- Admin
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
- خوب بد جلف
- 101523 بازدید
- ۱۸ نظر
دانلود قسمت ششم 6 سریال خوب بد جلف: رادیواکتیو با کیفیت عالی 1080p Full HD
سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو قسمت 6 ششم با لینک قانونی نیم بها
کارگردان: محسن چگینی | ژانر: اکشن، کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار: از بهمن سال 1399
تعداد قسمت ها: 12 | مدت زمان هر قسمت: 40 دقیقه | کیفیت: BluRay
فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: محسن چگینی
خلاصه داستان:
با وجود تلاش های دکتر برای مخفی نگاه داشتن ماجرای گروگانگیری و مجروح شدن پژمان، با تلاش های خستگی ناپذیر خانم بشارتی ماجرا به صدر اخبار می رسد و فیلم و عواملش در مرکز توجه رسانه ها قرار می گیرند؛ از آن سو فربد و تیمش در تلاش برای ورود به مقر حسام و دستیابی به بشکه کیک زرد هستند که با توجه به شرایط محله کار آسانی نیست…
بازیگران:
پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی (فرید مولویان)، فرهاد آئیش (دکتر مدنی)، گوهر خیراندیش (خانم بشارتی)، امیرمهدی ژوله (حسام کشمیری)، مارال فرجاد (نگین)، آناهیتا درگاهی، ستاره پسیانی، شکیب شجره (آصف خان علیمرادف)، فرزین محدث (سینا) و…
…
[نسخه 1080p BluRay با حجم 3.4 گیگابایت – 8.000 تومان]
[نسخه 1080p HQ با حجم 1.1 گیگابایت – 7.000 تومان]
[نسخه 1080p با حجم 551 مگابایت – 6.500 تومان]
[نسخه 720p با حجم 284 مگابایت – 6.200 تومان]
[نسخه 480p با حجم 173 مگابایت – 6.100 تومان]
[دانلود قسمت هفتم سریال خوب بد جلف]
















این سریال خبیس. من سیکینه هستم.
این قسمتش با عذت آقا خوب بود.
امیدوارم آقای امیدروحانی هم بیاد فیلمشا طنز تر بِشِد.
این جمشیدی و اون یارو درخشانی خیلی بامزن
در مورد کمیلی اقا حرفی ندارم. به درد فیلم کمدی نمیخوره.
این یارو که ممنوع التصویر شد کی بود؟ آها همین ژوله که اومد تو این مسابقه هه. مافیا.
تو خوب بد جلف خُب بازی میکنه تازه خب نوشته.
این خانومه فرجاد ازش بدم میاد. گفت: این سریاله ماکن خیلی قشنگه. اتفاقا خیلی بی مزه بود.
خانوم خیراندیش درسته که رفت با ابی عکس گرفت ولی هنوز دوست داشتنیه.
این آقا شجره بد بازی میکنه. همین آصف.
خوب شد قسمت ۲ رفت پ کارش.
در مورد این خانومه آنا درگاهی بگم. ریحانه پارسا گند بود. ولی درگاهی عالیه.
داستان فیلم خوبه
سلام چاکریم.
آقا این سریال از بدترین سریال های تاریخ ایران خودمونه.
بازیگراش تکراری شدن.
بهترین سریال ها سریال نقطه چین ، سرنخ و مدرسه موشهاست. خیلی خنده دارن.
آقای مدیری(مهران) کاراش تکراری شده.
آقای قاسم خانی (پیمان) کاراش تکراری شده.
آقای آقاخانی(سعید)کاراش تکراری شده.
آقای عطاران(رضا) کاراش تکراری شده.
آقای مقدم(سیروس) کاراش تکراری شده.
آقای نیک نژاد(برزو) کاراش تکراری شده.
همه کاراشون تکراری شده
چه بهتر سینما، تلویزیون نابود شه
تو که هرچی بازیگر خوب و کارگردان عالی بودو گفتی بده.اینجوریه تلوزیون نگاه نکن خب.کارای کدوم تکراری شده آخه برای خودت حرف میزنی؟مشخصم هست که یه نفری هی اسم عوض میکنی.تو یه کامنت همه اینارو با یه اسم ثابت بنویس بذار تو سایت دیگه.
من گلی هستم. خواهر گوهر.
آیا آقای چیگینی که کارگردانی کردی برایت مهم نبود چه کسانی در سریالت بازی میکنن؟
آخه ژوله شد بازیگر؟ شکیب شجره شد بازیگر؟
ژوله نویسنده ست جهت اطلاع.
شکیب شجره هم اومده تو یک سریال درپیت هیولا.
شدن بازیگر اینا؟
پژمان جمشیدی آخه بازیگر؟
اون فوتبالیسته نکنه فراموشی گرفتی آقای چیگینی؟
اومد تو یک سریال درپیت پژمان.
بعد هم یک تگزاس.
حالا شد بازیگر؟
فرهاد آئیش آخه یک پیرمرد دوهزاری؟
یا اون خیراندیش یک پیرزن دوهزاری؟
عزیز همه اینایی که میگی بهترین بازیگرای کشورنا؟چرا این چندروزه همه به پژمان جمشیدی گیر میدن؟حالا اون خبرنگاره یه کیکی خورد شماها دیگه نکنید.خوبه تا قبلش همه به به و چه چه پژمان جمشیدی رو میکردین.آقای ژوله هم یکی از بهترینا هستن.چه تو نویسندگی چه بازیگری.فرهاد آئیشم که دیگه مشخصه.کلا فقط یه چیزی نوشتی به گوهر خیراندیش گیر میدی؟جمع کن خودتو کلا به هرچی بازیگر داشته گیر دادی.حالا اصلا این سریال بی نمک و بی مزه.به بازیگراش چه ربطی داره آخه.دوهزاری هم خودتی.تو برو اول تو نمایش مدرست شرکت کن بعد بیا نظر درمورد بازیگری بده
محمدرضا صولتی هم تو دیوار به دیوار بود چرا اونو نمیگی؟
چه ربطی داره اخره هومن حاج عبدالهی دوبلور باب اسفنجی بود تو پرشین تون الان بازیگره اصلا چی داری میگی گیج شدم؟
نظری ندارم. خوب بود
ادمین جان اینا فامیلن؟یا یکین اسم عوض میکنن؟
سریالش عالی هست حتما ببینید
همه این روزا الهامو ول کردن اومدن سراغ گوهر?
کپی اسم؟؟؟??
ادمین پیام اینا رو تایید نکن
هر قسمت چرت تر میشه
هر کامنتی که میرم پایین تر چرت تر میشه
آقای امیرمحمد(ایکس) جان.
مگر توی ایران فقط یک امیرمحمد(ایکس) است؟
خیلی خیلی هست. پس نگویید فیک.
نگویید کپی اسم.
از دوستانی که امیرمحمد هستن خواهش میکنم اسمشون امیرمحمد باشه فقط. تا به دوست عزیز بر نخورد.
دوست عزیز یک آدم مریض اسم منو کپی کرده و داره باهاش چرت و پرا مینویسه من به بقیه کاری ندارم
میتونی از خود ادمین بپرسی
حالا مگر چه ایرادی دارد؟ من از آن کس خواهش میکنم آن کار را نکند. لطفا آقای امیرمحمد(ایکس) ایشون رو ببخشید و این بحث رو تمام کنین.
داداش،ایشون میاد تو سایت کلی چرت و پرت مینویسه و همش به اسم من تموم میشه.? بعد شما میگید اشکال نداره؟؟؟
در ضمن طبق گفته های ادمین ایشون از خودی هاست و این خیلی بدتره
در ضمن ایشون اسمشون امیرمحمد نیست اصلا.