دوستی ها

ایکس چیف
  • Admin
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۳
  • 28711 بازدید
  • ۱۷ نظر

دانلود ریمیکس جدید آهنگ بسیار زیبای فداکاری با صدای محسن یگانه

تنظیم و میکس: مهران عباسی

دانلود ریمیکس آهنگ فداکاری با صدای محسن یگانه

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت عالی در ادامه …

Download Download

حجم: 9.7 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Mohsen Yeganeh – Fadakari (Remix)

۱۷ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. mojtaba :
    ۷ مهر ۱۳۹۳

    سلام اهنگش خوبه میگم ادمین کی فیلم رد کارپت و کلاشینکف میاد رو سایت ها

  2. آرامش :
    ۷ مهر ۱۳۹۳

    ممنون ادمین
    مثل همیشه عالی بود ….

  3. بهنام :
    ۷ مهر ۱۳۹۳

    بد نبود.

  4. غزاال :
    ۸ مهر ۱۳۹۳

    جناب آقاى مسئول متن ترانه ها..هرچى منتظر شدیم تشریف نیاوردید این دفعه بنده زحمت کشیدم گذاشتم 😀 متن ترانه خیلى مهمه در کل.!! 😐
    **********************************
    ترانه فداکاری از محسن یگانه :
    موندم از کجا شروع شد ؟ که تو رو دوباره دیدم
    هنوز از راه نرسیدم به ته قصمون رسیدم
    یکی جز من تو دلت بود واسه این بود برنگشتم
    وقتی لبخندتو دیدم حتی از خودم گذشتم !
    این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
    جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟
    شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
    ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
    شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
    ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
    وقتی محتاج تو بودم تو فداکاری نکردی !!
    حال و روز منو دیدی اما باز کاری نکردی !!
    شونه خالی کردی از من با هزار عذر و بهونه
    درد و دل کردم دوباره با در و دیوار خونه
    این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
    جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟
    شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
    ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
    شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
    ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی

    • علیرضا008 :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      بیا 😐
      تو روز روشن مسئولیت آدمو میگیرن 😐
      هیچی دیگه من شکست خوردم تو کارم 😐

  5. سحر :
    ۸ مهر ۱۳۹۳

    همیشه برام سوال بوده که چرا بعضی موزیک‌ها رو Remix می‌کنند؟ تو 80% موارد آهنگو خراب می‌کنن!!

    • Admin :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      مهران عباسی میکسش خوبه. من چند تا کارشو گوش دادم خوب بوده.

    • سحر :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      ادمین شما کارتون درسته، همه فایلایی که میذارین رو چندبار الک می‌کنین 😉
      اما کلی گفتم، بعضی ریمیکس‌ها واقعا بده.

    • علیرضا008 :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      دوست عزیز مهران عباسی یکی از بهترین هاست تو این زمینه
      حتی محسن یگانه هم تو مصاحبه هاش ابراز علاقه کرده که باهاش همکاری کنه تو کاراش
      پس خوبه 😐

    • سحر :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      وقتی ادمین موزیکشو تو سایت میذاره حتما کارش خوبه. با این حال ممنون از اطلاعاتی که بهم دادین.
      تولدتونم مبارک… امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین…

  6. علیرضا008 :
    ۸ مهر ۱۳۹۳

    سلام دوستای گلم
    امروز تولد منه (8 مهر)
    همه بیاین با کادوهاتون بهم تبریک بگین D-:
    متولدین مهر پرچمشون بالا بوده و هست و خواهد بود…
    بعله اینجوریا س 😐 داش سهیل در جریانه 😐

    • فاطمه یاس :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      ادمین وقتی تایید کردی ، مجبوریم جواب بدیم.نگی بی ربطه ها!!
      سلام اقای دو صفر 8!! 😀
      تولدتون مبارک.

    • آرامش :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      آقای علیرضا 008
      سلام و تولدتون مبارک ..
      روزهای خوب و سلامتی رو براتون آرزومندم ..
      کاد تونم که غزال پیش پیش بهتون داد ..سلب مسئولیت کرد ازتون ،که خسته نشید .. 😀

    • Admin :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      خودت میدونی که اهل تبریک تولد گفتن کسی نیستم اما تولد عسل اونم در مهر رو نمیشه مبارک نگفت.
      به همین دلیل یک مجموعه SMS مخصوص تو ارسال کردم 😀

    • غزاال :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      آقاى علیرضا
      جواب کامنت بالاتونم همینجا میدم..
      نفرمایید این حرفارو….این کار مخصوص شماست.. امیدوارم توش موفق باشید و ارتقا پیدا کنید 😀
      تولدتونم مبارک.. 😐 🙂
      خدا شانس بده…بعضیا پست مخصوص واستون میذارن : |
      عجب… 😐

    • آرامش :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      خوش بحال بعضی عسلا .. 😐
      خدا شانس بده .. 😐

    • علیرضا008 :
      ۸ مهر ۱۳۹۳

      مرسی از همه ی دوستای گلم :-*
      ایشالله تو تولد خودتون جبران کنم 😐