دوستی ها

ایکس چیف
  • نویسنده
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸
  • 66173 بازدید
  • ۱۹ نظر

دانلود رایگان بازی پازلی Toy Story Drop 1.8.1 برای گوشی های اندروید

همراه با نسخه مود و نامحدود بازی ورژن Toy Story Drop 1.6.0

دانلود بازی داستان اسباب بازی برای اندروید Toy Story Drop

بازی جذاب Toy Story Drop توسط کمپانی مطرح بازی سازی BigFish Games در سبک بازی های پازلی و مخصوص گوشی های اندروید منتشر شد. این بازی که بر اساس انیمیشن معروف و فوق العاده پرطرفدار داستان اسباب بازی Toy Story که از اینجا می توانید دانلود کنید، ساخته شده است با گرافیک خیره کننده و گیم پلی جذاب و اعتیادآور خود از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار می باشد. در این بازی شما وظیفه دارید تا با گذاشتن اجسام مشابه کنار یکدیگر کارهایی که بازی از شما خواسته است را انجام دهید. در کنار تمامی این موارد وجود شخصیت های انیمیشن داستان اسباب بازی حس نوستالژی را در کاربر تداعی خواهد کرد و بازی را بیش از پیش دلچسب می کند.

هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی پازلی و فکری را برای گوشی های هوشمند اندروید با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی اندروید در سبک پیدا کردن اشیاء مخفی با لینک مستقیم

برخی از ویژگی های بازی:

  • حضور شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن داستان اسباب بازی
  • حاوی صدای وودی و عناصر ظاهری دنیای داستان اسباب بازی
  • کاوش در دنیای رنگارنگ و زیبای داستان اسباب بازی ها
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور پازلی
  • گرافیک و انیمیشن بسیار عالی

دانلود رایگان بازی داستان اسباب بازی برای گوشی های هوشمند اندروید با لینک مستقیم

[دانلود نسخه اصلی با حجم 98 مگابایت]

[دانلود نسخه MOD با حجم 103 مگابایت]

۱۹ دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. آقای کاربر :
    ۷ مهر ۱۴۰۲

    بچه های اکیپ اینجا از دستتون در رفته 😂🗿🤝

    • محمد حسین قنواتی :
      ۷ مهر ۱۴۰۲

      عه راست میگی 😂😂😂
      بریزید اینجا 🗿🧃🔥🔥🔥😂😂

      • امین.ع :
        ۸ مهر ۱۴۰۲

        خودت خواستی.کسانیکه کنکور دادن این کنکور رشته ریاضی که بنده توشم بیشتر از دروس دهم میاد یا یازدهم یا دوازدهم؟خیلی واقعا سخته تابستون سال بعد دهم و یازدهمو دوازدهمو باهم واسه کنکور بخونم😂✋اخه بدیش هم اینه تشریحیو خیلی بهتر از تستی درک میکنم

        • Amirreza.M :
          ۹ مهر ۱۴۰۲

          کنکور ندادم اما روند اینه که سهم دوازدهم تو سوالات بیشتر از دهم و یازدهمه ضمن این که برا شمایی که تشریحیت بهتره این قانون تاثیر قطعی معدل خیلی کمک میکنه

        • علیرضا m :
          ۹ مهر ۱۴۰۲

          ریاضی رفتی ؟؟؟
          هوالباقی
          بازگشت همه به سوی اوست
          پیشاپیش بهت تسلیت عرض میکنم انشالله روحت در بهشت جاودان باشه

          • محمد حسین قنواتی :
            ۹ مهر ۱۴۰۲

            باید می گفتی :
            سروران عزیزی که در اعمال خاکسپاری یاری کردند بار دیگر عرض تشکر دارم 💀💀😂😂💔…

          • امین.ع :
            ۹ مهر ۱۴۰۲

            حالا مگه تجربیم؟
            باز بهتر از تجربیه تجربی زیست بیچاره ات میکنه هرچند کلا زیست و تجربی دوست ندارم.

          • علیرضا m :
            ۹ مهر ۱۴۰۲

            امین.ع :
            بدبخت ریاضی بدتره که
            هر چند تجربی هم من بدم میاد کل بدن کل موجودات هستی رو کامل تشریح میکنن جنازه خر و سوسک و گاو میارن باید کالبد شکافی کنی
            تکلیف میدن یه قورباغه رو یشکاف لوزالمعده ش رو در بیار بیار سرکلاس توضیح بده
            من که الحمدالله رب العالمین دیگه علوم و از این چرت و پرتا نداریم کلاس نهم گریه م در اومد تا حفظ کنم قشنگ نهم هیچی از علوم نفهمیدم حالم داشت بهم میخورد خیلی چندش بود خدایی حتی عکس های کتاب هم حال بهم زنه

          • امین.ع :
            ۱۰ مهر ۱۴۰۲

            علیرضاm:منم نمیخواستم برم ریاضی میخواستم برم هنرستان سینما بخونم ولی گفتن برو ریاضی کنکور هنر بده

          • علیرضا m :
            ۱۰ مهر ۱۴۰۲

            امین.ع :
            منم قرار بود ریلضی بخونم ولی کتاب یکی از همسایه ها که ریاضی میخوند رو دیدم
            کلا به زمین فرو ریختم بعد رفتم کامپیوتر
            اینو جدی میگم من سر ریاضی گریه میکنم هم برام خسته کنندست هم خوشم نمیاد هم سخته

    • علیرضا m :
      ۹ مهر ۱۴۰۲

      بابا بنازم سایتو به گند کشیدی
      پستی نیست که از دستت در امان باشه

      • آقای کاربر :
        ۹ مهر ۱۴۰۲

        عزیز جون یه راهکار بسیار عالی دارم: کامنت هام رو نخون 😐

        • علیرضا m :
          ۹ مهر ۱۴۰۲

          نه ستون
          تشویقت کردم همینجوری پر قدرت کامنت بده
          من و قنواتی و امین دو سه ساله اینجاییم اینقدر کامنت ندادیم قشنگ 5 برابر ما تو این 3 سال تو تو چند ماه رکرد کامنت سایت رو شکوندی 🥇🥇🥇🏆🏆🏆
          تکبیر

          • آقای کاربر :
            ۱۰ مهر ۱۴۰۲

            الان تیکه انداختی؟
            داداش جدی نگیر
            من دارم شوخی می کنم
            وگرنه هیچوقت نمیام با یه دوبله باز دعوا کنم

  2. علیرضا m :
    ۱۰ مهر ۱۴۰۲

    امین.ع :
    ما موندیم هی یه سریا میگن میان از تو مدارس کارگردانا بازیگر انتخاب میکنن برا فیلما و …
    به قرآن تو کل تحصیلم فقط 1 بار حب درویش رو برا دهه فجر آوردن همین
    ولی اگه کارگردانی بیاد مدرسه ما بازیگر انتخاب کنه قطعا فقط منو انتخاب میکنه چون بزنم به تخته بقیه همکلاسی هام از لحاظ چهره نابودن کلا جوشن
    ولی سلطان علیرضا m هم درسش خوبه هم قیافش 😎😎😎 ( بزنین به تخته چشم نخورم 😁😁😁 )
    ( آره خیلی از خودم تعریف میکنم میدونم لازم نیست کسی بگه 😂😂😂 روزی 3 ساعت فقط دم آینه م 🤣🤣🤣 )

    • امین.ع :
      ۱۰ مهر ۱۴۰۲

      علیرضاm:والا مدرسه ی منم کسی هیچ گرایش و علاقه ای به بازیگری نداره خودم که خیلی دوست دارم.
      من تنها دیدارم با یک سلبریتی مسعود روشن پژوه بود اومد مدرسمون مسابقه ی محله رو برگذار کرد

      • علیرضا m :
        ۱۱ مهر ۱۴۰۲

        بازیگری یکم اعصاب هم میخواد
        فک کن تو خیابون با دوچرخه ای 300 نفر میریزن سرت که عکس بگیر سلفی و … آرامش آدم بهم میریره

        • امین.ع :
          ۱۱ مهر ۱۴۰۲

          اعصابم یکم سر نا حقی هایی که سرم میاد و وقتی مافیا بازی میکنم خورد میشه ولی خب اگه اذیتم نکنه کسی حقمو کسی نخوره مسخره ام نکنن اوکیم

      • آقای کاربر :
        ۱۱ مهر ۱۴۰۲

        من هم یه بار سال ۹۶ بود
        رفته بودیم شهرکتاب مرکزی
        یهو دیدم ایرج طهماسب اونجاست 😁😁😁