- Admin
- ۰۱ فروردین ۱۴۰۰
- دوبله فارسی
- 142067 بازدید
- ۱۰۹ نظر
دانلود فصل پنجم سریال سوپرگرل با دوبله فارسی Supergirl Season Five 2020
فصل پنجم سریال سوپرگرل ۲۰۱۹ با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت 19 (آخر) اضافه شد
نام سریال: سوپرگرل فصل 5 – Supergirl S05 | ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی
زبان: دوبله فارسی | تعداد قسمت ها: 19 اپیزود (فصل پنج) | کیفیت: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | محصول آمریکا | امتیاز: 6.4 از 10
خلاصه داستان:
در فصل پنجم کارا از فهمیدن اینکه کتکو مالک جدیدی دارد، متعجب می شود. عشق های تازه ای شکوفا می شوند و ارتباطات جدیدی شکل می گیرند. فردی دور از انتظار به دیدن جان جونز می رود…
عوامل دوبلاژ:
دوبله شده در استودیو سورن، مدیر دوبلاژ: شهره روحی، گویندگان: شهره روحی (سوپرگرل)، علیرضا طاهری (جان جونز)، مینا مومنی (الکس)، راضیه فهیمی (کت گرنت)، مسعود تقی پور (جیمز اولسن)، عرفان هنربخش (وین)، فریبا ثابتی (آسترا، مادرکارا)، کیوان صادقی یگانه (مکسول لرد)، پرستو عامری (الیزا دنورس)، ساناز غلامی (لوسی)، محمدرضا صولتی (نان)، عباس چهاردهی (سوپرمن)، محمد حبیبی (پدر کارا)، بهزاد الماسی (آدام)، محمد خاوری (درپر)، مهدی فضلی (ری اکتران، پدر کارا)، ناصر محمدی (پروفسور)، کاملیا زارعی (مادر کت)، محسن پرتوی (گوینده)، الهام محمدی ( منشی)، سامان مظلومی (پسر کت)، عاطفه رضوان نیا (شیبان)، سمیه الیاسی (لوییس)، لیلا سودبخش (ایندیگو)، علی نکویی (وارن)، محسن زرآبادی (ژنرال لین)، علیرضا وارسته (جِم)، نرگس سوری (پلیس)، فرهاد اتقیایی (توی من)، علی ممتحن (نگهبان)، آسمان مصطفایی (سناتور کرین)، محمدرضا لبیب (دکتر)
…
[قسمت 01 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 02 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 03 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 04 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 05 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 06 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 07 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 08 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 09 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 10 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 11 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 12 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 13 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 14 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 15 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 16 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 17 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 18 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 19 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]







یعنی هیچی نمیتونم بگم انقدر خوشحالم که گذاشتین
فقط فدای شما بشم❤❤❤❤
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سریال قشنگی بود
ولی لینا لوتر داره اشتباه میکنه که میخواد خیانت کنه
داداش اسپویل نکن دیگه
من که چیزی از داستان رو نگفتم
من تازه فصل ۳ خستم و دیگه لازم میست بقیشو ببینم قشنگ اسپویل کردی بابا لاقل یه کلمه اسپویلری چیزی میزدی اول جمله
اصن هیچ ربطی به فصل سوم نداره
راحت نگاه کن اونطوری که فکر میکنی نیست
اشتب زدی داداش
عالی عالی عالی
دست شما درد نکنه
سایتتون عالیه ??
چرا کامنت هامو نشون نمیدی و حذف میکنی
ادمین میشه یه اخطار اسپویل اضافه کنید به سایت؟
دقیقا برا منم داستان مثل تو لو رفت با اون کامنتش لطفا اضافه کنید
عالی
اگر سریال فلش دوبله هم قرار بدهید
دیگه عالی را هم رد می کنید
کاش سریال فلش فصل ۴ و ۵ و ۶ و ۷ دوبله می کردین ????????????????????????????????
وقعا حق گفتی
??
البته خودم فصل ۶ هستم
چند تا ماه صبر کردم تا بیاد نیامد دیگه شروع کرده بودم
یگ دنیا ممنون
خیلی منتظر فصل ۵این سریال بودم.نمی دونم چطوری تشکر کتم فقط
???????
چرا خیلی از صحنه ها که به سانسور نیاز نداشت بریدین ؟
قسمت ۷ میزنم رو کیفیت ارور ۴۰۱ میده
مشکلی نداره، اما اگه نمیتونید دانلود کنید s رو از https اول لینک بردارید.
درست شد دیگه ارور نمیده
سلام خیلی ممنون از اینکه اینجا بارگذاری میکنید واقعا ممنونم فقط اگه امکانش هست میشه صبح ها بارگذاری کنید یعنی شما ظهر میزارید اگر صبح بزارید واقعا سنگ تموم گذاشتین با تشکر
قسمت ۹ مشکل داره و قسمت اول فصل اول هست اشتباه است
سلام ببخشید چرا لینک قسمت ۹ مشکل داره
سلام.
اولین قسمت بعد از کرنا کدوم هست؟
باعرض سلام وخسته نباشید
ببخشید پس چرابقیه ی قسمت هاراتمی زارید؟؟
فیلمی که نقش اولش زن باشه رو باید ندیده انتقاد کرد ازش
شما پیش خودت و برای خودت ازش انتقاد کن داداش
چرا؟
یکی باید از خودت انتقاد کنه که تا حالا ۲۲ ?گرفتی
تویی که تبعیض جسنیتی میکنی خودت چی شدی؟
اتفاقا بهترین فیلم هست و باید از شما که بین مرد و زن تبعیض قایل میشی انتقاد کرد.??
مگه خانما برای فیلمی که نقش اولش مرده همچین حرفی میزنن؟
لطفا سریع تر دوبله کنید من منتظر قسمت های بعد هستم من از فصل یک دارم و دیدم
لطفا هر چه زود تر دوبله و اپلود کنید
ارادتمند root
سلام میشه زودتر قسمت17و18و19را دوبله کنید و بزارید توی سات
لطفا بقیه قسمت های فصل ۵ هم بذارید
سلام
لطفا حد اقل بگید که کی آماده میشه دوبلش تا جایی که میدونم قسمت های هفده تا نوزده دوبله شده فقط موسسه ها ارئش ندادن
شما خبری اطلاعی چیزی ندارید؟؟؟
سلام، هیچ اطلاعی نداریم
ممنون که قسمت ۱۷ رو گذاشتی خیلی خوشحال شدم
قسمت ها رو نوشتید ۱۹ قسمت اما ۱۷ قسمت برای دانلود هست.یعنی کامل نیست یا اشتباه نوشته شده ۱۹ قسمت؟
با تشکر از سایت فوق العاده تون?
ن درست نوشتن اما تا قسمت ۱۷ بیشتر دوبله فارسی اش نیومده
التماس می کنم دو قسمت پایانی هم قرار بدید
لطفا شما جون هرمی دوست دارید قسمت ۱۸و۱۹ سریال سوپر گرل رو اضافه کنید
دوقسمت دیگه کی ممکنه بیاد لطفا جواب بدید
آنقدر فیلم قشنگیه که حد نداره دوقسمت دیگه کی میاد یا کی میزارید که بدونیم لطفا جواب بدیدددییید
ادمین لطفا پیگیری کنید ما منتظریم
وایییییییییییییییی
چه فیلم قشنگی
ممنون از ادمین و سایت خوبش
سلام خیلی ممنون که دوقسمت دیگه هم گذاشتید واقعا سپاس گذارم
مچکرم به خاطر دوقسمت آخر لطفا خواهش میکنم هر چه زود تر فصل بعدی رو هم شروع کنید
لصفا فصل ششم هم دوبله کنید
من داخل گروه تلگرام هستم اگر میشه اونجا بنویسید کی سریال های محبوب رو میزارید ممنونم
یواش یواش باید بریم تو کار فصل ششم
چرا یواش یواش؟؟همین فردا رفتیم توکار فصل6
این حرف و من موقعی زدم که سه قسمت تا پایان فصل پنج مونده بود
بابت قسمت ۱۸ واقعا ممنون . خواهش می کنم قسمت آخر هم هرچه زودتر قرار بدید
اگه میشه فصل ششم هم قرار بدین
لطفا فصل ششم رو بزارید خواهش میکنم جان هرکی دوست دارید تمنا میکنم فصل شش رو بزارید
یعنی واقعا این همه سریال این سریال این همه ارزش داره؟
اگه شما مشکلی داری میتونی نگاه نکنی . برو بقیه سریال ها رو ببین
مشکل که نه ولی خوب واقعا خوب نیست
m اگر مشکل داری نگاه نکن
نگا کن منم با جلوه های ویژه فیلم حال نمیکنم ولی داستانش جالبه
مرسی که فصل ۵رو گذاشتین
لطفا هرچه زودتر فصل ۶ رو هم بزارین که عقب نمونیم
چون ۵قسمت اومده فصل۶
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
?????????
پنج قسمت گذشته از فصل ششم . لطفا بزارین چون فصل ششم ادامه فصل پنج
ای بابا. من تازه داشتم می پرسیدم این فصل چند قسمته که ببینم ادامه داره یا نه?. از دنیا عقبم. وایسا دنیا من جا موندم
????
سلام. میگم این فصل کلا چند قسمته؟ معلوم بود که داستان هنوز ادامه داره برای همین پرسیدم با سپاس.دوبله و سانسورش هم عالیه
لطفا ادمین فصل ششم هم بگذارید با تشکر
این سریال یمی از پر ترفدار ترین سریالهاست که ترفدار هم زیاد داره لطف کنید به خاطر کسانی که ترفدار این سریال بسیار زیبا هستند که من هم آن را دوست دارم فصل ششم هم بگذارید
داداش فکرکنم طرفدار درست باشه
ولی درست میگه فصل ششم زودتر بزارید
عالی عالی دست شما درد نکنه
فقط چرا سریالی پنی ورث فصل دوم را دوبله نمی کنید ?
فصل ششم هم لطفا قرار بدید . باتشکر
سلام ممنون پس فصل بعدیش کی دوبلهرمیشه ?
ببین اینو تا فصل ۵ دوبله کردن بعد فلشو نه خدااااااااا
سلام ببخشید شما که این سریال را دنبال میکنید ترتیب دیدنشون هم بلد هستید؟
مثلا ترتیب ارو ،فلش، سوپر گرل، بت وومن، سوپر من و لوییز و… اگه میشه بگید این ها را بایذ با چه ترتیبی دید ممنون میشم
ترتیب نداره فرقی نداره کدومو اول ببینی چون ربط چندانی ندارن بهم دیگه فقط ی قسمتایی مثل همین فصل وسطاش همو بخاطر نجات جهان و چمیدونم اینا میبینن ولی خب بین سوپرمن و سوپر گرل اول سوپرمنو ببین چون اون اول اومده بود ب زمین=)
فقط کراس اور خا مهمه تو انترنت بزنی میاره
سلام ممنون از سایت عالیتون
کل سریال چند فصل هست؟؟؟ الان اومده تا اخر؟؟؟من وقتی توی سایتتون نگاه کردم فقط تا فصل 5 گذاشتین.
کلا ۶ فصله که فصل ششم در حال پخشه و هنوز دوبله و سانسور نشده
سلام ممنون از سایت عالیتون
فصل 6 دوبله شده رو کی قرار می دهید؟؟؟
پس دوبله فصل ششم چیشد ؟ خواهش میکنم زودتر قرار بدین
ممنون
فصل پایانیش هم اومد، کی میزارید روی سایت؟
فصل ۶ هم داره پخش میشه
چرا زیرنویس تو هیچ سایتی پیدا نمیشه سلام ببخشید میتونید زیرنویس هم بگذارید ؟
بوت های قرمز این ضعیفه یادآور شمر بن ذی الجوشن است و هدف سازندگان آن توهین به مقدسات مسلمانان و عاشورای حسینی است!
بی شک اگر شمر یک زن بود در ظاهر و قامت این زنان بازیگر خبیث هالیوودی بود!
الکی هیچی نمیدونی نگو
اسپیول
سوپرگرل یاد میده توی آدم ها خوبی هست و دلیل نمیشه هر آدم بدی را بکشی اون وقت تو میگی شمره ?
اول سریال را ببین بعد قضاوت کن
برادر من خودم برا تحقیق روی آثار هالیوود میشینم هر چند وقت چند تا از فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها و … رو میبینم و اگر نکاتی رو بتونم علنی میگم ولی هستند کسانی که با ما هم عقیده نیستند و من سعی می کنم تا حد ممکن چیزی نگم اگر هم بگم سعی می کنم چندان تخصصی نگم. حرف شما خیلی خوب بود ولی اینجا هستند کسانی که ما رو قبول ندارند و ما هم باید مراعات کنیم ما اگر چی
دیگه خدایی چرت پرت نگید الان تو فیلم های ایرانی هم لباس قرمز وجود داره دیگه
معلومه بقیه حرفام رو نخوندی برادر که این حرف رو می زنی. اتفاقا اون کارگردان ایرانی با منظور های خیلی +۱۸ ای میاد عمدا لباس مجلسی یک زن رو قرمز نشون میده. الان اکثر سریال های ایرانی نمایش خانگی پر از مفاهیم ضد فرهنگ اسلامی هست ولی اینجا رنگ قرمز به هزار و یک علت به کار برده شده که برای اینکه کدورت پیش نیاد بنده خیلی چیز ها رو نمیگم چون میدونم اون سریال ها کلی بیننده و طرفدار داره و گر نه میتونم اسم ببرم دقیقا کدوم سریال های ایرانی چه مفاهیم فراماسونری رو بکار بردند. اگر بخوام تفسیر کنم هم ممکنه کسی قبول نداشته باشه هم اینکه اینقدر طولانی میشه که قطعا عده کمی حوصله خواندنش رو دارن.
اگر ما چیزی از معنای واقعی سریال بدونیم نمیشه بدون در نظر گرفتن عقاید دیگران بیان کنیم چون قطعا نظر ما مخالفینی داره. مثلاً ما تا بیایم با سند و مدرک این سریال رو تحلیل کنیم میشه صد سال بعد. من هم می تونم کلی معنای ضد اسلامی و … بگم ولی چون ممکنه دیگران ناراحت بشن نمیگم. گفتن و مطرح کردن این مباحث اگر در کرسی های آزاداندیشی و مساجد و حوزه های علمیه و … مطرح بشه خیلی موثر تره و پایه های عقیدتی ما رو هم محکم می کنه. خلاصه اینکه حرف شما متین ولی بنظرم جایی بگید که قدر شما رو بدونن.
سلام ، ببین این حتما حتما شیطان پرستی نیست به همون دلیل که گفتم بعدش هم امکان داره تصادفی باشه یعنی هرکس رنگ شنلش قرمزه شمره!!!!
من خودم صدتا لباس قرمز دارم .
بعدش هم اینا همش نمیگم خرافات اما حساس شدنه این که مثلا اونجاش اینجوریه و اینا همش تصادفی هست و نباید حساس شد شما اگر ذهنتو درگیر این چیزا کنی ذهنت درگیر و حساس میشه ببین خودت اگه ایمانت قوی باشه نمیای با دیدن یه فیلم بری سمت شیطان پرستی .
اگه ایمانت و اعقادت قوی باشه با دیدن یه فیلم اونم سانسور شده نمیری سمت شیطان پرستی انیمیشن فروزن هم میگفتن کوهه عکس شیطان و اینا دوست عزیز اینا همش تصادفی هست بعدش هم کوه شبیه شیطان باشه خوب که چی!!! یعنی ما با دیدن اون کوه شیطان پرست میشیم …نه باید ایمان خودت قوی باشه و ذهنتو درگیر این چیزا نکن خودت آسیب می بینی
والا بردار من که نمیگم حتماً لباس قرمز همچین معنایی داره ولی من کلا گفتم اون اخوی یهو نیاد همه چیز رو بگه(یعنی بهتر بود ملایم تر و در لفافه بگه) ولی این که سرمایهداران هالیوود یهودی هستن برای کسی پوشیده نیست بنده خودم تا حدودی می تونم تحلیل کنم اما نمیگم فقط با دیدن این ها ایمان انسان فرومیریزه . این که شما از انیمیشن فروزن مثال زدید به نظر من کسی که برای بار اول گفت فلان کوه شبیه شیطان درست شده خودش مشکل داشته ولی یه صحنه از اون لای رد برف به انگلیسی نوشته شده بود goat یعنی بز که این برمیگرده به عادت نمادگرایی غربی ها چون بز در دیدگاه اون ها نماد شیطانه(بز بدبخت اگر بفهمه خودکشی می کنه?)(البته ممکنه اتفاق هم باشه و غیر عمدی) تازه غربی ها و فراماسون ها از رنگ ها و مخلوقات خدا سو استفاده می کنند و گر نه که همه عالم رو خدا آفریده و اون ها منحرف هستن(غرب). البته برادر من خودم نقد و تحلیل هایی به این سریال دارم اما خب در نظر میگیرم که اینجا ممکنه کسی موافق نباشه و حرف من بیشتر باعث تشنج میشه تا آگاهی افزایی. مثلاً من درباره دستکاری در اصل شخصیت لیون است کندی توی انیمیشن سریالی جدید نتفلیکس (رزیدنت ایول تاریکی بی نهایت) توی همین سایت نظر گذاشتم چون اونجا واضح بود هالیوود یک شخصیت ضد دولت آمریکا رو به شخصیت وفادار به دولت آمریکا تبدیل کرده. اینجا دیگه نمیشه اتفاقی باشه چون کسایی که خیلی خوب این با این کاراکتر توی بازی ها و انیمیشن های رزیدنت ایول آشنا هستند دیدن لیون کسی هست که موقع بحث همیشه علیه دولت آمریکا حرف می زنه. در این موقعیت من با لحن نرم حرف زدم و در عین حال منظورم رو هم رسوندم. نظر من هم با شما تقریباً یکیه. من میگم ما اگر خودمون به خدا اعتقاد داشته باشیم و به واجبات خدا عمل کنیم صرف اینکه بتونیم کمی تحلیل از سریال داشته باشیم دیدنش عیب که نداره هیچ سرگرمی سالمی هم هست (یعنی مثلاً کمی پیش بینی کنیم درباره ۲ دقیقه بعد فیلم یا سریال)( گرچه از نظر غرب رسانه یک سلاح(سلاح تهاجم فرهنگی) تلقی میشه اما رسالت رسانه افزایش آگاهی و سرگرمیه) خلاصه که حرف اون برادر مون تاج ملک الملوک ممکنه اشتباه باشه ممکنه هم متوجه نکته ریزی شده باشه(البته خودم هم فکر نمی کنم هالیوود اینقدر آشکار معانی ضد اسلامی بکار ببره پس کمی حرف ایشون مشکل داره ولی اینکه ایشون نسبت به دشمن حساس هستند رو درک می کنم) حرف شما هم درسته برادر حسین و البته غیر نکاتی که گفتم نقدی بر حرف شما وارد نیست. نکته ای هم که درباره انیمیشن فروزن گفتم هم شاید درست نباشه ولی اینکه خود هالیوود و دیزنی قصد تحریک تحلیل گران ما رو داره بعید نیست. تا باشه از این بحث های مفید و سازنده ان شا الله ???? با سپاس از شما برادران و ادمین سایت برای این سایت خوب(که در وصف نگنجد☺️?)
ادمین جان ، قربونت برم چرا دوبله فصل ششم نمیاد ؟
دوبله نشده هنوز
بابت زحماتی که میکشی ازت تشکر میکنم و هر موقع دوبلش اومد قرار بده .
ایشالا همیشه سلامت باشی
فصل 6 دوبله نشده یا نمیشه
نشده
ممنون از زحماتتان فقط اگه میشه بگید کی دوبله میشه
فصل 6 زیر نویس داره
الان خیلی وقته گذشته و دوبله فصل ششم نیومده پس کِی دیگه میخواد بیاد دق کردیم دیگه
سلام
اگه امکانش هسته فصل ششم رو دوبله اش رو سریع تر بزارین چون خیلی وقته اومده اگه به نظر دیگران اهمیت هم می دین
اما درکل ممنون از سایت عالی تون که واقعا عالیه
سلام خسته نباشی لطفا دوبله ۲۰ قسمت فصل ششم سوپرگرل را زود بگذارید ممنون
۱۹ قسمت آخره
گفتم دوبله ۲۰ قسمتِ فصل ششم
فصل پنجم این سریال بدون سانسوره
سلام ادمین فصل 6 سوپر گرل چرا نمیاد ؟
با دوبله سورن کی میداریم فصل 6 رو ؟
سلام. نمیدونم
داخل سایت هست فصل ششم اگر کلمه سوپر گرل جست و جو کنید میاد