- Admin
- ۰۴ تیر ۱۳۹۴
- جملات خنده دار
- 86428 بازدید
- ۵۶ نظر
جوک داغ و شوخیهای خنده دار شبکههای اجتماعی 4 تیر 1394
گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی
1. آدم باید یه یخچال بغل تختش داشته باشه 10 دقیقه یه بار یه بالش از توش در بیاره قبلیو بذاره تو.
گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی
2. متن مکالمه یه کره ای با یه ایرانی در فیسبوک:
ایرانی: سرعت اینترنت تو کره جنوبی چطوریه؟
کره ای: سرعت اینترنت تو کره جنوبی اینقدری هست که تا یه سر بریم دستشویی و برگردیم 3 الی 4 تا فیلم فول اچ دانلود کنیم! تو ایران شما سرعت چطوریه!؟
ایرانی: ما آدرس گوگل رو میزنیم! بعد یه سر میریم دستشویی! وقتی از دستشویی برگشتیم 2 الی 3 تا فیلم فول اچ دی هم میبینیم اونوقت شاید گوگل بیاد بالا برامون!
Doostiha.IR
3. با سلام خدمت عمو زنجیر باف عزیز
یه گله ازت داشتم شدید، شما که زحمت کشیدی و زنجیر منو بافتی
آخه مرض داشتی اونو پشت کوه انداختی!؟
Doostiha.IR
4. این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی کنیم یا میخواهیم درسمون رو ادامه بدیم همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن نیم ساعت بعدش تو آشپزخونه شیش برابر می خوردن!
Doostiha.IR
5. لپای پروتز، گونه ها فوق تخیلی، موها رنگ کرده بلوند، ابروها تاتو شده…
بعد هی کامنت میده نیمه گمشدم کجاست و فلان و اینا!
خو اخه لامصب این قیافه ای که تو واسه خودت درست کردی!
گم بشی مامانت و بابات بزور پیدات میکنن، نیمه گمشدت که جای خود داره!
Doostiha.IR
6. یــه شــاگـرد خــوب و با ادب هرگز شـمــاره موبایل اسـتـادش رو بـرای شـوخـی بعـنـوان فروش گوسفند زنـده تو نـیـازمندیها چــاپ نـمـیکنه…
Doostiha.IR
7. یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید آورد گذاشت رو تاقچه
آقا من سه روز بهش آب می دادم. روز سوم وقتی از سر کار اومد گلدونو برداشت.
یه سینی با چاقو برداشت شروع کرد به قاچ کردن گلدون…
اونجا بود که ما تازه فهمیدیم آناناس چیه! ????
Doostiha.IR
8. فانتزی من اینه که یه جعبه دسمال کاغذی بخرم وقتی خواستم بازش کنم یک عدد دسمال اولی مثله یه پسر خوب بیاد بیرون… هی خدا اگه بشه چی میشه…
Doostiha.IR
9. اخه این کجاش خوشگله همهجاش عمله!!!
عکسالعمل خانم ها وقتی که یه دختر خوشگلتر از خودشون از جلوشون رد میشه
Doostiha.IR
10. آقا خونه شما هم اینجوریه؟
یه بسته شکلات که تو خونه باشه تا وقتی اولین نفر بازش نکنه تا یه ماه هم دست نخورده باقی میمونه ولی وای به روزی که افتتاح بشه 10 دقیقه دخلش اومده.
Doostiha.IR
11. تجربه ثابت کرده 4 دقیقه خوابیدن سر کلاس درس معادل است با 4 ساعت خواب مفید در خانه.
Doostiha.IR
12. اینقدر که بازیکنای فوتبال ما تو فکر شادی بعد از گل هستن به فکر خود گل زدن نیستن.
Doostiha.IR
13. فقط یه اقا پسر ایرانی می تونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و رویی خندان بگه گند زدم ایشالا ترم بعد! یعنی بیخیال تا این حد آخه!
Doostiha.IR
14. ایدئولوژی بعضی دخترا خانم ها در آرایش کردن همان ایدئولوژی نقاشیهای دوران مهدکودک است. جای سفید در صفحه باقی نگذارید!
Doostiha.IR
15. یکی از آشناهام زده تو کار پرورش کرم خاکی. حالا یکی اگه بخواد ازش بخره چی باید بگه؟
سلام آقا، کرم داری؟؟
Doostiha.IR
16. یه سوال بدجور ذهنمو مشغول کرده:
قدیما که یخچال نبود مردم که حوصلشون سر میرفت چیکار میکردن؟؟
Doostiha.IR
17. بعضی از پسرا هنوز فکر میکنن اگه یه دختر از کنارشون رد بشه و یه تیکه بهش نندازن…
امتیاز اون مرحله رو از دست میدن!
Doostiha.IR
18. قوانین عجیب کشورها:
– در کره شمالی اگر تا 27 سالگی جایی استخدام نشدی، مستقیم به ارتش ملحق میشوی.
– در ایتالیا اگر روز یکشنبه کار کنی مورد بازجویی قرار میگیری، مگر اینکه پلیس باشی.
– اگه آلمانی باشید و ماشین ساخت آلمان بخرید، فقط نصف قیمت ماشین را پرداخت می کنید، نصف دیگر آن را دولت پرداخت میکند.
– در نیجریه غیر از روز جمعه دو روز دیگر هم بدون عذر موجه می توانی سر کلاس حضور پیدا نکنی.
– در کره جنوبی ممنوع است کسی را از خواب بیدار کنی، چون خواب مقدس است.
– در ایران آخرین نفری که بلند میشه، سفره رو جمع میکنه.
وطنم پاره تنم 😀
Doostiha.IR
19. عـــاقـا مــن بـه شـخـصـه نـظـرم ایـنـه:
دخــتـرررا پــارک دوبـل بـلـد نـیـسـتـن؛ قــــبـوووووول
کـیـلـیـپـس مــیـزنـن دوبـرابــر خـودشـون؛ قــبــووووووول
بــدون آرایـش قـابـل شـنـاسـایــی نـیـسـتـن؛ قـبــووووووووول
کُـلَـن عـقـل نـدارن؛ قــبــووووووووووووووول
کـُـلـَـن خـِنـگـن؛ قــبــووووووووووووووووول
حالا شـمــا بـبـیـن پـسـرا چـه داغـونــایـی هـسـتـن کـه مـامـانـاشـون مــیـگـن:
عـیـب نـداره زن بـگـیـره درسـت مــیـشـه!!!
Doostiha.IR
20. احساس موفقیتی رو که بعد از کشتن یه پشه دارم، نیل آرمسترانگ بعد از قدم گذاشتن روی ماه نداشت.
Doostiha.IR
21. قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم
به طوری که اجسام از فاصه 23.5 میلیمتری قابل رویت نیستن،
بازم پشه ه میاد زیره گوشم صدای هیلیکوفتِر درمیاره!
یاد “جان سخت 4” افتادم …
Doostiha.IR
22. دختر همسایمون تو کنکور امسال بیستا مونده به آخر شده
باباش داشت شیرنی پخش میکرد!
میگم چرا؟؟ میگه فک نمیکردم بیست نفر از این خنگ ترم تو ایران باشه!
Doostiha.IR
23. روزی شیخی به یک گدا رسید.
اما گدا به شیخ نرسید.
بنابراین شیخ مقام اول را کسب کرد و گدا دوم شد..
تا مسابقاتی دیگر خدا یارو نگهدارتون!
Doostiha.IR
24. با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ چیزی نشد!
Doostiha.IR
25. اعتراف میکنم تنبلی من و دوستم در حدیه که وقتی داریم والیبال بازی میکنیم بعد از اولین باری که توپ میافته زمین، بازیمون به فوتبال تبدیل میشه!
Doostiha.IR
26. داشتیم تو پاساژ دور می زدیم دیدیم مادر دختره چنان با مشت زد تو کمرش
دختره با پشتک و وارو از پله ها افتاد و با دماغ کف آسفالت کشیده شد
بلند شد به مادره گفت چرا می زنی؟
مادره گفت صد بار بهت گفتم قوز نکن! ????
Doostiha.IR
27. اینایی که برای تبریک تولد مینویسن HBD، اینا خیلی آدمای مهمی هستن،
خیلی وقتشون کمه باید برن جونه چند نفرو همزمان نجات بدن!
Doostiha.IR
28. ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﻮﮐﻮ ﺳﺒﺰﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ؟؟؟
Where is? Where is? Vegetables
ﺗﺎ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺑﻌﺪﯼ ﺧﺪﺍ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ ????
گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی گلچین جملات طنز و جوک داغ تلگرامی
29. من آخر نفهمیدم
“کمی تا قسمتی! نیمه ابری! همراه با بارش پراکنده! در برخی از نقاط”
یعنی چی دقیقن!؟ میخواد بباره!
نمی خواد بباره! میخواد نباره!
میخواد بعضی جاها بباره! نمیخواد بعضی جاها نباره!
اصن یه وضعییی
Doostiha.IR
30. به سلامتی سه کس: دختر و بوزینه و کرکس! تا ابداعات جدید See you
ترول ماه رمضان, عکس خفن, اس ام اس داغ, مورد داشتیم, اعترافات بانمک, دقت کردین







مَـــــن آن بَرگہ خَزانَـم….
خـرچ خـــــرچ خــــــــــرچ خـــــــــــــــرچ
ااواااا… !
گاو منو خورد ، عجب گاو خریه هاااا
داشتم پست احساسی میذاشتم خیر سَــرم. 😐
ﺗﺎﺯﮔـﯿﺎ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﯽ ﺑﻬﻢ ﺑﺪ ﻭ ﺑﯿﺮﺍﻩ ﻣﯿﮕﻪ!
.
.
.
ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ “ﻓﺘﺒﺎﺭﻙ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺣﺴﻦ الخالقین”
ﻋــﺮﺑﯽ ﺑﻠـﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ!
فوش موش نباشه یه وخ؟؟؟????????:|
امروز رفته بودم شهرداری مجوز حفاری بگیرم…
طرف برگشت گفت: شما الان “مالکی یا مملوک، وکیلی یا موکل”
بهش گفتم: این که الان گفتی فرازی از جوشن کبیر نبود ؟؟!؟!! :)))))
هیچی دیگه کلا کنسل شد مجوزم
کلا آدم بی اعصابی بود! 😐
پسره اومده پی وی میگه : سلام ب “”همگی””
.
.
.
من 😐
پی وی 😐
همگی 😆
انجمن حمایت از معلولان ذهنی !!!!!! 😐
آرزوی ریاضی:
عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی
برای مساحت وجود نازنینت ! 😀
اگر دوستت برات ..
یه اس ام اس داد : بدون که به یادته
اگردو تا اس ام اس فرستاد : بدون که خیلی خاطرت می خواد
اگر سه تا اس ام اس فرستاد :بدون که موبایل مال خودش نیست!!! 😐
آرامش خانم
درسته که شما تحصیل کرده اید و نمیخواید اختلاف شهرستانی به وجود بیاد ولی لااقلّ اینقد تحریف نکنید. مثلاً میتونستید بگید یه یارو!!
و اگه از طرف خودتون تحریفی صورت نگرفته که هیچی دیگه… 😐 😀
آقا سیناا
ربطش به تحصیلات رو متوجه نشدم .
ولی الان بنظر شما دوستت با یارو فرقش چیه ؟!
جز اینکه کلمه ی دوستت مقبولتر از کلمه ی یارو است .؟!
فک کنم همچین تحریفی هم باشه ها ..
اتفاقٱ از طرف خودم کلمه ی یارو به دوستت تبدیل شد . 😀
گفتم شاید تحت تأثیر سخنان استاد رائفی پور باشید…با اینکه خودشون هم یه جایی جوک شهرستانی میگن ولی خب بگذریم!
واژۀ دوستت تقریباً برای همه به کار میره. ولی واژۀ یارو میشه یه افراد خاصّ که به دلایلی نخواستیم بگیم کدوم افراد خاصّ.
ولی خب اگه شما میگید میشه، میشه!!
راستیییییی
فک کنم چهار تیر تولد تارا بودااااا… شاید بیاد….البته مطمین نیستم.ولی تیر بود! 😐
فاطمه یاس عزیز
تارا متولد مرداد خواهری جون
عه.جدی؟؟؟
اخه من همش فک میکنم 4 تیر تولد یکی هس!!! 😐
اول فک کردم تولد شما باشه باروون جون! 😐
حافظس من دارم؟ 😀
فاطمه یاس خانوم 4 تیر فکر کنم روز تولد ولادیمیر کرامنیک شطرنج باز روسی باشه:)
فاطمه یاس جون
ای جانم ، آخی ، حالا که خیلی دلت تولد می خواد من حاضرم از خود گذشتگی کنم دوباره دنیا بیاما 😀 😉
حافظه شما هم هیچ ایرادی نداره ، smart هستی شما 🙂
آبجی زهرای نازنینم ♥
زهرا جونم ♥
زهرا خانومی ♥
زهرای مهربونم ♥
زهرای گلم ♥
زهرا خوشگله ♥
آبجی خانم دوست داشتنی من ♥
عقیله جان ♥
ماه بانو ♥
قند عسل من ♥
شیرین عسل من ♥
کیک شکلاتی من ♥
مربای آلبالوی من ♥
فرشته خانم مهربون من ♥
.
.
.
.
بازم بگم ؟
هستی ؟ نیستی ؟ کجایی شما ؟
دلم برات تنگ شده آبجی جونم :|
دو شب صبر کردم و منتظرت موندم اما هیچ خبری ازت نشد دیگه صبرم تموم شدها :|
اگه اومدی و کامنتم رو دیدی یه چی بگو که بدونم حالت خوبه 🙂
زهرا من منتظرمااااا
چشمم به در سایته و صبرمم کمه هااااا
خبر بده بهم ، باشه ؟
.
.
.
من آروم نوشتم شما هم آروم و بی سر و صدا بخونش خب ؟ !
” میگما ناراحت نباش دیگه ، به قول بابا پنجعلی : نهار نخردن 😀
حالا قراره فاطمه یاس واسه شون افطار خورش بامیه بیاره ، بخورن ، سرحال بشن 😀 😉
بارون خانم
معرفت شما واسه بنده خیلی خوووووووب ثابت شد. 🙂 آدم 4تا دوست مث شما و امثال شما داشته باشه حلّه. 🙂
*******
منم از فرصت استفاده کنم و یادی از بزرگ مجلس آقا عبدالله بکنم. همچنان در انتظار یک خبر خوش… 🙂
و همچنین آقا میقات و سحر خانم که دیر به دیر سر میزنن ولی خدا را شکر سر میزنن.
ان شاء الله هر 3 بزرگوار و بقیه هرکجا هستند، سلامت در روح و جسم باشند…(آرایۀ تضمین هم توو جملۀ آخر نهفته بود :D)
آقا حسین
گفتم که تولد یکی هس! ^__^
بارون
نه قربونت راضی به از خود گذشتگیت نیستم 😀
Smart?!
من؟! نه زهرا اسمارته.همون که دوستاشو دوس نداره و …. 😐
آقا سینا
یاد همه عزیزان،گرامی…
آقا سینا
ممنونم ، شما به من لطف دارین .
با معرفتی هم از خودتونه 🙂 😀
حق با شماست جای هر سه بزرگواری که نام بردین ، مخصوصا آقا عبدالله که فکر کنم از ۱۵ اردیبهشت دیگه در جمعمون حضور نداشتن
ان شاالله همه دوستان بزرگوار هر جایی که هستن و در هر حال انجام هرکاری هستند شاد و سالم و خوشبخت و سعادتمند باشن
جسارتا آقا سینا شما شهریوری هستین میشه بپرسم چندمش ؟ البته اگه دوست داشتین جواب بدین اجباری نیست.
****
فاطمه یاس
زهرا هم اینطوری نیست مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ دوست نداشته باشه دوستاش رو محاله
بارون
نه نمیشه…نداریم…اما پ کو؟؟کجاس؟ این زهرای دل نازک بی معرفت ما؟! 😐
فاطمه یاس
می دونم زهرا اهل قهر و اینا نیست
دل نازک هست مثل همه ما خانوما اما قهر ، نه ، هرگز
یادته قبلا هم گفته بود خارج از محیط مجازی یه ناراحتی داره قبلترش هم گفته بود میاد سایت اما باز باید یه مدت بره و نباشه … منم برا همین چیزاست که نگرانشم وگرنه زهرا و قهر ، من که بعید می دونم …. حالا خودش بیاد میگه برامون
بارون خانم
شما بیشتر از این حرف ها به گردن بنده حقّ دارین. هرچی هم بگید بعید میدونم به عنوان جسارت برداشت کنم.
ولی یه چیزی که واسم جالبه شما یادتونه که آقا عبدالله از چه تاریخی نبودن! واقعاً دارم میبینم جمعیّت Smartها زیاد شده. 🙂
بارون
ایشالا هرجا هست سلامت باشه. 🙂 امیدوارم زود دلش برامون تنگ بشه 😉
آقا سینا
شما به من لطف دارین ، ممنونم
اون تاریخ هم خاطرم مونده بود چون تولد دخترم بود و دقیقا یادم نیست که پانزدهم بود یا روز بعدش که ایشون لطف داشتن و تولدش رو تبریک گفته بودن
*****
فاطمه یاس
ان شاالله 🙂
سلام به همگی.
آبجی بارون
خواهری،عزیزم، نازنینم، قشنگم، مهربان بانو ♥
همه این صفت هایی که گفتی برازنده خودتون هست. شما همیشه من رو شرمنده میکنی واقعا لایق این همه محبت نیستم. خیلی ممنونم که به یادم بودی. منم دلم تنگ شده! به اندازه همه آدم هایی که نمیشناسم دوستت دارم♥
خیلی خوشحالم از اینکه دیدت نسبت به من مثبته. نه واقعا اهل قهر نیستم خواهری جونم. میخواستم دیروز بیام یه کاری پیش اومد.دلیل نبودن.. ( ادامه جوابم شما هم مخاطب هستی)
فاطمه یاس جونم♥
دوست عزیز و خوبم،شما ها تنها دوستای مجازی من هستید چه طور میشه دوستتون نداشته باشم!
به جای خواهرای نداشتم دوستتون دارم. … بی معرفت؟! توقع نداشتم! فکر میکردم تو این مدت منو شناخته باشید( شکلک یه بچه مؤدب که سرش پایینه)
منِ دل نازک،قلب کوچیکم رو پیشتون جا گذاشتم و رفتم… خانوم گل، شما که بودی اون شب، یه کوچولو بهم حق میدادی!
یه وقتایی دو نفر سر یه مسئله کوچیک با هم بحث میکنن،هیچ کدوم حاضرنیست کوتاه بیاد و فقط حق رو به خودش میده..بستگی به شرایط و موقعیت داره…کار نداریم مقصر کی بوده و اشتباه از جانب چه شخصی ،و این دلایل باعث میشه که از کاه کوه بسازیم، خوبی ها رو هم اون لحظه فراموش کنیم! این بود که من رفتم.. ترجیح دادم نباشم تا جو آروم تر شه…تاکمی فراموش بشه و دوباره یادآوری نشه !خدایی نکرده احترام ها کم نشه…اینجوری خیلی بهتر بود. حداقل اگه بودنم فایده ای نداره و مثبت نیستم، با بودنم کسی رو هم آزار ندم!
( اگه طرف من یکی از دخترا بود مطمئن باش صحبت کردن رو به جای رفتن ترجیح میدادم!)
از صمیم قبلم آرزو میکنم دیگه پیش نیاد.. بحث ها و سوءتفاهم هایی که فقط باعث ناراحتی مبشه، هیچ وقت اینجا نباشه!
*************************************
ان شاءالله این آخرین کامنت طولانی من خواهد بود.
سلام به شما زهرا جون
به به ، ببین کی اومده ، آبجی زهرای دل نازک و دوست داشتنی خودمون 🙂
مرسی ، منم دوست دارم آبجی خانم و می خوام بدونی هر چی تا حالا در مورد هر کسی گفتم اونی بوده که بهش اعتقاد و باور داشتم شما هم لایق تر و بهتر از همه این حرفایی 🙂
و اما در مورد اون مسئله هنوز هم ترجیح میدم دخالت نکنم و بزارم به عهده خودتون … ماشاء الله هر دو نفرتون سنی ازتون گذشته و خودتون صلاح خودتون رو بهتر می دونین 🙂
من اینجا می خواستم که شما بدونی به یادتیم و برامون مهمی و البته می خواستم که اگه خدایی نکرده اندک ناراحتی هم باقی مونده برطرف بشه و تموم بشه موضوعش … دلم نمی خواد اینجا که اسمش دوستیهاست ، ناراحتی ها و کدورتهای کوچک سایه بندازه به دوستی مون … خوشحالم که برگشتی و گفتی که قهر نبودی 🙂 😉
اینجا یه خونه ست و همه ماها اعضای این خونه و جزئی از خانواده بزرگ دوستیها هستیم و امیدوارم دیگه هیچ وقت بین اعضا این خانواده کدورت و ناراحتی پیش نیاد 🙂
ادمین جان یه پیشنهاد دارم:
بهتره یه چت روم هم به سایت اضافه کنی تا دیگه …
بگذریم ؛ یا حق
آبجی بارون گلم
ممنون از لطفت نازنین. بهترین ها رو برات آرزومندم.
اگه اینجا هستم به خاطر حضور دوستای خوبی مثل شماست.
گرچه هنوز هم معذب هستم و ترجیح میدم کمتر کامنت بذارم…
منم امیدوارم اگه ناراحتی باقی مونده، برطرف شده باشه.
( از جانب من معمولا در زندگی واقعی همیشه این طوری بوده که حتی اگه حق با من بوده و ناراحت شدم ولی بازهم ناراحت و نگران اینم که نکنه طرف مقابل رو رنجوندم و زود دوست دارم از دلش در بیارم.. ناراحتی من فقط همون چند دقیقه اوله..)
سلام
آقا سینا
ممنونم از لطف شما و بقیه دوستان… خوشحالم که دوستان گاهی یادی هم از ما میکنن…
ان شاءالله که همه دوستان در سلامت کامل باشن و روزگار به کام….
التم دعاااااا…..
زهرا
سلام عزیزم.خوبی؟خوشی؟رو به رشدی؟ 😀 😉
عزیزم من گفتم بی معرفت و… بخاطر اینکه بیای و جواب بدی.میخواستم بیای فقط. 🙂
تو خیلیم خوبی…با معرفتم هستی…
ولی عرض بنده به تمام دوستای عزیز اینه که: چرا وقتی با ادمین یا هرکس دیگه بحث یا اختلاف نظری پیش میاد،سریع رفتنو به موندن ترجیح میدید؟؟مگه چی شده؟! شما اگر اینجا رو یه جمع دوستانه قبول داری،پس چرا بخاطر یک نفر،بقیه رو ندید میگیری؟؟
مثلا فک کن من با داداشم تو خونه دعوا کنم،بعد کلا از خونه برم!! 😐
هرکس هر رفتاری که فک کنه درسته انجام میده اما وقتی یکی با دلخوری میره،ما همش حس میکنیم باید بریم دنبالش! یا صداش کنیم…ولی کاش اینطور نباشه و این دلخوری هارو جدی نگیریم. 🙂
آقا میقات
ماهم به یادتونیم…ما هم التم دعاااااا 🙂 😀
فاطمه یاس جان
ممنون.شما خوبی؟ دختر نازت خوبه؟
خانوم گل اولا که این ناراحتی از طرف من اولین بار بود که پیش میاد، ثانیا من از ناراحتی ایشون هم ناراحت بودم!
ببین اگه تو جمع خونواده یا صمیمی باشی به طرف میگی که صحبت کنیم این ناراحتی برطرف شه،مشکل چی بوده،راه حلش چیه.. اینجا من چه کاری از دستم برمیومد؟سعی کردم بهترش کنم، بدتر شد! شد یه برداشت بد! خب صلاح این بود نباشم تا شرایط بهتر شه.خودم رو میگم،در جمع واقعی اگه کسی رو ناراحت کرده باشم سعی میکنم از دلش در بیارم(به جان خودم کم پیش اومده)،اگه از کسی ناراحت باشم اولین راه صحبت کردنه وقتی نتیجه ای نداره خب مدتی در موردش چیزی گفته نمیشه تا هر دو طرف آروم شن!
الانم همش من صحبت کردم،
اگه تو محیطی باشم که حتی یک نفر از من ناراحتی داشته باشه چه حق باهاش باشه چه نه.. من معذبم..بازهم انتظار داشتی بمونم؟!
الانم که هستم به خاطر همین جمعیه که به دوستانش افتخار میکنم!ولی دیگه نه شوخی من میاد نه حرفم… هستم همین جا آروم کنارتون.
این صحبت ها رو هم یکی از بیرون بخونه فکر میکنه که اتفاق بزرگی افتاده یا خدایی نکرده من بی احترامی یا بی ادبی کردم!ولی یه چی بود که من فراموش کردم،ان شاءالله کلا فراموش بشه و کسی هم برداشت بدی نداشته باشه.
زهرا جان
اصلا اینحرفارو بی خیال…ادامه نمیدم چون خودتم دوست نداری.میدونم. 🙂
امیدوارم دلخوری نباشه…ادمینو مطمینم که نیست.چون چیز خاصی نبود.شما هم سعی کن شوخیت بیاد 😐 حرفتم بیاد 😐 افرین دوستم 😉
قربونت …ماچ ماچ 😀 🙂
فاطمه یاس جون
اوهوم… نه دوست ندارم.
چقدر خوبه که شما هستی♥
دوستان ، این مطالب رو میخونن چه فکری میکنن؟ 😐
قرباانت..فدااات.. بوس بوس 🙂
زهرا هیشکی نمیخونه اصن 😀
فاطمه یاس 😀
گفته بودی،گیسو کمند رو ندیدی… اگه وقت کردی یه روز ببینش، من چند سال پیش دیدمش 😉 ، این جا هم هستش :
https://www.doostihaa.com/1392/12/11/tangled-2010.html
کامنت های صفحه رو بخون! خخخخخخ 😀
زهرااااا
مرسی خیلی لینک باحالی بود 😀
هعی مهساااا کجایی؟ 🙁
حتما اگه شد میبینم. 😉 ممنووووون
فاطمه یاس
خواهش میکنم عزیزم 🙂
جای مهسا جان خیلی خالیه، ان شاءالله هرجا هست شاد و سلامت باشه .
شخصیت کارتونی متولدین هر ماه
شخصیت کارتونی متولدین هر ماه دخترا:
فروردین:گیسو کمند
اردیبهشت:بل
خرداد:فیونا
تیر:شنل قرمزی
مرداد:سفید برفی
شهریور:سیندرلا
مهر:بند انگشتی
آبان:آناستازیا
آذر:دخترک کبریت فروش
دی:زیبای خفته
بهمن:آلیس
اسفند:جودی آبت
پسرا:
فروردین:هرکول
اردیبهشت:ژان والژان
خرداد:پت
تیر:زورو
مرداد:شرک
شهریور:رابین هود
مهر:پسر شجاع
آبان:لوک خوش شانس
آذر:سوباسا
دی:بت من
بهمن:تارزان
اسفند:علی بابا
من اوّل فکر کردم سیندرلّام! 😀
بعد فهمیدم دختر و پسر جداست 😐
گیسو کمند شخصیت کارتونیه؟! کی هس؟! 😐
همه رو دیدم به جز همون که مثلا! منه! 😀
واقعٱ درسته….
چقد بدلم نشست …
خیلی از نزدیکام و دوستان صمیمیم هم بمن گفتن مثل جودیم. 🙂
عاشق این شخصیتمم.
.
حسین آقاااا
ممنون …
منم اولش دقت نکردم .. دیدم نوشته علی بابا .. 😐
پـَـــــــت؟!!
D-:
هاهاه یعنی من و ادمین بند انگشتی ایم.
من که به شخصه با 192 سانت قد فقط می تونم انگشت وسطی دست باشم ادمینو نمی دونم.
ا نه اشتباه شد اون بالاییه مال دخترا بود پس من و ادمین پسر شجاعیم
چطوری پسر شجاع؟
علی بابا کیمدی؟! همون یارو تو سندباد!؟
یکی از فانتزیام اینه که :
تو کوچه دارم رو پایی میزنم سیگارم هم دستمه. از دور میبینم مسی و رونالدو دارم میان سمتم،منم بدوم برم سمتشون با یه حرکت به جفتشون لایی بزنم بعد کف کنن بگن تو چجوری این کارو کردی
من بگم این که چیزی نیست توپو بندازم بالا که بخوام مثله سوباسا برگردون بزنم
اما اون بالا همینجوری وایسم یهو یه صدایی بیاد بگه ادامه داستان هفته آینده..
بعدش تا هفته آینده همینجوری تو هوا باشم تا اینکه توپو شوت کنم.
ورژن جدید
دقت کردین که : تن آدمی شریف است به جیب آدمیت
دقیقا همین لباس زیباست نشان آدمیت !..
خانومه پشت فرمون بود
چراغ سبز شد نرفت
زرد شد نرفت،قرمز شد نرفت…
افسره رفت پیشش گفت:
خانوم شرمنده ما همین 3 رنگو داریم پسندتون نشد؟؟ : )
نمیشد سیگار دستتون نباشه؟!
🙂
.
.
.
شوخی کردم. فانتزیه خودتونه
به پسره میگن چراتوماه رمضون بادوست دخترت حرف نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟
میگه اخه اگه بهش زنگ بزنم بایدبگم ❤عشقم❤
بعدمنم روزه ام نمیتونم دروغ بگم :))
یعنی کشته مرده ی این صداقتشونم
اعتقادات هنوزهم نمرده ها 😐
اقا کار پسرا از ابرو برداشتن و مو رنگ کردن گذشته
دیروز رفته بودم بیمارستان، ملاقات بابابزرگم یه پسره دیدم ناخنای دستشو سوهان کشیده بود و ناخنای پاشم لاک زده بود اونم لاک قرمزززززز 🙂
هیچی دیگه الان منم کنار بابابزرگم بستری ام
خدایــــــــــااااااااااااا
.
.
.
هرکى منو از تو میخواد زودتر بهش بده!
اذیتش نکن بیخودى!!
ماه رمضونه…!
والا من راضى نیستم
بودی حالا…
.
.
.
اینم به پست عاشقانه
دیگه توانم در همین حده ببخشید
یه جوری لایک نمیکنین که
.
.
.
انگارتقصیرمنه روزی 18 ساعت روزه میگیرین
راستی دوستان نه اینکه یه وقت فکّ کنین من اونقد خسته ام که حوصله جوک گذاشتن ندارم…نه!
ولی جوک های دوستان خصوصاً حسین جان و بانوان عزیز(!) فاطمه یاس و بارون و آرامش اینقد خوبه که دیگه جوک های بنده رنگ و بویی نداره. 😉
اینم صرفاً جهت اطّلاع بود، همین. 🙂
میگن احسان علیخانی قبل از اجرای ماه عسل ده کیلو پیاز خرد میکنه!! بعد فیلم قتل عام مردم میانمار رو میبینه تا روحیه اش واسه اجرا اماده بشه!!!