- Admin
- ۰۴ تیر ۱۳۹۲
- تیکه دار
- 43088 بازدید
- ۶ نظر
جدیدترین اس ام اس های زیبا و تیکه دار 5 تیر ماه 1392
پیامک ها و جملات زیبا و عاشقانه، سنگین و عمیق
ارسال شده توسط” اعظم” از کاربران گرامی
آدمیزاد بی غذا دو ماه دوام می آورد
بی آب، دو هفته
بی هوا، چند دقیقه
بی”وجـــدان”، خـیلی . . .
متاسفانه خیلی!
::
::
می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا …!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد…
::
::
کاش کسی یاد معلم ها می داد:
اول مهر شغل پدرها را نپرسند؛
وقتی هنوز احترام به همهی شغل ها را و افتخار به همهی پدرها را یاد دانش آموزانشان ندادهاند!
حالا قصه ی چشمان یتیمی که نم میخورد، بماند …
::
::
نیازی نیست اطرافمون پر از آدم باشه …
همون چند نفری که اطرافمون هستند، آدم باشند کافیه!
::
::
مردم عوض شدن،
زمونه عوض شده،
میدونی؟ این روزها،
وقتی با یه نفر دست میدی،
بعدش باید انگشتات رو هم بشماری و ببینی که هر 5 تا رو پس گرفتی یا نه!
::
::
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم!
من را به من نبودن محکوم نکن!
من همانم که درگیر عشقش بودی!
یادت نمی آید ؟!
من همانم!
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم!
::
::
مـــــــا،
نســـــلی هستیم کــــه،
بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…
تایــــــپ کردیـــــــــم
::
::
ما همه با زندگی معامله می کنیم …!
با خودمان هم معامله میکنیم و با کسانی که دوستشان داریم هم …!
اگر نبخشی، نمی بخشم
خیانت کنی، خیانت میکنم
بدی کنی، بدی میکنم
دروغ بگویی، دروغ می گویم
و همیشه کوچک می مانیم؛
بدون تجربه ی زندگی بالاتر و آرمانی تر …!
این را بدانیم که با خوب، خوب بودن هنر نیست!
::
::
رابطه ای که توش التماس باشه …
ساعت ۹ بزارین دم در خونه تا شهرداری ببره …
::
::
همه اتفاق های خوب افتادند و دست و پایشان شکست!
این روزها اتفاق های خوب از ترس اتفاق های بد، از افتادن میترسند …
::
::
کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود، دستی توی دست بود …
::
::
مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند
و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند . . .
::
::
مردم اینجا چقدر مهربانند، دیدند کفش ندارم، برایم پاپوش درست کردند
::
::
سکوت همیشه به معنی “رضایت” نیست
گاهی یعنی:
خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند، توضیح دهم
::
::
پشت سرم حرف بود…
حدیث شد…
می ترسم آیه شود!
سوره اش کنند به جعل!
بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل
::
::
در روزگاری که “سلام” و “خداحافظ” فرقی با هم ندارند
نه ماندن کسی حادثه ست نه رفتنِ کسی فاجعه!
::
::
سکوت من هیچ گاه نشانه ی رضایتم نبود!
من اگر راضی باشم ، با شادی می خندم!
::
::
ای کاش آدما می فهمیدن که خوشبخت شدنشون
در گرو بدبخت شدن آدمای دیگه نیست!
::
::
بالشت خودم را ترجیح میدهم،
چرا که شانه های امروزی مثل بالشت های مسافرخانه اند،
خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بودند!
::
::
پیامی دیگر آوردم…
به مردان اینجا نگاه مکن…
اسمشان مرد است ؛ من اگر خوردم زمین به نامردی همین مردان بود…
زمین مرد بود که مرا بلند کرد …
خودت را زمین بزن ؛ اما دست مردان اینجا را نگیر …
::
::
اینجا فقط تو را از نوشته هایت ” می بینند “…
درست دیده ای ، فقط “خوانده” میشوی بی آنکه بشناسند تو را …
::
::
احساسم را به دار آویختم
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو که عمری بازیم دادند
دیگر بس است، میخواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم!
::
::
پرنده ای نفرین شده ایم
که سهممان از پریدن
تنها در بازی کلاغ پر است…
::
::
تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه آدم به خودش میگه:
چی فکر می کردیم و چی شد!
::
::
هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش!
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد
تو می مانی و یک ”من” بی ارزش!
::
::
وقتی سکوتت از رضایت نیست ، لطفا بگو!
::
::
حق نداری احساس دیگران رو به بازی بگیری
فقط به خاطر این که هنوز تکلیفت با احساس خودت معلوم نیست!
::
::
سیاهی لبهایم از سیگار نیست…!
سیاه پوش هزار حرفه نگفته است…
::
::
چه در کار، چه در عشق، هرگز نگویید ”هنوز وقت است” یا ”شاید دفعه ی بعد”!
زیرا مفهومی وجود دارد به نام دیر شدن”!
::
::
خاص بودن توی مغز اتفاق میفته، نه توی عکس!







بالشت خودم را ترجیح میدهم،
چرا که شانه های امروزی مثل بالشت های مسافرخانه اند،
خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بودند!
خییییییییلی خوب بودن.واقعا احتیاج داشتم.
ممنون 🙂
مرسی عالی بود…
دستانی که کمک میکنند
گاهی
پاکتر از دستهایی هستند که دعا میکنند…
من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ :
ﺩﺭﺳﺘﻪ که ﻭﻗﺘﯽ شاخ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﺷﺎﺧﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﺪﯾﻢ !
ﻭﻟﯽ ﻫﻮﻝ ﺑﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! نه !
ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ . . . !
واقعا ممنون هر وقت بیای توی این سایت مناسب شرایط روحیت یه چیزی داره.