جدیدترین عکس نوشته طنز و استاتوس های باحال 4 تیر ماه 1394
جملات بامزه و شوخی های خنده دار و لطیفه خلاقانه ایرانیان

متون بانمک، تاپیپوگرافی جالب و طنازی های ایرونی جماعت در ادامه …
اس ام اس طنز, پیامک خنده دار, ترول جدید, شوخی جالب





















طنازی ایرونی جماعت, جوک خفن, عکس باحال, لطیفه سرکاری
تاس میندازم
اگه 6 اومد درس
اگه 1 تا 5 اومد اینترنت
.
.
.
.
.
6 :||||||
خوب حالا جایزه دارم یه بار دیگه میندازم… 😀
اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم
فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم 😐
انگار خبری از شاخای مجازی نیس!!!
.
.
.
به ارواح جدشون معدلشون نبود درحدشون
.
.
گوشیشون رفته از دستشون 😀
ماه رمضونم داره تموم میشه
دوتا ١٠ روزمونده ویه 3روزدیگه
اینم از ماه رمضون، دیدین ترس نداشت فقط مونده 23روز و چندساعت ،پیشاپیش عید فطرروبهتون تبریک میگم 😀
ﺧﺎﻧﻤﻪ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﺯﻭﺩﯼ ﺯﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ؟؟
ﻣﺮﺩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺁﺭﻩ ﭼﺎﺭﻩ ﻧﺪﺍﺭﻡ .
ﺧﺎﻧﻢ : ﻣﯿﺎﺭﯾﺶ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻮﻧﻪ؟؟؟
ﻣﺮﺩ: ﺁﺭﻩ ﺧﻮﻧﻤﻪ ﺩﯾﮕﻪ .
ﺧﺎﻧﻢ :ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﺭﻭ ﻣﯿﺬﺍﺭﯼ ﺑﭙﻮﺷﻪ؟؟؟؟
ﻣﺮﺩ: ﺍﮔﻪ ﺑﭙﻮﺷﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺁﺧﻪ ﮔﺮﻭﻧﯿﻪ
ﺧﺎﻧﻢ :ﮐﻔﺸﺎﻣﻮﭼﯽ؟؟؟
ﻣﺮﺩ: ﻧﻪ
ﺧﺎﻧﻢ :ﭼﺮﺍ؟؟؟؟
ﻣﺮﺩ: ﭼﻮﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﭘﺎﺵ ﺳﯽ ﻭ ﻫﺸﺘﻪ”!!! 😐
آشغالیه میاد دم خونه ب دختره میگه آشغال دارین ؟
دختره داد میزنه: مامان مامان آشغال داریم ؟
مامانش میگه آره داریم
دختره هم میگه آره داریم, دستت درد نکنه, نیازی نیست, نمیخوایم
اگه گفتین چرا تو ایران خلبان زن نداریم؟؟
چون هیچ کسی حاضر نیست(حتی خود خانم ها) مسافر هواپیمایی بشه که خلبانش پارک دوبل بلد نیست..!!
دختره
تو لاین پست گذاشته من فیلتر شکن ندارم شما باچى میرید فیسبوک ؟؟
کامنتاى پسرا !
1 .با تکیه بر باور هاى ملى
2 .با خطوط حمل و نقل عمومى
3 .با عرض پوزش
4 .با اجازه بزرگ ترا
5 .با نظر مسؤولین
6 .با نهایت شرمندگى
7. با دعاى خیر پدر و مادر
8. با آرزوى موفقیت و بهروزى برا همه
9. با آژانس
10. با تنتاک
تو ایستگاه اتوبوس بودم کنار یه دختره..
بهش گفتم ببخشید…
گفت: درد ببخشید، زهر مار ببخشید
آدم نباید ازدست شما پسرا آرامش داشته باشه:
منم هیچی نگفتم وقتی بلند شد بره با مغز اومد تو زمین 😐
.
.
خدا شاهده میخواستم بگم بند کفشت بازه
همونطور که انسان قادر نیست خودش ،خودشو قلقلک بده ،
چون مغز درک میکنه که این کار خودشه,
بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن !!!
زیاد بهشون سخت نگیرید…
زندگی به من آموخت که :
تنها چیزی که با گذشت زمان درست می شه
.
.
.
.
.سیرترشیه !
.
.
.
.
.
بقیه چیزا همون وقت با پول درست می شه.
دیشب داشتیم افطاری نذری پخش میکردیم
یه پیرزنه اومد گفت : خیر از جوونیت ببینی , پیر شی ننه , یه غذا به من بده.
گفتم : مادر جان ! غذا تموم شده
گفت : خدا بزنه به کمرت , به حق ابالفضل , تیکه تیکه شی , بری زیر تریلی به حق پنج تن. ایشالا جنازه تو از تو جوب جمع کنن….
دیدم داره خاندانمو به باد میده , رفتم یه غذا براش خریدم دادم بهش.
گفت : پسرم ایشالا هر چی از خدا میخوای , خدا بهت بده!!!!!!!
یعنی دکمه خاموش,روشن دعا و نفرینش به شیکمش وصل بود. 😐
اینم یه سبک مدّاحی. یه خرده قدیمیه ولی درخور تأمّل!
من دیگه هیچ صحبتی ندارم 😐
[لینک]
آخرین خبر…..
لهستان در قضیه هسته ای ایران اعلام بیطرفی کرد!!!
لهستان از والیبالسیتهای قهرمان ایرانی عاجزانه تقاضا میکند که لطفاً در حین بازی با لهستان به این نکته توجه داشته باشند که لهستان عمیقاً باور دارد انرژی هسته ای حق مسلم ایرانی هاست!
لذا نیازی نیست اینقدر وحشتناک بازی کنید! ما که با شما دشمنی نداریم آخه…
اینو از پست های اون دختره دزدیدم که بحثش قبلا شد
به درجه ای از سینگلی رسیدم که میرم جلو آینه رژ قرمز میزنم
میبینم پررنگه
یهو داد میزنم پاکشششششششش کن
بعدشم تند تند پاکش میکنم
میزنم زیر گریه میگم عوضیییییی سرم داد زد.
_ ترشیده بیچاره!
پسره پست گذاشته :
حیف مرتضی پاشایی که مرد…
دختره کامنت گذاشته :
اااااا دوباره مرد ؟؟؟ 😐
سلام
نماز روزه ها قبول
ما رو هم دعا کنید
منم دعاتون میکنم که مثل خودم امتحاناتتون توی ماه رمضون نیفته
راستی تا یادم نرفته ما ساعت هشت و ربع یعنی وقتیکه شما دارید ثانیه میشمارید در حال افطار کردنیم 😀
آخ گفتی امتحان. امروز یدونه داشتم و هفتم دو تا دارم.. گرما بیداد میکنه.. همه دانشگاه ها کلاسای ترم تابستونشون شروع شده ما هنوز داریم امتحان میدیم…
سلام حیدرعلی خان عزیز 😐
طاعات و عباداتون قبول باشه
سر سفره افطار ما رو هم دعا کنین،وقتم کردین بیشتر سر بزنین
سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول .
محتاج دعا هستیم .
الان ساعت افطاری رو گفتید ،منظورتون دل سوزوندن بود ؟؟! 😐
آیا کار خوبیست ؟؟!! 😐
آیا درست است ؟؟!!! 😐
اون وقت می خند ؟؟!!
مطمئنٱ به روح و …و دعای خیر اعتقادی ندارید … :/ 🙂
مهدی؟ دیه دوشم ندالی میدونم
-نه باوووو من عاشقتم
اشنم دوشم ندالی اععرررر هق اععرررر:’(
-دوست دارم. میخوای خودمو بندارم پایین?
بلو بلو خوب شلاختمت:’(
-باوشه من رفتم.شپلغ
ببین به کسی نگی چه غلطی کردما
قسمت اول ماه عسل واسه کسایی که ندیدن
به دختره میگم خونه تون کجاس؟
میگه… 3yd hahaha
میگم کجا?
میگه… 3yd hahaha
بهش میگم ناموسا متوجه نمیشم خونه تون کجاس….
میگه ای بابااااااااااااااااااا-سیدخندان دیگه …
اگه تریلی هیژده چرخ داشتم از روش رد میشدم…به همین برکت..
صادق هدایت در کتاب بوف کور از سیزده درد مشترک ایرانیان چنین می نویسد :
۱ . اکثر ما ایرانی ها تخیل را به تفکر ترجیح می دهیم
۲٫ تحت هر شرایطی منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می دهیم
۳٫ با طناب مفت حاضریم خود رادار بزنیم
۴٫ به بدبینی بیش از خوش بینی تمایل داریم
۵٫ نواقص را می بینیم. اما در رفع انها اقدامی نمی کنیم
۶٫ در هرکاری اظهار فضل می کنیم و از کفتن نمی دانم شرم داریم
۷٫ کلمه من را بیش از ما بکار می بریم
۸٫ غالبا مهارت را به دانش ترجیح می دهیم
۹٫ بیشتر در گذشته به سر می بریم نه در حال حاضر
۱۰٫ از برنامه ریزی و دور اندیشی عاجزیم و دچار روز مرگی می شویم
۱۱٫ عقب افتادگی هایمان را گردن دیگران و توطئه انها می اندازیم
۱۲٫ دائما دیگران را نصیحت می کنیم. ولی خودمان عمل نمی کنیم
۱۳٫ همیشه اخرین تصمیم را دراخرین لحظه ها می گیریم
احسنت. عالی بود.
کار ما کجا رسیده که صادق هدایت معلوم الحال برای ما درد مشترک شناس شده ..
بیشترشم زائده ی فکر و خیالات و تصورات خودشه ، طرز نگاه کردن خودش به دیگران .
ایشون اگر طبیب. بودن ….
گر چه
الان دیگه هر حرف و نظری رو که دلشون بخواد به ینفری که نیست ، نسبت میدن …
فردا همین ها رو به کوروش ، دکتر شریعتی ، سهراب سپهری نسبت ندن … صلوات .
.
.
البته باعرض معذرت نظر خودم گفتم با توجه بشناختی که ازین نویسنده دارم .
خیال دعوا و مرافه و جار وجنجالم ندارم . همین .
منظورمم کسی که این کامنت رو گذاشته نیست .
امیدوارم توضیحاتم کافی باشه .
اتّفاقاً توو پست های قبلی هم یکی این کامنت رو گذاشت ولی دیدم چون اساتید بزرگ ایرادی نگرفتن، منم گذشتم! 😉
ولی خب آرامش خانم حرف شما صحیحه و منم با شناختی ک از ایشون دارم، خیلی نمیشه روو حرف هاشون حساب باز کرد. (البتّه ی روایتی هم هست که میگه از هرکسی سعی کن بهترینش{حرف، عمل و …} رو برای خودت بگیری و استفاده کنی.)
البتّه اگه قبل از ایرانیان، کلمۀ “بعضی” رو اضافه کنیم دیگه به اون صورت ایرادی نداره.
سلام
جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ
هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم
سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم
ممنون
سلام
جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ
هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم
سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم
ممنون
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
واقعا مفید بود برام
من اینجارو توی گوشیم سیو کردم بعدا دوباره بیام
ممنون ازتون
سلام روزتون بخیر تندرستی
خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره
واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام
ممنون
سلام خسته نباشید من اتفاقی از گوگل اومدم اینجا
سرعت سایتتون خیلی خوبه خوشم اومد
این صفحه ام برای دوستم فرستادم
ممنون ازتون نظر گذاشتم خستگیتون در بره