- Admin
- ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
- انیمیشن و کارتون
- 252230 بازدید
- ۱۸۹ نظر
دانلود فصل اول انیمیشن خانه جغد The Owl House Season 1 2020
کارتون سریالی خانه جغد با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت آخر اضافه شد
نام سریال: خانه جغد فصل اول – The Owl House S01 | ژانر: اکشن، کمدی، ترسناک، تخیلی
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | تعداد قسمت ها: 19 اپیزود | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول شبکه دیزنی | امتیاز: 8.1 از 10
خلاصه داستان:
در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوی ریزه میزه هم در کنار وی حضور دارند و این سه نفر قصد دارند که تمام نیروهای شیطانی که سر راه خود می بینند را نابود سازند. این ماموریت در هر قسمت لحظات هیجان انگیزی را ایجاد میکند. شخصیت اصلی داستان که لوز نام دارد توسط یک پورتال وارد این جهان مخوف می شود و موجوداتی را می بیند که…
عوامل دوبلاژ:
مدیر دوبلاژ: احسان طباطبایی، گویندگان: حدیث فاریابی، مژده گودرزی، احسان طباطبایی، حمیدرضا رضایی، فرهاد نوروزی، بهار طاهری، احسان حسینی و …
(نسخه اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)
[قسمت 01 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 02 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 03 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 04 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 05 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 06 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 07 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 08 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 09 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 10 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 11 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 12 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 13 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 14 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 15 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 16 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 17 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 18 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[قسمت 19 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p]
[دانلود زیرنویس فارسی جداگانه فصل اول]
(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)
[قسمت 01 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 02 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 03 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 04 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 05 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 06 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 07 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 08 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 09 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 10 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 11 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 12 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 13 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 14 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 15 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 16 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 17 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 18 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[قسمت 19 نسخه 1080p] [720p] [480p] [صوت دوبله] [لینک کمکی]
[دانلود فصل دوم انیمیشن خانه جغد]







زدین زبان فارسی ولی دانلود کردم انگلیسی بود با زیرنویس فارسی??
بالای لینک ها به وضوح نوشته شده نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده. توی توضیحات هم به وضووووح نوشته شده دوبله هم اضافه میشه. به قول یکی از دوستان مردم فقط کلیک میکنن دیگه نمیدونن رو چی!
واقعا . البته فقط بعضی از مردم
شما توضیحات رو توی عکس هم بنویسی ، باز هم یکی پیدا میشه که میاد یه سوالی بپرسه.
بله متاسفانه بخاطر همینه میگن میزان مطالعه ایرانیا فاجعه س
عمویی زیر عکس خط دوم زدید زبان دوبله فارسی +انگلیسی بعد میگی به وضوح تو توضیحات گفتیم خوب پس اون قسمت که زدی دوبله فارسی چی میگه مگه قراره مسابقه هوش بزارید
دایییی چطور اونجا رو میبینین اما توضیحات درباره انیمیشن رو نمیبینین؟ نیاز به مسابقه هوش هم نداشت.
اول از همه دوبله + زبان اصلی تو بخش توضیحاته و دوم عزیزان بالای جا برا دانلود نوشته شده زبان اصلی با زیرنویس چسبیده چطور اینو نمی بینید
نسخه دوبله فارسیش قسمت های بعدش کی میاد
این قسمت های جدید که زیرنویس نداره زدی با زیرنویس چسبیده. ریدی به حالم
سلام ادمین جان ادامشو با دوبله فارسی بصورت دو زبانه قرار بده دیگه خواهش میکنم ممنون میشم لطفاً
علیک سلام، باشه حتما سرفرصت اضافه میکنیم
ممنون از زحمات شما و سایت عالی تون لطفاً هرچه سریعتر باشه بهتره.خسته نباشید
جانم خب زیرنویس باشه بخونش مگه سواد نداری
سواد داره حال ندارم بخونه می فهمی
خوب آدم باید یه چشش به فیلم باشه یه چشش به زیر نویس شما برات سخت نیست
یکی از قشنگ ترین انیمیشن هایی که تا حالا دیدم دوباره دیزنی گل کاشت
just disney ‘netflix’marvel
just ینی فقط وقتی سه تا شرکتو نام بردی دیگه نباید بگی just داداش یه بعد جدید تو زبان شناسی باز کردی
ادمین لطفا انیمه شیطان کش هم بزارین ممنون ازتون
می بخشید لینک قسمت ۵ خطای ۴۰۴ میده لطفا درستش کنید
اوکی شد.
ببخشید اون بچهه دختره یا پسر ؟؟؟؟؟
دختره. اطلاعات سریال رو تو سایت imdb کامل نوشته بخونید
می بخشید قسمت ۵ چرا زیرنویس نداره
زیرنویس این سریال دیر آماده میشه و بخاطر همین فعلا بدون زیرنویس گذاشتیم
سلام زیرنویس قسمت پنج چه موقع آماده میشه
سلام. اضافه شده بهش و باید دوباره دانلود کنید. یا میتونید ایمیل کنید تا فایل زیرنویس رو بفرستم ایمیلتون
آقا سلام دویله فارسی اگر بخوام رک بگم خیلی خیلی مزخرف و چرت و پرته چون صدای Eda the owl ladyو Luz مثل هم هستند و این دوبله خیلی خیلی خیلی آشغاله لطفاًً دیگه این دوبله آشغالو نگزلرید.
قشنگ معلومه از رو عقده حرف میزنی بدبخت ما ک دیدیم لذت بردیم ببینم با کدوم گویندش مشکل داری حسود :))
اگه ناراحتی نگاه نکن
اگه میخوای از دوبله انتقاد کنی با زبون خوش اینکارو بکن اگه حرف زدن بلد نیستی بهت میگم برا انتقاد کردن بهتره از کلماتی مثل غیر حرفه ای و .. استفاده کنی و اینکه اگه راه حلی داری پیشنهاد بده نه اینکه با انتقاد مخرب بمبارونشون کنی از همه خواهش میکنم قبل حرف زدن یکم فکر کنن.
سلام ممنونم دوستی ها که این سریال فاخر رو با دوبله خوب گذاشتید
ببخشید انیمیشن چه روزایی پخش میشه که هر روز سر نزنیم
ادمین جواب سوالم رو ندادی
ادمین یه مدته خودشو گم کرده به خیالش کلاس میذاره واسه مون جوابِ کامنتا رو نمیده… دو سه سال پیش دونفر باهم چت میکردن مث قاشق نشسته میپرید وسط حالا شان و مقامش اجازه نمیده با کاربران سایت هم صحبت بشه… هرچند من خودم اصلا کاری به ادمین ندارم که.. میام فقط دان میکنم فوقش یه تشکر و دعای خیر. همین
درب توالت رو میشه بست اما دهان مردم رو هرگز. مثل بقیه مختار به هر نوع قضاوت هستین.
با یک اسم هم کامنت بذارید!
خیلی ببخشیدا.. ولی چند سال پیش کاربران سایت مثل الان زیاد نبودن.. میشد به نظرات شون رسیدگی کرد… بابا جان ادمین هم آدمه.. زندگی داره.. حواسش چند جا باشه؟ رو چنتا فایل؟ من خودم همچین شرایطی رو تجربه کردم.. ینی حالم بد میشه وقتی بعضیا میان میگن خودتو میگیری.. در ضمن اگه ناراحتی کسی مجبور به اظهار نظرت نکرده.. دعای خیرتم نخواستیم.. برو از جاهای دیگه که ادمین هاشون بیکارن و فرصت هم صحبتی با یکی مث تو رو دارن، دان کن…
خدا مشکلات روحی همه جوانان رو برطرف کنه.
بازم میگم با یک اسم کامنت بذارید.
وقتی قسمتی دوبله شد هم اعلام کنید
سانسوره؟
سلام.
قسمت 6 زیرنویس چسبیده هست یا هنوز زیرنویسش آماده نیست؟
سلام. نه زیرنویس چون دیر میاد بعدا اضافه میکنیم
ببخشید زیرنویس قسمت 6 اومد
سلام.خدایی سایتتون یه دمش گرم داره.
راستی کسی انیمیشنی تو این ژانر داره معرفی کنه؟
استار علیه نیرو های شیطانی قشنگه.
ممنون
سلام
آمفیبیا هم جالبه
سلام آبشار جاذبه هم خوبه
من 2 قسمت دوبله را با دخترم دیدم که 5سالشه جایی هم ندیدم که رده سنی داره یا نه فقط نمیدونم چرا دیزنی زده تو کار اینجور انیمیشن های این مدلی همش هیولایی اصلا چرا باید تو انیمیشن سر یه کاراکتر قطع بشه
اولا تا وقتی خون نیاد خوبه دوما نفرین ادا نمی ذاره بمیره تازه دستشم میکنه می فرسته بازار وسایل بگیره بعدشم دوست نداری نگاه نکن چهارما مامان بابا ها خیلی به همه چبز اهمیت می دن اون هیولا ها اصلا یاد بچت نمی مونه پنجما نباید از رو هیولا بودنش تصممیم بگیری بلوس وحشتناک تره از اون هیولا های فصل اول
سلام
یه انیمه بهتر از این اگر سراغ دارید معرفی کنید
با تشکر
سلام
این انیمه نیست.انیمیشن سریالی دو بعدی هست.
انیمیشن سریالی خوب مثل:
آواتار: آخرین بادافزار
افسانه کورا
لاک پشت های نینجا ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲
اسکوبی دو: رمز و راز نهفته ۲۰۱۰(خیلی کمیابه)
آبشار جاذبه
شکارچیان ترول
اون انیمیشن اسکوبی دوو خیلی خیلی کمیابه. علناً هیچ سایتی نداره جز یک سایت که اونم نمیتونم اسمشو بگم چون کامنت تایید نمیشه.
تو گوگل سرچ کن ( معما های اسکوبی دوو) احتمال زیاد سایتشو میاره. اگر
انیمیشن فوق العاده ای هست. چند قسمت اولو ببینی دیگه نمیتونی ولش کنی. نمره 8.1 تو سایت IMDB گرفته که نمره خیلی خوبیه.
عه، آبشاری هستی؟(همون گرویتی فن)
اگه رده سنی هر فیلم و انیمیشنی زیرش بزنید ممنون میشم
ادامه دوبله این انیمیشن چه زمانی در سایت قرار میگیره؟
اصلا زیرنویس نداره تو قسمت فعال کردن زیرنویس پلیر هم چیزی نیست الکی زمین با زیرنویس
سلام ادمین قسمت ۷ زیرنویس نداره و اینکه بقیه قسمتها کی پخش میشه؟
این انیمیشن در ساماستودیو دوبلهی عالیای شده .
حیف که محدودیت ها به ادمین عزیز اجازه انتشار اون رو نمیده .
هم اکنون در حال مشاهده با اون دوبله هستم ؛ به شما هم اون رو پیشنهاد میکنم . نه این که حتی یه دوبلورش هم سرشناس نیست .
سرشناس بودن مهم نیست مهم دوبله ی خوبه قشنگ معلومه داری تعریف دوبله خودت یا اشناتو میکنی حسود اتفاقا اون کارس که میگس رو دیدم من که بالا اوردم حالا قضاوت با بقیه
اتفاقا من چندتا کار دیگه هم با دوبله همین گروه دیدم، همه شون عالی و باکیفیت بوده. هرکار دیگه ای هم که بیاد، با همین دوبله میبینمیش.
دوبله بد نبود ولی دیگه داری بیش از حد تعریف می کنی.
میشه بگی قسمت 3 کی دوبله میشه.
ممنون از شما
سلام
قسمتهای جدید رو گذاشتید ممنون این دوبلش رو هم قرار بدید
ببخشید میخواستم بدونم چرا برای من همه ی قسمت هاش با زبان اصلی میاد و اصلا با زیرنویس نمیاد
زیرنویس تا قسمت هشتم روی فیلم قرار گرفته
واقعا سایت دوروغگوی خوبیه برا چی نوشتین قسمت ۲۲ اضافه شد ولی یه قسمتم اضافه نشده ولی سایتای دیگه تا قسمت ۱۰ ب دوبله فارسی گزاشتن
سلام.قسمت3کی دوبله میشه؟؟لطفا هرچه سریعتر قرار بدید.باتشکر
ادمین چرا دیگه دوبله قرار نمیده این سریال تموم شده دوبلش.
یه روز یه آدم پاش میره رو مین میشه ادمین?
این فصل تمام شد؟
سلام دوبله قسمت بعد کی میاد فصل تمام شد
سلام فصل دوم رو کی میزارید؟کی منتشر میشه؟
فعلا فصل دومی منتشر نمیشه. این فصل به دو قسمت تقسیم شده بوده که قراره از این هفته قسمت های بعدی بیاد.
سلام. من دانلود کردم قسمت 11 زیرنویس فارسی نداشت
فکر کنم فصل بعدی اومده. چون من یه قسمتش رو دیدم
فکر کنم قسمت 11 هم تو یوتیوب وجود داره. من دیدم.
ادمین جان من یه جا قسمت 11 رو با کیفیت hdtv دیدم.می خواستم بدونم نسخه web_dl قسمت 11 کی منتشر میشه.ممنون میشم جواب بدی
فصل اول 12 قسمت است.
سلام
میشه چندتاانیمیشن سریالی دیگه رو به من معرفی کنین
ممنون
بدون شک آبشار جاذبه
تایتانهای نوجوان بهپیش
شش ابر قهرمان
وقت ماجراجویی
استار علیه نیروهای شیطانی
ماجراهای گامبال
کاپیتان زیرشلواری
و …
خیلی انیمیشن خوب تو دنیا وجود داره. ولی شما سرچ کنین بهترین انیمیشن های سریالی سال، میاره. همشون هم خوبن.
سلام ببخشید انیمیشن بعدی که قرارها دوبله کنید همین خانه جغد هستش یا انیمیشن دیگه؟
سلام.با تشکر از سایت خوبتون.
لطفا دوبله ی قسمت های بعدی رو هم قرار بدید اگه موجوده اگر هم نیست لطفا پیگیری کنید دوبله ها منتشر بشه من خیلی دوست دارم این سریال رو. ممنون
دوستان اگه تونستید یکم بیشتر بگردید و دوبلهی ساماستودیو رو پیدا کنید .
اون یه دوبلهی درست حسابی هست با گویندگان حرفهای و آشنا .
سلام. قسمت های جدید بدون زیرنویس چسبیده اند در حالی که بالا لینک ها نوشته زیرنویس چسبیده. من بعد از اینکه دانلود کردم فهمیدم. زیرنویس قسمت های 11و12 کی میاد؟
دوبله فارسیش اضافه میشه یا زبان اصلی ببینیم؟
سلام.
من خودم هم دوبله ی فارسی چند قسمت اول رو نگاه نکردم.چون از نظر خودم زیاد خوب نبود.
بهتون پیشنهاد میکنم زبان اصل ببینید. خیلی بهتره از دوبله 🙂
سلام
قسمت 13 این فصل هم منتشر شد. لطفا قرار بدین.
سلام.
لطفا انیمیشن قطار بینهایت هم قرار بدین.
خیلی قشنگه.
تا یه ماه دیگه قراره فصل سومش هم منتشر بشه. 🙂
بله قشنگه لطفاً قرار بدید
وقتی که دان کردم تا 10 زینویس داشت 11 و12 کی زیرنویسش میاد
دوبله چی جواب میدی
دوبله قیمت های بعدی کی میاد؟
سلام و عرض خسته نباشید به سایت دوستی ها اگر میشه قسمت های بعدی رو هم دوبله کنید خیلی ممنون بابت تمامی زحماتی که می کشید واقعا بهترین سایت فیلم و کارتون هستید
چی میشه اگه بنیویسید دوبله کدوم استودیو هست تا کلی دنبالش نگردیم
مهم اینه دوبلهی ساماستودیو نیست .
حتما سعی کنید دوبلهی ساماستودیو رو ببینید و سمت این نرید .
به نصیحتم گوش کنید بعد میفهمید ??
بترکه چشم حسود اینشالا
و سایت دوستی ها ، دوستون داریم .?✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
دوبلتون عالی و حرف نداره از نظرم
حالا برای اینکه اون سایت سام استور نم چی چی ناراحت نشه اون هم یه نگاهی میاندازیم اما الویتمون سایت دوستیه✊??
سام استودیو اصلا سایت نیست?
گروه دوبله هست?
آقای به اصطلاح امیرمحمد
گروه دوبله هم نیست استودیوعه یعنی میرن اونجا برای ضبط دوبلاژ مثل هتل ترانسیلوانیا که سورن دوبله کرده ولی تو فیلم میگه تصویر دنیای هنر ???
گروه دوبله هست دوبله هاش هم از باقلوا(سوگلی آبیه?) پخش میشه مثل غولکش ها.
سام استودیو به مدیریت امین قاضی هست ولی سورن به مدیریت عرفان هنربخش هست که البته بعصی از دوبلور های سورن مثل ساناز غلامی راضیه فهیمی و وارسته تو سام استودیو هم دوبله می کنن
قسمت 14 و 15 هم باهمدیگه منتشر شدن. لطفا قرار بدین.
لطفا دوبله قسمت های دیگه هم بزارید تا قسمت 10 اومده
چرا الکی زدین قسمت 15 و 14 رو با زیرنویس چسپیده زدین ؟ دوبار دانلود کردم هر دوبارش هم نداشت ! پیگیری کنید .
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما لطفا دوبله قسمت های بعدی هم قرار بدهید ممنون از سایت خوبتون
خیلی سریال قشنگ و جذابیه
و ممنون که زیرنویس هم داره
متشکر میشم اگه فصل دوم این مجموعه رو هم بگذارید
*****
سلام.
قسمت 16 هم منتشر شده. لطفا قرار بدین. به نظر میرسه قسمت مهمی باشه.
اره اره ، مهمه?????
لطفا دوبله را قرار بدید تا قسمت۱۰ اومده ممنون میشم
سلام صوته دوبله ی بقیه ی قسمتارو کی میزارید؟؟
با درود
بقیه سایت ها تا قسمت ده دوبله را قرار داده اند ولی شما خیلی وقته همین 5 قسمت دوبله را قرار داده اید
علیکم الدرود
چرا درود حالا؟
اصلا میدونی سلام معنیش چیه؟?
سلام دوستان من به این نتیجه رسیدم که فایده ندارد بگید دوبله قسمت ها بعدی بزارید چون اصلا به نضرات دوبله اهمیت نمیدن خودم میگفتم ولی خودم به این نتیجه رسیدم که نگم به نظرم دیگه در مورد قسمت ها ی بعدی دوبله را بذارید نگید
سلام بابا کسی که دوبله میکنه اچازه نمیده قرار داده بشه اگه بزارن باید سایت رو ببند درک کنید دیگه
باشه درک میکنم
چرا نسخه زیرنویس فارسی
چسیبده دانلود کردم
اصلا زیرنویس واسم نمیاد؟!!
شما اصلا به نظرات مردم اهمیت نمیدید میدونید چند نفر درباره دوبله سوال پرسیدند شما ککتونم نمیگزه
منم با حرف شما موافقم اطلا به نضرات اهمیت نمیدن
خب انیمیشن تازه اومده همش ک دوبله نشده فصل ۲ شش ابر قهرمانم همین داستانو داشتم
سلام خسته نباشید
از قسمت ۱۱ دیگه زیرنویس نداره لطفا رسیدگی کنید ممنون
سلام
کی زیرنویس قسمت ۱۱ به بعد رو میزارید
وقتی اسمشو انگلیسی سرچ کنیم یه تاریخ پخش میاد میخواستم بدونم آپلود هر قسمت با این تاریخی که برا ما مینویسه چقد فاصله داره
سلام زیرنویس تا قسمت چند روش هست ممنون میشم جواب بدین
تا ده هست
سلام ببخشید کی دوبله فارسی این انیمیشن رو میزارین الان نزدیک به پنج ماه میشه که فقط پنج قسمت دوبله کردین کی بقیه رو میزارین لطفاً جوابم رو بدین ممنون میشم
سلام میشه بگید که کی بقیه قسمت ها رو دوبله فارسی می کنین الان نزدیک به پنج ماه میشه که فقط پنج قسمت دوبله فارسی شده خواهشاً به من جواب بدین و یک چیزه دیگه خیلی سایت شمارا دوست دارم فقط یک چیزه بدی دارین اونم اینه که زیرنویس فارسی و هم دوبله فارسی رو دیر میزارین
فک نکنم دیگه بقیشو دوبله کنن.
بقیه دوبله را گذاشتن اتفاقا
اره دیدم
سلام خسته نباشید . من توی کانال دیزنی دیدم قسمت 19 اومده بود . شما کی توی سایت میگذاریدش ؟
لطفا مجموعه کامل کارتون آخرین بچه های زمین – The Last Kids on Earth رو در سایت خوبتون قرار بدین واقعا سریال محشریه
قسمت 19 خیلی وقته اومده چرا آپلود نمیکنین
بقیه قسمت های دوبله شدش رو نمیزارید؟؟!خیلی وقته منتظرم :((((
دوبله ش دیگه نمیاد
تروخدا استار علیه نیروهای شیطانی رو با دوبله بزارید
ببخشید بقیش کی دوبله میشه ؟
هرزمان دوبله بشه مطلب آپدیت میشه. فعلا مشخص نیست
سلام خسته نباشید ببخشید قسمت های دیگه این انیمیشن کی دوبله میشه
زیر نویس قسمتای جدیدو از کجا پیدا کنم؟:(
سلام خیلی ممنون از سایت خیلی خوبتون خداروشکر زیرنویس ها رو به صورت جداگانه قرار دادین دستتون درد نکنه
سلام و خسته نبباشید به تمامی اعضای وبسایت خوب دوستیها آیا صوت دوبله به صورت جدا گانه است
درود
بقیه ی قسمت های این انیمیشن هم دوبله شده لطفا قرار دهید
ممنون از سایت خوبتتون
درود
این سریال بقیه ی قسمت هاشم دوبله شده لطفا قرار دهید
ممنون از سایت خوبتون
میشه نه تا قسمت دوبله بعدیشم بزارید؟؟ :”””)
دوبله فارسی قسمت های جدید آمده لطفاً آن هارا آپلود کنید
کسی می دونه فصل دوم این کی میاد لطفا بگه خیلی خوبه کارتونش
خیلییییی بخواییم منتظر بمونیم فکر کنم تا تیر ؟
خسته شدم از بس منتظر بقیه قسمت های دوبله اش موندم :(((((( هزار بار تا حالا سایتتونو چک کردم ولی فقط تا قسمت ده دوبله شدش رو گذاشتید اگه میشه لطف کنید بقیه اش رو هم بزارید ممنون
سلام و خسته نباشید . ممنون بابت زحماتتون ولی از قسمت 6 به بعد دیگه فایل خراب شده و کار نمی کنه . فایل های دوبله شده . وقتی فایل ها رو باز می کنم کامپیوترم کامل هنگ می کنه . لطفا رسیدگی شود . خیلی ممنون
ادمین ممنون بابت ویدیو های خوبت ، ولی کی قسمت های بعدی میاد ؟ خیلی وقته منتظرم ! تو همین قسمت ده مونده که مونده ، ممنون
لطفاً قسمت ۱۱ را با دوبله فارسی بگذارید
سلام یه سوال داشتم من می خوام این انیمیشن و انیمیشن آمفیبیا رو دانلود کنم اما موندم میشه بگید آیا این دو انیمیشن با انیمیشن آبشار جاذبه ارتباط دارن یا نه ؟ تنها دلیلی که من می خوام دانلود کنم اینه که با آبشار جاذبه ارتباط داشته باشن
ن ربطی به هم ندارن
فقط گرافیکاشون تاحدودی مثل همه
بله دو انیمیشن به آبشار جادبه ترتباط دارن در قسمت اول خانه جعد وقتی ادا وسایلش را برداشت یک کلاه هم برداشت که کلاه دیپر بود و در قسمت ۹ فصل ۲ آمفیبیا عمو استن و سوز به کارتون امفیبیا می آیند خودتون نگاه کنید میفهمید
آره توی زمان 5:47 کلاه دیپر رو پیداش کردم
سپاس
سلام
اطلاعی از زمان پخش فصل دوم ندارین؟
سلام
اولا که واقعا مرسی از سایت خوب و به روزتون
دوما اینکه یه سوال راجع به لینک ها داشتم
اینکه توی زیر نویس تا قسمت 20 داره بعد توی دوبله تا قسمت 10 میشه اینو داستانشو بگید
اینکه مثلا مثل سریال THE MIGHTY ONESدو تا قسمت یکیه یا اینکه هنوز دوبله نشده بقیش؟
ببخشید دوبلش کی میاد ؟
سلام من عاشق این کارتون شدم
من عاشق شخصیت ایدا هستم خیلی باحاله
راستی چرا بقیه قسمت هارو دوبلشو نمیزاری؟ اخه فقط تا قسمت ده دوبله گذاشتی
دوبلشو خیلی دوست دارم قشنگه دوبله دیگه ای نباشه ممنون
سلام ادامه دوبلش اومده 11 تا 19 اگه میشه بزارید خیلی منتظرم با دوبله نگاه کنم
چرا نمیاد قسمت 11 دوبله : (
فصل ۲ ش اکران شد
سلام خسته نباشین میخواستم بدونم دوبله بقه قسمت ها کی میاد
عالی دمتون گرم
فقط فصل 2 ساخته میشه؟
سلام به سایت عالی و خوب بی نظیر دوستی ها ببخشید این سریال فصل دوم نداره مممنون
سلام ببخشید میخواستم اگه میشه دوبله سانسور شده را هم قرار بدین
و سریال استار علیه نیرو های شیطانی را هم بزارین
خداوکیلی انیمیشن خوبیه خوشم اومد به هرکی که ندیده پیشنهاد میکنم نگاش کنه وگرنه یه اثر هنری فاخر رو ازدست میده… از سازندگان این انیمیشن، سایت دوستیها و دوبلور های خوبمون هم سپاسگزارم دمتون گرم
فصل دو اومده ها?
فصل ۲ اومده ها محض اطلاع??
ببخشید فصل 2 آمده است . لطفا قرار دهید .
متاسفانه دوبله خیلی سطحی و ضعیفی داره.
نسبت به دوبله ابشار جاذبه و کارتون های دیگه که واقعا جذاب بودن
این خیلی ضعیف دوبلش
بقیه قسمتها چی دوبله نمیشه؟ یعنی از قسمت 10 تا 19 دوبله نمیشه ؟
سلام.می خواستم بدونم که آیا از قسمت 10 به بعد دیگه دوبله نشده.می دونم فصل اول کامل دوبله شده ولی دوبلش یه چیز دیگه بود و من خیلی خیلی بدم اومد.می خواستم بدونم با همین دوبله دیگه نیست.
واقعا ممنونم از سایت دوستی ها من همیشه از اینجا دانلود میکنم خانه جغد هم فقط توی سایت شما پیدا کردم ممنون ♡
سلام
ببخشید ادمین این برای کدوم موسسه دوبله هستش؟
میشه لطفاً جواب بدین
یه سوال دارم چرا استوادیوای که این انیمشین رو دوبله میکرد چرا نیمه کاره کارشو ترک کرده؟
سایت اصلی خیلی وقته دوبله فصل اول خانه جغدی رو کامل گذاشته تا قسمت 19 ولی دوستیها تو قسمت 10 مونده… لطفا شما هم تا قسمت 19 بذارید… الان رفتید فصل دو ولی ما اونو نگاه نمی کنیم چون منتظریم فصل اول رو کامل با دوبله ببینیم بعد بریم فصل 2
لطفا دوبله ی فصل اولو کامل بزارین?
من از این که این انیمیشن بیاد ناامید شدم ?
پیر شدیم بخدا .
سلاموببخشید فصل اول 19 قسمته کامل دوبله نشده چرا رفتن فصل دوم رو دوبله کردن اگه دوبله کردن کامل چرا فقط ده قسمت رو گذاشتین بقیش کجاس.ممنون اگه جواب بدین
سلام. اونم آپدیت میکنیم
سلام ببخشید چرا دوبله قسمت های اول با بقیه متفاوته
میشه اگر کسی می دونه اون دوبله رو از کجا گیر بیارم بهم بگه ممنون
سلام، ببخشید قسمت ها سانسور شدن؟ ممنون میشم یکی بگه
چهار انیمیشن عالی ساخت دیزنی و شبیه به هم :
1.آبشار جاذبه
2.آمفیبیا
3.خانه جغد
4.استار علیه نیرو های شیطانی
لامصب آبشار جاذبه جوری بود که تموم میشه داغون میشی
حیف که دیگه آوای نوین هنر منحل شده و دیگه قرار نیست انیمیشن های سریالی دیزنی رو دوبله کنه
ادمین واقعا ممنون از سایته خوبتون
دوبلش نه خوب بود نه بد .
سلام ی چیزی میگم واسه همین انجام بدید خیلیا رو این اذیت میشن
لطفا لطفا لطفا هر قسمت رو واسش اسم بزارید و شماره اپیزود و سیزنشو بزارید اینکارو انجام بدید دیگه کاملا بی نقص میشیذ
یکاری انجام بدید سایتتون هالی. میشه رو هر قسمت شماره اپیزود و سیزن بزارید برا همه ویدوهاتون ممنون