قصمون رسیدم
یکی جز من تو دلت بود واسه این بود برنگشتم
وقتی لبخندتو دیدم حتی از خودم گذشتم !
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
وقتی محتاج تو بودم تو فداکاری نکردی !!
حال و روز منو دیدی اما باز کاری نکردی !!
شونه خالی کردی از من با هزار عذر و بهونه
درد و دل کردم دوباره با در و دیوار خونه
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
بیا 😐
تو روز روشن مسئولیت آدمو میگیرن 😐
هیچی دیگه من شکست خوردم تو کارم 😐
همیشه برام سوال بوده که چرا بعضی موزیکها رو Remix میکنند؟ تو 80% موارد آهنگو خراب میکنن!!
مهران عباسی میکسش خوبه. من چند تا کارشو گوش دادم خوب بوده.
ادمین شما کارتون درسته، همه فایلایی که میذارین رو چندبار الک میکنین 😉
اما کلی گفتم، بعضی ریمیکسها واقعا بده.
دوست عزیز مهران عباسی یکی از بهترین هاست تو این زمینه
حتی محسن یگانه هم تو مصاحبه هاش ابراز علاقه کرده که باهاش همکاری کنه تو کاراش
پس خوبه 😐
وقتی ادمین موزیکشو تو سایت میذاره حتما کارش خوبه. با این حال ممنون از اطلاعاتی که بهم دادین.
تولدتونم مبارک… امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین…
سلام دوستای گلم
امروز تولد منه (8 مهر)
همه بیاین با کادوهاتون بهم تبریک بگین D-:
متولدین مهر پرچمشون بالا بوده و هست و خواهد بود…
بعله اینجوریا س 😐 داش سهیل در جریانه 😐
ادمین وقتی تایید کردی ، مجبوریم جواب بدیم.نگی بی ربطه ها!!
سلام اقای دو صفر 8!! 😀
تولدتون مبارک.
آقای علیرضا 008
سلام و تولدتون مبارک ..
روزهای خوب و سلامتی رو براتون آرزومندم ..
کاد تونم که غزال پیش پیش بهتون داد ..سلب مسئولیت کرد ازتون ،که خسته نشید .. 😀
خودت میدونی که اهل تبریک تولد گفتن کسی نیستم اما تولد عسل اونم در مهر رو نمیشه مبارک نگفت.
به همین دلیل یک مجموعه SMS مخصوص تو ارسال کردم 😀
آقاى علیرضا
جواب کامنت بالاتونم همینجا میدم..
نفرمایید این حرفارو….این کار مخصوص شماست.. امیدوارم توش موفق باشید و ارتقا پیدا کنید 😀
تولدتونم مبارک.. 😐 🙂
خدا شانس بده…بعضیا پست مخصوص واستون میذارن : |
عجب… 😐
خوش بحال بعضی عسلا .. 😐
خدا شانس بده .. 😐
مرسی از همه ی دوستای گلم :-*
ایشالله تو تولد خودتون جبران کنم 😐